Vreemd (of ben ik vreemd?)

16-09-2008 19:23 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder is onverwacht overleden in april ze was maar 55. Dit ter inleiding. De 3 exen die ik heb zijn alledrie vreemgegaan. Dus mijn trustlevel is nihil. Door het overlijden van mijn moeder maak ik een moeilijke periode door. Ik heb sinds dec.07 een nieuwe vriend(hij is nog niet gescheiden maar woont apart heeft 3 kids3,7,9,) deze nieuwe vriend ging met zijn werk naar een atractiepark voor 3 dagen/ 2 nahten. Ik heb van te voren aangegeven dat ik het moeilijk vond dat een collega meeging waar hij eerder mee gezoend etc...(weet het niet) maar anyway, na het teamuitje staan er foto's op haar hyves waar ze samen nogal intiem opstaan. Wat moet ik daarmee? En allebei hebben ze idem verhaal. Na lange tijd heb ik haar gemaild, en plopperdeplop ze verteld idem als hij. Maar nu heeft ze de foto's weggehaald : als reden: zo heeft NIEMAND er meer last van???? ikke niet snappe. wat denken jullie. Overigens heeft hij mij niet gebeld omdat ie boos/verdrietig was in duinrell gezien wij met ruzie toen uitmekaar(niet relatie uit) gegaan zijn. Ik denk dat ie met zijn hoof boven/beneden ergens anders zat. Hij vind haar nl. geil. Heeft ie gezegd... dus wat denken jullie? ben ik te gevoelig of te dom?
Als je trustlevel al nihil is waarom kies je dan voor een getrouwde man die op zijn collega geilt?
Als je trustlevenl nihil is dan zul je ook mannen aantrekken die dat trustlevel van nihil prima beantwoorden.

Dan heeft het niet zoveel zin om te vragen of zij/hij die foto van Hyves wil vervwijderen maar meer zin om professionele hulp te vragen. Het overlijden van je moeder en alle drama's daarvoor en daarna gaan je niet in de koude kleren zitten. Zoek hulp is mijn advies.
ja, daar heb je wel een heel goed punt! Ik moet zeggen dat ik niet de makkelijkste ben geweest door de dood van mijn moeder, maar toch? ben ik dom of zie ik spoken?
zij heeft zelf besloten om die foto te verwijderen(lees mijn topic)
Sensy 12: heb al hulp gevraagd, die zei hetzelfde als reactie isabon op mijn topic. Maar wat denken jullie?
Wat bedoel je met 'nogal intiem'? De één vindt een arm om iemand heen slaan op een foto vrij intiem. Staan ze zoenend op de foto? Kun je daar iets duidelijker over zijn? En wat is 'het verhaal' dat ze allebei vertellen?

Kan zo niet beoordelen of je overgevoelig bent, of naief. Daarvoor geef je te weinig informatie over je vorige relaties en je huidige. Die laatste ligt dus in een scheiding? En hij heeft eerder met die collega gezoend (of meer)? Was dat ook ná de scheiding van tafel en bed, of erna?
Dom zal je echt niet zijn, en spoken zie je volgens mij ook niet.

Ik zou deze man laten voor wat het is en je richten op je verdriet rond je moeder en het opbouwen van vertrouwen en zelfvertrouwen. Wellicht dmv therapie.

Sterkte, ik weet wat het is om je moeder te verliezen. Wat erg voor je!
Tja lastig, maar wat zegt je vriend ervan dan? En wanneer heeft hij gezegd dat hij haar geil vind? Was dat tegen jou?

Ik zou deze man niet vertrouwen.. ook vanwege het nog getrouwde maar apart wonen.. Is gewoon een gevoel, mss heb ik het volkomen mis.

De opmerkingen van Isabon en Sensy slaan wat mij betreft de spijker op de kop. Veel sterkte hoor, lijkt me een klotesituatie..
Thanx: ok uitleg;

zijn collega was vroeger de oppas bij zijn vrouw en hij, zijn vrouw heeft haar al gelikt, en hij zegt dat ie met die oppas/collega gezoend heeft omdat ie het moeilijk had(?) zij is wel ff 10 jaar jonger dan hij. Maar ik heb een kut gevoel, omdat ik het aangaf dat ik er moeite mee had met het uitje en zijn oppas/collega. En toch die foto's???
zomerfreak: hij heeft dat in een dronken bui gezegd...
Lieve Chili,

wat stond er precies op die foto's? Dan is het misschien makkelijker voor ons om aan te geven wat wij van de situatie denken...

en wat heeft zijn vrouw met haar gedaan? gelikt? was het een soort van driehoeksverhouding?
gelikt..door zijn vrouw ..de foto's: hij staat er op met gezicht en zij kust hem met geile blik op zijn onderwang
en hij heeft haar gezoend toen ie nog bij zijn vrouw woonde...jaja wat een toestand...snap er niks van
quote:chili1971 schreef op 16 september 2008 @ 19:45:

en hij heeft haar gezoend toen ie nog bij zijn vrouw woonde...jaja wat een toestand...snap er niks vanChili, wat een gedoe allemaal. Dat kun je er nu toch helemaal niet bij hebben?
Zolang ik blijf denken, zoals ik denk.

Zolang ik blijf doen, zoals ik doe.

Blijft mij overkomen wat mij altijd overkomt!!

Dus... verander jezelf !!

Zoek iemand die niet je negatieve gevoelens versterkt maar juist je positieve kanten!!

Dus dumpen die hap en op zoek naar je eigen geluk!
Hmm... Zoenen omdat ie het moeilijk had? Zijn vrouw vond dat dus gewoon OK ook neem ik aan? Hadden zij een open relatie? Verwacht hij ook een open relatie met jou? Wat zei hij eigenlijk tegen jou toen jij aangaf dat je het moeilijk vond dat ze met het werk weggingen? En wat was nu 'het verhaal' dat ze beiden aan jou vertelden naderhand? Klonk het 'afgestemd'?
Karlie: het was zo precies afgestemd.. maar ik had hem van te voren gezegd dat ik haar een email gestuurd had met mijn vragen, en zie daar exact idem antwoord!! ja hij had een open relatie en ik heb duidelijk aangegeven dat ik dat niet wil
Lieve chili,

Ik was er niet bij, ik weet natuurlijk niet de fijne nuances van het geheel. Maar om eerlijk te zijn, klink jij zelf alsof je weet dat er wel iets gebeurd is. Met het verhaal dat het zo afgestemd is e.d. Dan weet je toch wat je te doen staat? En nee, dat is niet makkelijk, en ja, ik hou niet vanhem, dus voor mij is het wat makkelijker gezegd, maar ik heb het gevoel dat je zelf eigenlijk al weet hoe laat het is
Ik ken je vriend natuurlijk niet goed genoeg om dit te zeggen, maar je kunt een man wel uit een open relatie halen, maar kun je de open relatie ook uit de man halen? Toen jij aangaf dat jij monogamie wilde, wat zei hij toen (en geloofde je dat?). Hoe lang zijn jullie al samen, is er wel eens eerder iets voorgevallen dat je niet helemaal vertrouwde? Klinkt voor mij alsof hij nogal laconiek is onder jouw niet-vertrouwen. Denk je echt dat hij je trouw is en wil blijven, vaak voel je zoiets toch wel wat aan? Wat zegt je gut-feeling? Zeker ook omdat je al 3 relaties met een vreemdganger hebt gehad. Denk je dat jij een rol speelt in dat geheel? Dat bedoel ik niet vervelend hoor, ik vind vreemgaan niet goed te praten, maar misschien voel jij je onbewust wel aangetrokken tot het type 'foute man'. Heb je genoeg zelfvertrouwen vind je, een goed genoeg zelfbeeld?
Karlie: ben al blij dat ik je reactie krijgt, confronteer me maar!! inderdaad de foute man trekt me aan en de zielige man!! we zijn sinds dec07 samen . hij zei dat hij ook alleen maar mij wilde... uh. Ik heb weinig zelfvertrouwen helaas, en mijn onderbuikgevoel zegt inderdaad dat er iets niet klopt... kut maar helaas
Logisch natuurlijk dat hij dat in het begin tegen je zegt. Maar je bent er eigenlijk al wel achter dat het dus niet waar is. Of hij kan het gewoon niet waar maken. Kies alsjeblieft voor jezelf. Je kunt er beter nú een punt achter zetten dan dat je dit laat voortduren en straks nog veel erger gekwetst bent. En het weer veel langer duurt voordat je over deze 'vent' heen bent. Alleen zijn is echt niet erger dan in een relatie waarin je constant gekwetst wordt, onzeker bent, je niet veilig voelt, etc. Ga eens lekker voor jezelf zorgen. Zoek hulp voor je lage zelfbeeld, je gebrek aan zelfvertrouwen en pas daarna kun je echt openstaan voor een nieuwe relatie, eentje waarin jij je veilig voelt en weer kunt leren vertrouwen. Met een man die jou ook verdient.

Ik kan nu even niet meer reageren, maar een dikke knuffel van mij!
Thanx Karlie dikke knuf terug
quote:saloon schreef op 16 september 2008 @ 19:50:

Zolang ik blijf denken, zoals ik denk.

Zolang ik blijf doen, zoals ik doe.

Blijft mij overkomen wat mij altijd overkomt!!

Dus... verander jezelf !!

Zoek iemand die niet je negatieve gevoelens versterkt maar juist je positieve kanten!!

Dus dumpen die hap en op zoek naar je eigen geluk! Idem voor de reactie van Isabon!
Wat erg van je moeder sterkte
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven