Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.

Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.

Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.

Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
quote:pepexx schreef op 24 augustus 2015 @ 23:18:

Ik heb ook net gekeken en hier kom ik zeker de zomer mee door.

Maar, wat een irritant loopje heeft die Nick, vooral toen die opstond en rond liep in die kerk.

Oké, het is een junk en die lopen misschien wat wiebelig, maar dit heel vervelend.Dat is denk ik een combinatie van een paar dagen clean zijn en niet of nauwelijks gegeten hebben.. maar ik hoop ook dat het loopje wat bijtrekt
quote:Aurelle91 schreef op 25 augustus 2015 @ 12:16:

[...]

Dat is denk ik een combinatie van een paar dagen clean zijn en niet of nauwelijks gegeten hebben.. maar ik hoop ook dat het loopje wat bijtrekt Vergeet ook niet dat hij 24 uur daar voor nog tegen het alsfalt geslagen werd door een auto .Dat helpt ook niet mee
In het begin was hij niet clean en nog niet aangereden.

Ik stoorde me er niet aan overigens.
Oja haha. Heb eigenlijk niet in de gaten gehad dat hij het daar voor ook had, hij kon toch best redelijk rennen
Dat viel me ook niet op, wel een zwalkend loopje toen hij aangereden en al cold turkey ging. Ik zal het nog eens terugkijken vanavond.
Na dat ongeluk liep hij duidelijk met een raar loopje inderdaad (dan is het natuurlijk logisch). Pepexx vond hem al een irritant loopje hebben in dat drugshol. Ik heb net even gekeken. In dat drugshol loopt hij ook een beetje 'onvast'.

Niet bijzonder, vind ik. Zo loop ik soms ook als ik net wakker ben en ik zit niet eens aan de drugs.
Ik vond Nick al van die rare kleren aan hebben, maar nu ik de eerste aflevering heb gezien begrijp ik waarom. Jeetje, ik zou ook helemaal gek worden en dan aan het einde als anderen het zien ook zoiets hebben van: "Zie je wel?!".
Maar grote vraag blijft nog: werd zij nou gebeten? Kan het me haast niet voorstellen eigenlijk maar leek toch wel zo.
quote:Starshine schreef op 25 augustus 2015 @ 15:04:

Dat viel me ook niet op, wel een zwalkend loopje toen hij aangereden en al cold turkey ging. Ik zal het nog eens terugkijken vanavond.Als Jack Sparrow, om in de Johnny Depp vergelijk te blijven.
Ik denk het niet, dan had ze wel harder geschreeuwd lijkt me.
quote:Chi.caatje schreef op 25 augustus 2015 @ 16:42:

Maar grote vraag blijft nog: werd zij nou gebeten? Kan het me haast niet voorstellen eigenlijk maar leek toch wel zo.Het leek inderdaad wel zo.
zie je wel, het moet teruggekeken worden.

Dat heb ik nou nooit met orange is the new black, dat is gewoon duidelijk.
Nee ze is niet gebeten. Kan me niet voorstellen

Ze gilde niet, en stond daarna dood leuk buiten die tunnel, geen bloed te zien, geen wond niks. Ik denk dat als er net een stuk uit je arm is gekauwd je er wel iets anders bij staat

En ze is een hoofdpersonage, die schrijven ze er niet na 1 aflevering uit.

Zag wel in de preview dat Nick een wond aan zijn voet oploopt in de volgende aflevering, ben benieuwd..
Ze is niet gebeten
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Zo even de aandachtspunten onder de loep genomen:

- Nick liep na zijn ongeluk mank, daarvoor zwalkte hij gewoon (net wakker, kater)

- Maddy is niet gebeten

- Toen de oude man overleed kwam de zuster al 'Code Blue!' roepend de kamer in. Van de arts mochten ze maar een minuut reanimeren en als hij dan niet bijkwam moest hij meteen naar beneden. Hulpdiensten weten dus wel degelijk dat er wat gaande is.

Ik kan weer rustig slapen.
Hallo allemaal!

Maandag na half negen lijkt me prima! Wij hebben hem dan nog niet gezien maar dan kom ik hier gewoon wat later.

Ik vond hem ook leuk! Maar moet hem ook nog een keertje kijken om alles door te laten dringen. Te veel nieuwe gezichten om aan te 'wennen'.

Maar hij viel zeker niet tegen!! Dat met die oude man in het ziekenhuis was me niet eens opgevallen.

Ik kijk al net zo naïef naar series als ik IRL ben.

(Even off topic: GEWELDIGE nieuwe emoticon )

Ik zou ook alleen die kerk in gegaan zijn. Ik zou mijn stiefzoon in bescherming willen nemen en eerst zelf willen uitzoeken wat er gebeurd was voor ik de politie zou bellen.

Het allergrootste nadeel vond ik dat het niet een dubbele aflevering was zoals ze soms een nieuwe serie nog wel eens willen beginnen.

Nu al zin in de volgende aflevering!
If you don't have anything nice to say, come sit by me and we can make fun of other people together
Ik heb hem ook gekeken, en ik vond het leuk!
Hier in de Uk begint het maandag, op een zender die alleen maar een bepaalde provider kan krijgen. En bedankt he... 😡
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Jammer. Wij zijn ook afhankelijk van torrents of streamen. Vind het nog steeds vreemd DAT ze de rechten niet uit geven
En het dan gek vinden dat men massaal aan het streamen slaat.
Alvast een sneak peek voor aflevering 2 (als je 'm nog niet gezien had:

https://www.youtube.com/watch?v=Lq7ja-PNOlI

En ik kwam deze "overeenkomst" tegen op internet, vond 'm wel leuk zelf:

Het getekende hartje lijkt behoorlijk op (=) het hartje op het album met de naam "Eat me, drink me" van Marilyn Manson. Hoe toepasselijk tijdens een zombie apocalyps ^^.
Zo. Straks eerst de deur uit voor de tandarts en dan lekker aflevering 2 kijken.
Oh nee!!! Ik kan vanavond niet eens kijken, ben pas heeeeeel laat thuis na een vergadering.
If you don't have anything nice to say, come sit by me and we can make fun of other people together
Ik heb de nieuwe alweer gezien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven