Babies juni 2013
dinsdag 13 augustus 2013 om 19:23
Hallo allemaal!
Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.
Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!
Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes
NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje
Zwangeren
NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.
Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!
Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes
NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje
Zwangeren
NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
maandag 9 maart 2015 om 16:37
Hi
Fijn. Alles weer eens veranderd hier! Zucht
Mijn kleine man is nu 7,5 mnd. Zon schatje. Ivm 6 weken achterlopen met ontwikkeling zit hij ook nog niet.
Maar hij doet z'n best!
[img]http://uploadenfoto.nl/show-image.php?i ... 3bde2bc4f0[/img]
Hij is aardig opgedroogd al!
Liefs
Ps leuk pip weer wat van je te horen!
Fijn. Alles weer eens veranderd hier! Zucht
Mijn kleine man is nu 7,5 mnd. Zon schatje. Ivm 6 weken achterlopen met ontwikkeling zit hij ook nog niet.
Maar hij doet z'n best!
[img]http://uploadenfoto.nl/show-image.php?i ... 3bde2bc4f0[/img]
Hij is aardig opgedroogd al!
Liefs
Ps leuk pip weer wat van je te horen!
zaterdag 14 maart 2015 om 11:54
Hey meiden,
ik meld me ook weer even! Skylar, wat een prachtig ventje! die ogen... zucht!
Hartje, heel veel succes met de bevalling, wanneer het gaat gebeuren! Hopelijk gaat alles voorspoedig en kun je gauw je kleintje in je armen sluiten!
Pip, leuk hoor zo'n klein bewegend ukkie, overal naartoe kruipend, schitterend!
Onze kleine man is inmiddels 3,5 maand oud, en we zijn zooooo verliefd op 'm! Mijn bevalling ging niet helemaal zoals ik had gehoopt, ben met 41,5 week ingeleid, kleine was nog steeds niet ingedaald, maar kreeg wel gelijk heftige weeën, en uiteindelijk is ie met de vacuümpomp ter wereld gebracht, met 'n apgar score van 1, geen ademhaling, alleen 'n zwakke hartslag. Dus gelijk 12 man in de verloskamer met 'm bezig, in de couveuse en naar de intensive care. Heb 'm 5 seconden vastgehouden, pfff. Lig je dan alleen op je kamertje (want kon niet bij 'm, en m'n man moest weg) om te slapen...
Maar de volgende ochtend mocht ik 'm ophalen, en heeft ie alle testen goed doorstaan! Nu, 3 maanden later, zijn al deze testen herhaald en hij heeft er niets aan overgehouden gelukkig! Erg wakker en actief mannetje, brabbelt en lacht volop, ligt volop te spartelen en wil al gaan draaien. En hij slaapt veel, huilt bijna niet en is heel tevreden, zo lief!
Hoe gaat 't verder met iedereen?
ik meld me ook weer even! Skylar, wat een prachtig ventje! die ogen... zucht!
Hartje, heel veel succes met de bevalling, wanneer het gaat gebeuren! Hopelijk gaat alles voorspoedig en kun je gauw je kleintje in je armen sluiten!
Pip, leuk hoor zo'n klein bewegend ukkie, overal naartoe kruipend, schitterend!
Onze kleine man is inmiddels 3,5 maand oud, en we zijn zooooo verliefd op 'm! Mijn bevalling ging niet helemaal zoals ik had gehoopt, ben met 41,5 week ingeleid, kleine was nog steeds niet ingedaald, maar kreeg wel gelijk heftige weeën, en uiteindelijk is ie met de vacuümpomp ter wereld gebracht, met 'n apgar score van 1, geen ademhaling, alleen 'n zwakke hartslag. Dus gelijk 12 man in de verloskamer met 'm bezig, in de couveuse en naar de intensive care. Heb 'm 5 seconden vastgehouden, pfff. Lig je dan alleen op je kamertje (want kon niet bij 'm, en m'n man moest weg) om te slapen...
Maar de volgende ochtend mocht ik 'm ophalen, en heeft ie alle testen goed doorstaan! Nu, 3 maanden later, zijn al deze testen herhaald en hij heeft er niets aan overgehouden gelukkig! Erg wakker en actief mannetje, brabbelt en lacht volop, ligt volop te spartelen en wil al gaan draaien. En hij slaapt veel, huilt bijna niet en is heel tevreden, zo lief!
Hoe gaat 't verder met iedereen?
dinsdag 24 maart 2015 om 17:13
Inmiddels bevallen van een prachtige dochter! Wat is dit genieten zeg! Gelukkig kwam met 41,2 de bevalling vanzelf op gang. Weeen vond ik erg heftig, maar de persweeen wel te doen. Bevalling heeft van de eerste wee tot bevalling zelf 10 uur geduurd dus redelijk netjes! Kijk er goed op terug. Met de kleine gaat alles goed, bv loopt goed en heerlijk genieten gewoon!!
Cinnamon, je bevalling klinkt heftig! Lijkt me erg schrikken dat de apgarscore dan zo laag is. Gelukkig nu alles goed en kunnen jullie lekker genieten. Wat is het toch allemaal mooi he! ( naast de zware nachten hihi)
Cinnamon, je bevalling klinkt heftig! Lijkt me erg schrikken dat de apgarscore dan zo laag is. Gelukkig nu alles goed en kunnen jullie lekker genieten. Wat is het toch allemaal mooi he! ( naast de zware nachten hihi)
donderdag 26 maart 2015 om 20:28
Gefeliciteerd hartje! Heerlijk he! Lekker genieten hoor! Ook van de kraamzorg nu ze er nog is en je rustig een dutje kan doen
Cinnemon, wauw alweer 3,5 maand! Heftig zeg je bevalling maar fijn dat jullie mannetje het zo goed doet.
Sky, ik kan de foto niet zien maar jullie zullen vast en zeker een prachtig kindje hebben
Onze man zijn 5e tandje komt er al aan, gaat zo snel! Ondertussen staat hij met gemak en loopt al rond in de box. Kom soms handen en ogen tekort haha!
Cinnemon, wauw alweer 3,5 maand! Heftig zeg je bevalling maar fijn dat jullie mannetje het zo goed doet.
Sky, ik kan de foto niet zien maar jullie zullen vast en zeker een prachtig kindje hebben
Onze man zijn 5e tandje komt er al aan, gaat zo snel! Ondertussen staat hij met gemak en loopt al rond in de box. Kom soms handen en ogen tekort haha!
maandag 24 augustus 2015 om 20:06
Haai iedereen! Ik zocht ons oude forum even op omdat een vriendin van me zwanger is en mij vroeg hoe ik mij voelde toen ik 10 weken zwanger was. En dat had ik in dit forum natuurlijk beschreven! Leuk om terug te lezen! Onze meid is alweer bijna 1.5 jaar oud! We gaan nu weer voor een 2e! Deze maand voor het eerst weer er voor gegaan! Nog geen test gedaan want zover is het nog niet. Over 1 week zou ik ongesteld moeten worden. Kom ik weer helemaal in het zelfde moment terug als toen destijds van dit forum 
fijn om te lezen dat iedereen kindjes heeft gekregen!
woensdag 26 augustus 2015 om 10:14
Hi meiden
PiP gefeliciteerd!! Super zeg. Hoe voel je je??
Missje heel veel succes hopelijk net zo snel raak als nr 1!
Hier is zoonlief 13 mnd. En loopt al gezellig rond de tafel.
Ik ga niet voor een 3e. Dat gaat m'n lijf niet trekken. (Stomme trage schildklier)
Leuk weer eens van jullie te horen !!!
PiP gefeliciteerd!! Super zeg. Hoe voel je je??
Missje heel veel succes hopelijk net zo snel raak als nr 1!
Hier is zoonlief 13 mnd. En loopt al gezellig rond de tafel.
Ik ga niet voor een 3e. Dat gaat m'n lijf niet trekken. (Stomme trage schildklier)
Leuk weer eens van jullie te horen !!!
vrijdag 28 augustus 2015 om 10:42
Ik voel me goed. Stukken beter dan de eerste zwangerschap rond deze tijd! Ben regelmatig misselijk, vooral met koken/avondeten.. maar heeft nog niet geleid tot overgeven, gelukkig.
Leuke leeftijd nu hè Sky? Onze man loopt sinds 12 maanden en 2 weken (erg vroeg), maar het is zo schattig! Zijn schoenen aan doen vind hij ook helemaal geweldig. En heel de dag voetballen, een echte knul. Ik wil ook geen 3 kinderen, of ik moet nu in verwachting zijn van een tweeling .
Hoe gaat het verder met jullie?
Leuke leeftijd nu hè Sky? Onze man loopt sinds 12 maanden en 2 weken (erg vroeg), maar het is zo schattig! Zijn schoenen aan doen vind hij ook helemaal geweldig. En heel de dag voetballen, een echte knul. Ik wil ook geen 3 kinderen, of ik moet nu in verwachting zijn van een tweeling .
Hoe gaat het verder met jullie?