Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

nouschi, zie jij geen knop 'volgende' ipv de paginanummering?

ik wel namelijk
quote:Nouschi schreef op 27 augustus 2015 @ 14:07:

[...]

Maar dan kan de hele loepfunctie toch weg? Wat heb je nou aan 1 pagina met reacties?

Nee je kan wel met de hand steeds 1 pagina vooruit bladeren. Maar dus niet meer direct naar bv pagina 30 (als je reacties rond een bepaalde datum in het verleden zoekt ). Ik vind dat een serieuze verslechtering.

Wat een serieuze verbétering van de loep-functie zou zijn, is als je de reacties kunt filteren per topic. Dat je dus onder elkaar kunt zien wat een forummer in een bepaald topic heeft gezegd.

(verder bedankt voor de uitleg over nummering en seo. Ik vroeg me al af hoe dat precies zat)
.
quote:Morrigan- schreef op 27 augustus 2015 @ 14:11:

nouschi, zie jij geen knop 'volgende' ipv de paginanummering?

ik wel namelijkNee die heb ik niet??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 27 augustus 2015 @ 14:19:

[...]

Nee die heb ik niet??

Kan je mij een print screen sturen, zodat ik kan zien welke pagina je bekijkt? Dan kan ik kijken of ik de oorzaak kan achterhalen.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
quote:impala schreef op 27 augustus 2015 @ 14:12:

[...]

Wat een serieuze verbétering van de loep-functie zou zijn, is als je de reacties kunt filteren per topic. Dat je dus onder elkaar kunt zien wat een forummer in een bepaald topic heeft gezegd.

echt hoor, gekker zou het niet moeten worden!!
quote:Elsa schreef op 27 augustus 2015 @ 14:27:

[...]

echt hoor, gekker zou het niet moeten worden!!

Hoezo?

Er is ook gevraagd om de posts van TO door het hele topic heen grijs te maken, omdat ze zo lastig te herkennen zijn in een langer topic. Dit zou een andere manier zijn om die posts makkelijk terug te vinden. Handig als je op een lang topic wil reageren, dan kun je even het héle verhaal/alle posts van TO lezen zonder door tig pagina's vol meer of minder interessante reacties te hoeven scrollen en te zoeken.
.
dat vond ik eveneens een idioot voorstel/vraag
quote:CommunityManagerViva schreef op 27 augustus 2015 @ 14:21:

[...]

Kan je mij een print screen sturen, zodat ik kan zien welke pagina je bekijkt? Dan kan ik kijken of ik de oorzaak kan achterhalen.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVAPrint screen lukt op de een of andere manier niet. Als ik jou loep, of wie dan ook, en berichten bekijk zie ik 1 pagina en niet 'volgende'.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
*
quote:Nouschi schreef op 27 augustus 2015 @ 16:23:

[...]

Print screen lukt op de een of andere manier niet. Als ik jou loep, of wie dan ook, en berichten bekijk zie ik 1 pagina en niet 'volgende'.Ok. Kun je aangeven welk type iPad je gebruikt, en welke browserversie?
Ik heb hetzelfde als Nouschi zie ik, mij lukt printscreenen wel. Wil je plaatjes?
Je bent zelf een theepot
Drukken jullie wel op de zwarte balk met 'Alle berichten van ...' ?

De eerste pagina waar je beland als je loept (Alle topics en reacties van ...) telt idd maar 1 pagina. Dat klopt natuurlijk idd ook niet. Bovendien zie je daar helemaal geen reacties, alleen maar topics . Het is allemaal nogal verwarrend, die navigatie daar.
.
o dat heb ik hier ook al een tijdje. gelukkig heb ik niet zo'n behoefte om iemands postverleden helemaal door te spitten
quote:impala schreef op 27 augustus 2015 @ 16:59:

De eerste pagina waar je beland als je loept (Alle topics en reacties van ...) telt idd maar 1 pagina. Dat klopt natuurlijk idd ook niet. Bovendien zie je daar helemaal geen reacties, alleen maar topics . Het is allemaal nogal verwarrend, die navigatie daar.zo ingewikkeld is het niet hoor, nu doe je net of er hier een stel kleuters zitten
quote:impala schreef op 27 augustus 2015 @ 16:59:

.Ja
Je bent zelf een theepot
quote:Elsa schreef op 27 augustus 2015 @ 17:00:

o dat heb ik hier ook al een tijdje. gelukkig heb ik niet zo'n behoefte om iemands postverleden helemaal door te spittenEr kunnen ook andere reden zijn om te loepen, zeker omdat de zoekfunctie niet werkt
Je bent zelf een theepot
quote:Morrigan- schreef op 27 augustus 2015 @ 17:06:

[...]

zo ingewikkeld is het niet hoor, nu doe je net of er hier een stel kleuters zitten

Sorry?

Ik merk alleen op dat de navigatie op de loep-pagina verwarrend is.

Als je op een pagina staat die heet 'Alle topics en reacties van xxx', dan verwacht je daar berichten te vinden. En niet dat je nog eens op een hele andere knop moet gaan drukken.
.
ach suske, als ik iets wil weten van iemand dan vraag ik het wel.

zou niet weten wat voor reden ik nou echt zou moeten hebben om daarin te kunen.
laatmaar
.
Ik wil jullie wederom verzoeken in dit topic niet op elkaar te reageren, maar alleen bugs te melden. Zo blijft het topic schoon en zien we niets over het hoofd.

Aan degenen die last hebben van een niet werkende paginering op de loep- of mijn laatste pagina graag het verzoek een screenshot, het type device en browser te mailen naar forum@viva.nl. Dan kunnen we dit verder onderzoeken.

Gr,

Sanne

Community Manager VIVA
Even iets anders: kunnen die bewegende avatars niet verboden worden? Dat plaatje van Elsa bijvoorbeeld, dat is echt rete-irritant.
.
quote:Elsa schreef op 27 augustus 2015 @ 17:00:

o dat heb ik hier ook al een tijdje. gelukkig heb ik niet zo'n behoefte om iemands postverleden helemaal door te spittenNee, maar ik wil mijn eigen berichten wel graag kunnen zien.
quote:CommunityManagerViva schreef op 27 augustus 2015 @ 16:32:

[...]

Ok. Kun je aangeven welk type iPad je gebruikt, en welke browserversie?Laptop, FF.
CM, is het mogelijk in de toekomst dat er een mogelijkheid komt dat je naar het laatste bericht wat je gelezen hebt kunt gaan?
quote:impala schreef op 27 augustus 2015 @ 17:21:

Even iets anders: kunnen die bewegende avatars niet verboden worden? Dat plaatje van Elsa bijvoorbeeld, dat is echt rete-irritant.Eens, ik word er ook lichtelijk gestoord van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven