Geliefd op het forum

27-08-2015 18:48 817 berichten
Ik heb het gevoel dat ik niet geliefd ben hier op het forum... en eigenlijk interesseert mij dat geen ---> <---

Maar wie is er bij jullie nu echt geliefd hier op het forum?

quote:BellatrixVanDetta schreef op 27 augustus 2015 @ 18:55:

[...]

And here.

Ik hou van een heleboel forummers hoor.Ik hou van jou hoor Bella
Alle reacties Link kopieren
In sommige topics vind ik forummers geweldig en in andere topics precies dezelfde forummers vreselijk. Zal voor mij dus ook opgaan. Kan me niet schelen, ik ben anoniem.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb onder geliefd zijn de meest tenenkrommende reacties gezien, ik pas.
quote:mwa schreef op 27 augustus 2015 @ 19:02:

[...]

EN jouw toegevoegde waarde aan dit topic is? #zoekstandEerst vond ik je leuk maar nu iets minder
En ik vind sommige forumster heel grappig, of lief, of leuk of alledrie.

En een stuk of drie irritant. En veel ken ik er niet eens. En de meesten gewoon, leuk, ok. En een paar heel dom. Maar daar forum ik wel omheen, behalve als ik zin heb om te rellen.
Ik ben uiteraard heel geliefd. Maar alleen bij intelligente mensen.
quote:meldepel schreef op 27 augustus 2015 @ 19:06:

Jij bent inderdaad mwa
Namen mensen, namen
Ik hartje Sidroht.

Dus.
quote:Sidroht schreef op 27 augustus 2015 @ 19:10:

Ik ben uiteraard heel geliefd. Maar alleen bij intelligente mensen. Ik hou van je kerel.
Nou en die puss-in-boots, dat vind ik toch zo'n akelig mens. Echt, bah bah, altijd met der hartje.
Het zal mij overigens jeuken wat men hier van me vindt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:mwa schreef op 27 augustus 2015 @ 19:02:

[...]

EN jouw toegevoegde waarde aan dit topic is? #zoekstandIk vind jou niet zo aardig overkomen en vraag me af wat je met bovenstaande reactie probeert te bereiken behalve dan dat wij ons massaal klem vreten aan de popcorn.
Ik hartje Roland ook. Hij is samen met Sidroht één van de leukste mannen van het forum.

quote:Roland303 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:12:

[...]

Ik hou van je kerel.Kerel?
Sidroht is geen man.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Summerdance schreef op 27 augustus 2015 @ 19:13:

Het zal mij overigens jeuken wat men hier van me vindtIk hartje jou ook hoor. Al weet jij niet wie ik ben met deze nick
quote:TardarSauce schreef op 27 augustus 2015 @ 19:14:

[...]

Ik vind jou niet zo aardig overkomen en vraag me af wat je met bovenstaande reactie probeert te bereiken behalve dan dat wij ons massaal klem vreten aan de popcorn. Waarom nou altijd popcorn? Het is niet te vreten.
MWA, jammer dat je zo een negatieve insteek hebt terwijl het nu je kans was om te benoemen welke forumer je lief vindt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Noujijweer schreef op 27 augustus 2015 @ 19:11:

Namen mensen, namen

Ok

Forummers uit het Spuugpaleis

Forummers uit het 3000+ topic

Forummers uit het Celebs flateurs/onflateus ( en schijn/ zwanger of niet ) topic

en nog heel veel zwervende forummers

vind ik allemaal héél erg leuk
Ik heb zoveel forummers lief. Leo, de Kitlers(nee dat is geen groepje), Eindje, Summer, Bella, Red, MwJack er zijn er vast nog meer maar daar kan ik even niet opkomen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:duistercontinent schreef op 27 augustus 2015 @ 19:16:

[...]

Waarom nou altijd popcorn? Het is niet te vreten.Ja ik kon geen donut en chocolade etende smileys vinden :-D
quote:duistercontinent schreef op 27 augustus 2015 @ 19:16:

[...]

Waarom nou altijd popcorn? Het is niet te vreten. we hebben nog geen ijsetende smiley
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Houdt er nog iemand van mij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven