Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
Oja je hebt gelijk, geen tweelingmeisje maar een labiel kreeftenjongetje hahaha.

Ja nee ik ben dr niet zo van van de leg hoor, dat ik nou ongesteld ben geworden. Ik ben liever ongesteld dan de dagen ervoor steeds maar weer denken wel of niet.

En het duurt bij mij erg kort dat ik er eventjes van baal, dus hier geen probleem. Ben wel echt blij met mn paardrijles en mn nieuwe werkdrang. Ben bezig met een expositie over een paar weken, erg leuk om weer wat te doen.

Leuk etentje en uitstapjes in het vooruitzicht dus we gaan gewoon weer gezellig de volgende ronde in.

Maar een weekje naar de zon.... daar maak je me nu wel razend jaloers mee!!!
oja lieselotje, innestelingsbloedingen zijn toch ook zo rond deze tijd?

Kan toch ook nog?
Ik ben altijd wel ff flink teleurgesteld als ik ongesteld word. Maar... de dag erna bekijk ik het alweer anders en zie ik de vooral de voordelen van het nog niet zwanger zijn hahahahaha

Om tegen de tijd dat dat ei weer komt weer te denken... ow.. toch wel leuk zo'n kleintje..

En een innesteling: ik had het bij Britt, maar dat is een a twee veegjes lichtroze afscheiding. Als dit de hele dag aanhoudt weet ik al genoeg.... Ik krijg ook ineens pukkels enzo.. Dus ja....
Lieselotje: ach er is nog hoop toch? Zolang het niet in alle hevigheid losbarst zou het allemaal nog kunnen.

Drew: ik weet over 2 weken hopelijk het geslacht. Dit meisje is van mijn zus.

Cuore: er is ook een middel om je menstruatie een paar dagen tot een week uit te stellen. Je moet dan 3 dagen voor de verwachte menstruatie beginnen met die kuur, en slikt dus hooguit 10 dagen die pil. Als je stopt wordt je ongesteld.

Voorwaarde om hiermee te starten is wel dat je zeker weet dat je niet zwanger zou kunnen zijn. En dus zou je dan deze eierweek over moeten slaan.

We zijn gister bij mijn zus in het ziekenhuis geweest. De baby is zoooooo schattig! Ze is heel klein, en echt heen heel fijn en mooi gezichtje. Ze weegt 2910 gram en is 47 cm.

Alles gaat goed, mijn zus was wel erg sloom van de Morfine en heel moe en bleek. De katheter is er vanmorgen uitgegaan net zoals het infuus en vandaag moet ze voor het eerst haar bed uit. Dat zal wel tegen vallen denk ik.

De borstvoeding kwam nog niet echt op gang, en het kindje slaapt na het aanleggen gewoon door. Dus heeft ze wat druppels gekolfd en dit is met een plastic bekertje gegeven. Als je borstvoeding geeft schijn je de eerste 4 weken geen flesje te mogen geven ivm het verschil qua zuigen van tepel versus fles. (speentje idem)

Gister heeft ze ook wat bijvoeding gekregen omdat ze wat af was gevallen, dus hopelijk gaat ze binnenkort snel drinken!

Zo dat was weer een lange post.

Vanmiddag naar de verloskundige en dan weer meteen door naar het ziekenhuis. Druk druk druk......

Maar ik zal het even heel voorzichtig zeggen: ik voel me vrij goed! En dat met 1 pil per dag!!!!! Weekend ga ik zonder pil proberen, benieuwd of dat ook goed gaat. Heb alleen wel al een week hoofdpijn, dus ga dat vanmiddag maar even zeggen.

Zou ik dan eindelijk van die misselijkheid af zijn...???
Lipa, je wil niet weten hoe blij ik ben om te horen dat er iets bestaat om de menstruatie uit te stellen zonder een complete maand de pil te slikken.

Hoop dat mijn huisarts zo coulant is om dat recept uit te schrijven voor me. Hij is niet zo pillen-geverig dus ik heb nog zo mijn twijfels....maar goed dat weten we snel genoeg.

En die eierweek overslaan...so be it....dan maar een maand geen kans. Onze vakantie waar we zolang naar uitgekeken hebben laten verzieken vind ik ook niet fijn.

Ben er nu al van donderdagavond tot vandaag zoet mee...hoop dat het morgen écht helemaal over is hoor...pfff.

Wat heerlijk trouwens dat je zus zo'n mooi meisje heeft gekregen zeg. Als je dan zoiets ziet dan kan je volgens mij zelf al helemaal niet meer wachten tot het zover is.

Je hoort wel vaak dat baby's in het begin iets afvallen, dat zal wel goedkomen.

Ook lekker dat je misselijkheid weer wat minder is...houden nu zo.

Veel succes bij de verloskundige vanmiddag.

Lieselotje...nee, dus bij jou is het er ook aan het aankomen? Klote zeg! Pukkels zeggen bij mij ook altijd genoeg...helaas.

Jij had toch ook zo'n last van lange menstruaties?? Had jij dit voorheen ook?
Lipa, gefeliciteerd met je nichtje Benthe!!!

Bijzonder he? Zeker voor jou, nu jij al bijna halverwege bent...
Lipa, succes vanmiddag bij de vk! Jij hebt denk ik ook om de 4 weken een controle he? Genieten dat nichtje van je Zo'n lief klein baby'tje, dan kan je vast al helemaal niet meer wachten! Ik heb in mijn omgeving geen zwangeren of baby's. Ja, een oude vriendin van me zie ik over 2 weken en die is dan ongeveer 35 weken zwanger. Maar ik zie die meiden maar af en toe door de grote afstand.

Lente, leuk motto Lijkt me zo gaaf om weer eens te paardrijden, maar ook wel eng. Vroeger stapte ik er gewoon op nadat ik er vanaf was gevallen, maar zie nu meer de gevaren van zo'n val. Was het voor jou lang geleden trouwens?

Lieselotje, tis dus nog niet uitgesloten hoor, dat tweelingmeisje ;)

Boepie, kan me voorstellen dat het hard is om weer naar de bovenste tabel te moeten. Daarom ben ik ook blij dat je je beter voelt met de nieuwe tabel. Fijn dat het vloeien al minder wordt. Zeiden ze in het ziekenhuis nog hoelang zoiets kon duren? Doe rustig aan he meid.
37 weken zwanger!
Cuore: ik had de laatste keer ook ineens heel erg veel bloed enzo. Gelijk rood, niet eerst zoals normaal ff een paar dagen bruin, maar gelijk hop de kraan met rood bloed open! En zeker een dag of 5.

Ik heb nu een bui om op te schieten. Retechagerijnig!!!!! En zeer ontevreden! Lijkt wel of ik nu al ongesteld ga worden. Maar dat zou natuurlijk weer achterlijk vroeg zijn. Volgende week dinsdag zit ik pas op 28 dagen. Met zondag hou ik dus al heeeeeeeeeel vroeg aan met 26 dagen. As usual zal er wel weer geen reet van kloppen. Maar ja..... we shall see......
Lente: ik ga naar de manege nu!

Maar niet zelf hoor. B moet ponyrijden. Ik ga koffie drinken.... MET een koekje (of 3)

xx
Hahaha, en ik ben net terug uit Versailles

Ging naar kleding winkel, maar die was GVD dicht! Daar krijg ik hier soms echt een puntmuts van ( haha vandaar dat ik niet zwanger wordt ) Zooooo vaaaaak dat een winkel ineens niet open is. Of een straat ineens 'dicht' of opengebroken is. heeel vervelend. Maar goed, ik heb wel alles voor mij en mijn camera , ook belangrijk.

Ik had 20 jaar niet gereden... en volgens mij nog langer. Ik was denk ik een jaar of 13 dat ik op ponyrijles zat. Das dus al 25 jaar geleden... djiezus dat klinkt echt zooo achterlijk ver weg! Das gewoon een kwart eeuw! Men... na goed, ik stap er gewoon lachend overheen en trek mn joggingbroek aan en klim op de fiets om dochter te halen.

Daar ben ik ook weer eens, ik heb echt niet de tijd en puf om zo veel te schrijven als sommige van jullie. Ik ben nog steeds erg moe. Gisteravond ging ik ook al weer om negen uur slapen, maar langzaamaan zou dat nu moeten verminderen hoor ik van iedereen. Maar goed ik mag niet klagen want ik ben echt nauwelijks misselijk.

Ik vroeg me af of iedereen hier die zwanger is ook daadwerkelijk de 20 weken echo gaat doen. Het blijkt namelijk helemaal niet standaard te zijn, je hebt een keuze of je hem wel of niet wil. En natuurlijk wil ik die kleine gup in mijn buik nog graag een keer zien en weten of het goed groeit, maar ik weet niet of ik eventuele afwijkingen zou willen weten, zeker niet omdat het niet altijd duidelijk is wat er aan de hand is. Soms schijnt het veel onzekerheid te geven, die dan later voor niets blijkt te zijn geweest. Ik hoor iedereen altijd maar over de 20weken echo, maar ik vraag me dus af of ik nou zo moeilijk denk, of dat andere ook nadenken over de nadelen die eraan zitten. Ik weet ook wel dat er voordelen zijn, maar de nadelen kan ik ook nog niet loslaten. Maar goed het duurt voor mij nog 8 weken dus ik heb nog even om na te denken.

Lipa, gefeliciteerd met je nichtje, wat leuk.
he Lieselotje, zal nooit meer schrijven dat ik een egobericht schrijf (zelfs als het er enorm dik bovenop ligt) Het gaat alweer beter met me, heb besloten even wat afstand te nemen van broer en zus, als ze contact willen nemen ze dat zelf maar even op. Maar wat gaaf man, eerst naar Wenen dan Turkije en dan ook nog eens Qatar!!! heerlijk, wordt nu ook een beetje jaloers En je had al eens geschreven dat je man iets deed met voetbal, jij arme was helemaal alleen voor 3 weken tijdens die redelijk rampzalige WK... Leuk hoor, er zijn best veel voetballers die tegenwoordig in dat soort landen zitten. En gaan jullie met de hele familie naar Turkije? Leuk hoor als je dat soort dingen samen doet!

En wel lachen die reikivriendin, en wie weet heeft ze echt iets gevoeld. Weet het niet hoor, maar sommige mensen zijn gewoon gevoeliger dan anderen. Mijn tante had al door dat ik zwanger was toen het net 6 weken was of zo en niemand iets wist.

He Schrijvertje, lief van je, probeer het me ook niet aan te trekken maar wil eigenlijk gewoon een fijne warme hechte familie maar goed je krijgt niet altijd wat je wilt. Ja lekker he zo'n 2e echo, en als je de combitest doet krijg je als het goed is wel zo'n echo, alleen moet je ervoor betalen als je jonger bent dan 35 geloof ik. Toch een beetje voordeel van ouder zijn

Lente, zul je inderdaad zien heb je net 300 euries over lopen vorken, word je zwanger Maar ik vind het wel heel goed dat je niet je leven in de pauzestand zet zolang je niet zwanger bent. En leuk die expositie, da's wel een eer, is het voor de verkoop van bepaalde foto's? Mooi hoor, ben zelf geen fotografe maar wil binnenkort een kunstwerk gaan kopen (verlaat huwelijkscadeau) en heb mijn zinnen gezet op een mooie grote kunstfoto.

Vervelend Cuore die neverending menstruatie.. maar misschien is het idd een hele vroege miskraam geweest? Niet dat dat zulk leuk nieuws is, maar dan ben je wel zwanger geraakt. En ik kan niets zeggen over die 10-dagen pil.. Misschien is dat wel een goede oplossing, maar misschien wel goed om heel precies na te vragen wat voor en nadelen zijn.

Boepie, gaat het verder een beetje, afgezien van het vloeien? Denk dat een weekendje weg je ff jou en je man goed zal doen.

he Estherz, ben zelf ook erg moe voor mijn doen. Heb normaliter altijd redelijk veel energie of in ieder geval niet veel slaap nodig en nu merk ik dat ik eigenlijk rond 11en echt naar bed moet. En ik ben weekje later.. Maar goed, is ook wel heel druk op mijn werk. Wat die 20weken echo betreft, ja begrijp je twijfel, heb die zelf ook wel. Kan heel leuk zijn, maar ook ontzettend naar. Ik twijfel ook nog maar neig wel naar het toch doen. We'll see..

He lieve Fennah, geniet van je mijlpaal! 20 weken man, hartstikke ver je hoeft nog maar de helft . Je wordt alleen nog maar dikker, tegen het einde vermoeider en dan wil je alleen nog maar dat ie er zo snel mogelijk uitkomt Nee echt, probeer er zo nu en dan van te genieten. Ik weet wat je bedoelt met die zorgen, heb ik zelf ook elke dag. Kan me nog niet echt overgeven aan al dat genieten al hoor ik van iedereen dat ik echt MOET genieten.. Maar goed, dat komt nog wel hopelijk.

Drew, begrijp best dat je wat minder blijft buurten hier. Hoop dat je snel beter voelt en die krampen wegblijven...

Marmira, duimen! Spannend hoor... En dat geldt ook voor Lieselotje, want een beetje roze slijm kan natuurlijk van alles zijn

En Lipa, fijn dat je je beter voelt de laatste tijd! Houden zo, en hopelijk kan je snel van die pillen af.

Heb vandaag trouwens goed nieuws gehad, een hele goede uitslag van de combitest! Wel fijn die geruststelling...

Had zelf trouwens ook een vraag: wie wil er weten wat het kind is, jongetje of meisje? En waarom wil je dat weten? Mijn eerste reactie was, ik zie het wel bij de geboorte ish. Maar merk dat veel mensen het vooraf willen horen, begrijp niet goed wat het voordeel daar precies van is.
Heee gefeliciteerd, das altijd fijn een goede uitslag!.

Ik wilde het niet weten bij mijn zwangerschap. Mijn vriend vond dat zo'n onzin, alsof je een verassingsei krijgt bij de geboorte ( zijn woorden hoor, ik heb dat altijd zo'n stomme opmerking gevonden)

Maar goed, ik vond het wel leuk dat ik het niet wist. Je weet tegenwoordig al zoveel, blabla, vond het wel mooi dat je het pas bij de geboorte zou weten.

Maar bij een tweede zou ik het dus absoluut wel willen weten hhaha. Is namelijk veel praktischer, en ik denk dat het kindje dan ook al wat eerder deel van het gezin is. Ik moest er zo aan wennen, een meisje, en dan die naam... echt dat vond ik allemaal heel gek.
Goeiemorgen meiden,

Nog ff snel voordat ik me naar mijn werk haast.

Zina, gefeliciteerd met de goede uitslag! Een last van je schouders lijkt me. Ik wilde graag weten wat het wordt, omdat ik gewoon ontzettend nieuwsgierig ben en mijn vriend ook. Ook vond ik het wel gemakkelijk om van tevoren te weten m.b.t. kleertjes, naam verzinnen, geboortekaartjes. Kan allemaal unisex, maar heel veel unisex kleertjes zijn er niet echt vind ik. En ik vind het gewoon gaaf dat ik nu weet dat er een mannetje in mijn buik zit te trappelen, het idee

En die ego-berichten, daar is het forum toch voor. Betrap mezelf erop dat ik soms te weinig schrijf over mijn eigen situatie, maar tis bij mij allemaal wachten wachten wachten. Wat moet ik daar dan over schrijven. Vind het op het moment even interessanter hoe het met de NOD'ers bijv. is. Want die groep wordt steeds kleiner, maar hoop toch weer op 2 zwangeren erbij. Zet geen taart in deze maand haha.

Lieselotje, jemig wat een reisjes allemaal, ook ik word jaloers Heerlijk hoor. Wij zijn al 2 jaar niet op vakantie geweest, omdat we iedere keer wat hebben in de zomer, verhuizing en hoop klussen aan de woning en tuin. Maar de volgende zomer gaan we gewoon weg, hoe dan ook. Dat is dan toch wel een groot voordeel van jouw man's werk. Het EK was ff kl*te, maar nu hoeft ie niet meer zo vaak weg toch? Tenminste, jij gaat gewoon mee!

Gisteravond cursus gehad voor uitstrijkjes maken voor het bevolkingsonderzoek. Ik zoek nog proefkonijnen ;) Is eigenlijk een hele leuke handeling en telkens iets nieuws leren houd je werk ook uitdagend. Tijdens die hele cursus zat meneer in mijn buik te trappelen, toch wel bijzonder zo'n 'onderonsje'.

Moet me nu haasten naar mijn werk. Probeer in mijn pauze nog even te komen neuzen.

Ps. Lipa, hoe was je controle bij de vk?
37 weken zwanger!
Boepie, soms sta ik er te weinig bij stil wat een miskraam eigenlijk moet doen bij je partner. De vriend van mijn schoonzus is heel erg beginnen vermageren na haar BBZ. Zo zie je maar dat ook mannen verdriet kunnen hebben. Ik herinner me nog het eerste moment in het ziekenhuis. Weet je dat ik op dat moment op mijn vriend moest inpraten dan eerder omgekeerd. Maar ik vind dat niet erg hoor, hij is heel gevoelig. Daarom zal het jullie deugd doen om er even vantussen te zijn.

En al onmiddellijk opnieuw proberen? Het is in ieder geval moeilijk om dat niet te doen, ik ken het gevoel. In mijn geval voel ik wel dat het nu pas weer een beetje ok is. Heb zo enorm veel stress gehad, die darmproblemen moeten ergens vandaag komen. Ik verlang heel erg naar Egypte, jammer dat het maar een weekje is maar ik ga een weekje heel erg ontspannen (van 't zonnetje genieten, snorkelen, misschien duiken, beetje lezen tussendoor enz..)

Deze nacht heb ik een nachtmerrie gehad. Brrr. Ik zag zo allemaal kleine beestje door het raam naar binnen vliegen en die vlogen allemaal tegen mijn gezicht. Ik mijn vriend wakker maken. Hee, zie jij ook die beestjes??!! Hij zegt: waar? En ik steek het licht aan en natuurlijk werd ik toen wakker. We konden er deze morgen goed om lachen maar het zegt dat ik toch onrustig ben. Dit hele zwangergedoe is niet echt aan mij besteed hoor. Telkens als ik niet zwanger ben denk ik, oef, nog wat rust.. En het begint nu toch te naderen die NOD. Alhoewel ik weinig of geen symptomen voel deze keer. Zelfs een matig PMS..

Wie zorgt nu eindelijk voor de tabel? Vind het goed dat we nu allemaal in dezelfde tabel staan maar vind ze een beetje grijs. Kan je niet bij de zwangeren die zetten of zo? Dat fleurt de tabel toch een beetje op, niet?
Sorry, Lipa, had niet alles bijgelezen. Nu lees ik het pas, Benthe is heel mooi van naam. Ik las daarnet jouw zwangerschapsbrief. Wat verandert er toch veel week per week. Het gaat nu snel he voor de meeste onder jullie?

Fennah, zo'n onderonsje tijdens de les lijkt me heerlijk. Wat verlang ik daar ook naar, tot ik de 3 à 4 maanden voorbij zal zijn en alles zal goedgaan..

Lente, waar woon jij nou eigenlijk in Frankrijk of is dit te privé om hier te vermelden?

Cuore, toen ik jou las, dacht ik ook onmiddellijk aan een miskraam nog net voor je ongesteld moest worden. Dit komt na 30% van de bevruchtingen voor dacht ik ooit te hebben gelezen.

Ik weet niet goed of ik het zou willen weten of het een jongen of een meisje is. Denk van wel, lijkt me leuk al wat kleertjes of zo te kopen.
Zina: fijn dat de uitslag goed is! Toch altijd een hele geruststelling.

Fennah: ik geloof niet dat ik proefpersoon wil zijn :( Vind het altijd een drama! Maar goed: ik denk dat iedereen het een drama vind. Oefen je eerst op een pop ofzo???

Ik was gisteren zooooooooooooo vreselijk sjaggie. Kinderen om half 8 tierend naar boven gestuurd. Zeer geiiriteerd geweest naar ega en mijn vader die even onverwachts langs kwam. Die zei zelfs toen hij wegging: Nou ega: succes vandaag met der hahahahah

Verklaring kwam vanmorgen: bloed!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar het gekke is: geen buikpijn, niks verder. En daarna nog 2 x naar de wc gegaan en weer helemaal schoon. VOlgens mmij heb ik dan weer hetzelfde als vorige maand. Toen liep op de camping het bloed langs mijn benen ruim een week voor mijn NOD en ook daarna helemaal niks. Geloof dat ik misschien toch een uitstrijkje nodig heb Fennah hahahahaha

Geintje hoor, ben anderhalf jaar geleden nog geweest

xx
Dag dames

Lieselotje: wat vreemd weer hoor! Beetje bloed en erna weer niets dus? Ik snap er helemaal niets meer van bij jou...haha...

Drew: wat een nare droom! Ik had er vannacht ook eentje, mijn vriend was dronken en die deed allemaal vreemde dingen. Ik heb de buren gevraagd of ze erbij wilde komen zitten want ik het doodeng. Hij deed echt heel vervelend.....en toen we wakker werden was nog "boos" op hem.

Fennah: wat leuk dat je uitstrijkjes mag doen! Helaas is er op mijn praktijk geen ruimte voor, maar ik heb ook ooit eens geoefend op een pop. In het echt lijkt het me toch anders!

Mijn controle gister was goed. Hartje klopt goed, en de baarmoeder was gegroeid tot 2 vingers onder de navel en dat schijnt goed te zijn. Je kan nu bijna niet meer om mijn buik heen hoor, gaat nu wel opvallen als ik wat straks aan heb!

Gister weer naar mijn nichtje geweest, echt wonderlijk hoe dat toch een ander gezichtje krijgt in 1 dag! Ik heb 2 foto's op mijn hyves gezet.

Borstvoeding lukte nog niet, kwam niet veel uit. Ze kreeg bijvoeding via een slangetje aan de pink van mijn zus, zodat ze toch moest zuigen. Dat ging wel goed omdat ze dan beloond wordt voor het zuigen in de vorm van voeding. Aan de borst zuigt ze wel maar krijgt er niet veel uit. Hopelijk komt het snel op gang, of maakt mijn zus de beslissing om volledig over te gaan op flesvoeding.

Ze was ook al zelf naar de wc geweest, loopt zo krom als een omaatje maar het ging redelijk.

Nu snel weer aan het werk!

ps: het schema mag voor mij ook wel iets vrolijker! Misschien wat kleurtjes?
Drew, haha lachen joh die droom van jou. Gek is dat he, de ene keer droom je nachten achter elkaar en zo gaan er weken voorbij dat je nergens over droomt. Wanneer ga jij nou naar Egypte? Rond dezelfde tijd als ik toch??

Een hele vroege miskraam...ja...wie weet...klinkt gek maar zou het idd een opluchting vinden als dat zo is. Dan betekent dat idd dat ik wel zwanger kan worden. Heb er al dingen over geprobeerd op te zoeken op internet maar lees er niet veel over. Meestal gaat het over miskramen later in de zwangerschap. De symptomen komen wel overeen mja...die zijn ook weer gelijk aan een heftige menstruatie.

Ben gewoon 6 dagen ongesteld geweest...pfff...normaal hooguit 4 dagen.

Lieselotje, bij mij is het idd ook zo gegaan....hoppa meteen de bloedkraan open (sorry klinkt nogal horror).

Trouwens das ook gek bij jou dat je nu weer een paar dagen te vroeg ongesteld wordt...?! Daar mag je best sjaggo van worden hoooor.

Effe shoppen in de grote doet wonderen........... geloof me...

Fennah, dat is toch volop genieten hé....zit je op cursus en die kleine voel je dan de hele tijd schoppen....echt heerlijk lijkt me dat.

Enne....volgend jaar lekker met die kleine erbij op vakantie...jullie eerste vakantie met zijn drietjes.

By the way....ik pas ook voor proefkonijn zijn......

Zina, gefeliciteerd met de goede uitslag. Is toch weer een opluchting hé.Het is voor mij niet van toepassing maar mocht ik zwanger raken dan zou ik ook graag willen weten wat het zou worden.

Lijkt me leuk om daar dan naar uit te kijken en het lijkt me ook handig qua inrichting babykamer, babykleertjes en het uitzoeken van een naam.

Lipa, fijn dat het weer goed was bij de VK. Ben je samen met je vriend/man geweest?

Je buik groeit dus al lekker...lekker is dat lijkt me, als je blij bent dat je dikker wordt als vrouw zijnde....wat een verademing...

Moet je ook steeds op de weegschaal eigenlijk? Das nl mijn grote vijand....(en van vele vrouwen met mij)
Shoppen helpt niet hoor! Ben hevig sjaggi....

Ik ga er maar weer vanuit dat ik ongesteld ben/ga worden. Blijft een beetje rodige/bruine smurrie. Niet veel, maar wel aanwezig. Kweethetooknietmeer hoor! Dit is dag 22...... :(

Ik probeer maar weer positief te denken: in Wenen is die rode massa dan weer zo goed als voorbij.... En Turkije is dan misschien ook roodvrij....

Sorry... ben niet gezellig
Nja...tis niet eerlijk....mannen hebben nooit ergens last van.

Stelletje pisvlekken!

Wij motten met tampons zeulen, buikpijn en hoofdpijn en niet te vergeten die verdomde hormoon-stemmingswisselende-sjaggo-nietteharden-buien doorstaan........grrrrr !

Zo...! Maar buiten dat wil ik in geen 100 jaar met een man ruilen.... dat dan weer niet....
Lieselotje, wat raar dat je nu al wat bloedverlies hebt gehad en nu dus weer schone vegen? Zou wel een heftige innesteling zijn, maar anderzijds is het ook geen gewone menstruatie en erg vroeg. Nog niks uitgesloten lijkt me... Als ik echt echt sjaggie ben heb ik ook echt geen zin om te shoppen, nergens zin in dan eigenlijk. Dag lummelen en lekker eten in huis halen.

Cuore, jammer geen proefkonijnen hier dus ;) Gisteren gewoon op poppen geoefend, maar hoop zsm een patient dat is toch heel anders. Vind het soms ook niet eerlijk hoe die mannen ontzien worden. Ze hoeven niet ongesteld te worden, hebben geen stemmingswisselingen, kunnen zoveel eten als ze willen, hoeven niet te bevallen... moet ik even doorgaan? En nog zeuren als ze een keer ziekjes zijn haha.

Lipa, klinkt goed die controle! Je bent ook al bijna op de helft. Heb je al een beetje een voorgevoel wat het wordt? Ik wist echt bijna zeker dat ik een jongetje zou krijgen. Ga zo eens proberen in te loggen op Hyves, heb nu pauze, ben erg benieuwd naar de foto´s. Leuk dat je zo vaak langs je zus en nichtje kan gaan! Bij ons is er nu ook nog geen plek om uitstrijkjes te maken hoor, maar we verhuizen volgende maand met de praktijk naar een soort medisch centrum, groot gebouw. Maar wil wel al van tevoren oefenen, dus ga de uitstrijkjes in de middag plannen, als de telefoon op de beantwoorder staat. Jullie geen vooruitzicht op een grotere praktijk? Maar er zijn nog genoeg andere handelingen om te doen in ieder geval.

Drew, toch nog spannend die NOD van jou deze maand. Tot nu toe was het iedere keer raak, dus heb goede hoop voor jou voor deze maand. Hoewel het wel jammer is voor het duiken op je vakantie, maar dat heb je er vast graag voor over!

Ben ook voor een kleurig schema. Alleen kopieert ie kleurcodes etc. niet als ik Boepie de codes wil doorgeven. Dus dat kan pas gebeuren als Boepie de kleuren zelf toevoegt. Misschien een leuk idee om de zwangeren een kleurtje te geven, oranje bijv. En als je weet wat het wordt roze of blauw? Hebben we al twee kleuren in het schema; oranje en blauw ;) Denk dat Lipa een meisje krijgt, dus binnenkort roze erbij haha.
37 weken zwanger!
Nou dames, het lijkt erop dat ik ook weer (te vroeg) ongesteld ga worden... Ik geef het nog even het voordeel van de twijfel omdat het nog erg minimaal is, maar ik ben er toch wel verdrietig onder... En daarnaast snap ik mijn cyclus echt niet meer... Ik heb op allerlei websites gelezen dat de lengte van je cyclus kan wisselen, maar dat het altijd de periode vóór je eisprong is die korter of langer is; de periode ná je eisprong zou altijd precies 14 dagen zijn. Nou, bij mij lijkt het er nu op dat juist die laatste periode korter is, maximaal 10 dagen....
Nou Marmira: we kunnen elkaar een handje geven. Op welke dag van je cyclus zit jij nu dan? Niet leuk als het veel te vroeg is. Ben het helemaal met je eens....
Ik verlies toch echt bloed. Niet veel, maar toch wat.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven