Geliefd op het forum

27-08-2015 18:48 817 berichten
Ik heb het gevoel dat ik niet geliefd ben hier op het forum... en eigenlijk interesseert mij dat geen ---> <---

Maar wie is er bij jullie nu echt geliefd hier op het forum?

quote:Susan schreef op 27 augustus 2015 @ 19:15:

Sidroht is geen man.Nou vannacht toen hij bij mij was anders nog wel hoor.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 augustus 2015 @ 19:14:

Ik hartje Roland ook. Hij is samen met Sidroht één van de leukste mannen van het forum.

We zijn ook maar met weinig, als mannen. En terug
quote:TardarSauce schreef op 27 augustus 2015 @ 19:17:

[...]

Ja ik kon geen donut en chocolade etende smileys vinden :-DDat moet verplicht worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:duistercontinent schreef op 27 augustus 2015 @ 19:16:

[...]

Waarom nou altijd popcorn? Het is niet te vreten.

Maar het is wel magerder dan een schaal bitterballen.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik moet van Roland303 zeggen dat ik geliefd ben op haar.
quote:SaveTheDay schreef op 27 augustus 2015 @ 19:18:

Houdt er nog iemand van mij?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 augustus 2015 @ 19:14:

Ik hartje Roland ook. Hij is samen met Sidroht één van de leukste mannen van het forum.

Ik hartje jou ook hoor Boots, het liefste poesje van het forum. (toennet, dat meende ik niet hè, dat weet je toch?)
quote:charlottew88 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:18:

[...]

Maar het is wel magerder dan een schaal bitterballen.

[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... d_mayo.jpg[/img]Tapa's?
Maare leuk dat we nu massaal gaan roepen wie we lief vinden maar ik vraag me af wat het doel is waar TO naar streeft met dit topic. Ik vind het nogal een open deur dat er mensen op het forum zijn die je lief vind en welke je acuut achter het behang wil plakken. Dat is gewoon een gegeven en mijns inziens totaal niet topic waardig. Dus ik denk dat Mwa gewoon even een aai over haar bolletje aan het uitlokken is hier?
Iedereen die ik gelief krijgt een appeltje van mij. Dan is het snel afgelopen met het gelieven.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
quote:Velma schreef op 27 augustus 2015 @ 19:16:

[...]

Ok

Forummers uit het Spuugpaleis

Forummers uit het 3000+ topic

Forummers uit het Celebs flateurs/onflateus ( en schijn/ zwanger of niet ) topic

en nog heel veel zwervende forummers

vind ik allemaal héél erg leuk ik ook van jou hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Goh mwa, ik heb geen idee wie je bent. Dus je bent bij mij niet geliefd of ongeliefd, alleen maar onbekend. Ik heb zomaar het vermoeden dat je dat erg vindt en graag (on)geliefd wil zijn (niet door mij maar in het algemeen).

Anyway, ik vermoed dat de meeste mensen ook geen idee hebben wie ik ben. Tja. Vind ik eigenlijk niet erg

Om het positiever te maken inderdaad, zoals viva-amber zegt. Ik vind Cateautje lief!
quote:charlottew88 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:17:

Ik heb zoveel forummers lief. Leo, de Kitlers(nee dat is geen groepje), Eindje, Summer, Bella, Red, MwJack er zijn er vast nog meer maar daar kan ik even niet opkomen en jou ook
quote:Roland303 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:12:

[...]

Ik hou van je kerel.Je wil gewoon doen alsof je intelligent bent.
quote:TardarSauce schreef op 27 augustus 2015 @ 19:17:

[...]

Ja ik kon geen donut en chocolade etende smileys vinden :-D
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
mwa.
quote:Moiren_ schreef op 27 augustus 2015 @ 19:18:

Ik moet van Roland303 zeggen dat ik geliefd ben op haar.Ik ben ook gelief op jouw
quote:rosanna08 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:20:

[...]

en jou ook
quote:TardarSauce schreef op 27 augustus 2015 @ 19:19:

Maare leuk dat we nu massaal gaan roepen wie we lief vinden maar ik vraag me af wat het doel is waar TO naar streeft met dit topic. Ik vind het nogal een open deur dat er mensen op het forum zijn die je lief vind en welke je acuut achter het behang wil plakken. Dat is gewoon een gegeven en mijns inziens totaal niet topic waardig. Dus ik denk dat Mwa gewoon even een aai over haar bolletje aan het uitlokken is hier? Eenzamehans afkraken?
O wacht, hihi

Ik had je 'bio' nog niet gelezen hihi

"half mens/half trol' hihihi

slotje dan maar?
quote:Roland303 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:19:

[...]

Ik hartje jou ook hoor Boots, het liefste poesje van het forum. (toennet, dat meende ik niet hè, dat weet je toch?)Weet ik toch pop
quote:Cateautje schreef op 27 augustus 2015 @ 19:19:

[...]

So muts lof

Dito Cato
quote:Stiefmoeder schreef op 27 augustus 2015 @ 19:20:

Iedereen die ik gelief krijgt een appeltje van mij. Dan is het snel afgelopen met het gelieven.

Wat een onaardige reactie.

Dat snap ik nooit zo goed op dit forum. Dat mensen zo onaardig reageren.
quote:minnim schreef op 27 augustus 2015 @ 19:20:

Goh mwa, ik heb geen idee wie je bent. Dus je bent bij mij niet geliefd of ongeliefd, alleen maar onbekend. Ik heb zomaar het vermoeden dat je dat erg vindt en graag (on)geliefd wil zijn (niet door mij maar in het algemeen).

Anyway, ik vermoed dat de meeste mensen ook geen idee hebben wie ik ben. Tja. Vind ik eigenlijk niet erg

Om het positiever te maken inderdaad, zoals viva-amber zegt. Ik vind Cateautje lief!
Grrr, verkeerde quoot!
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven