Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 17 september 2008 om 14:51
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 september 2008 @ 14:48:
Gaat lekker hier he
Ik ben druk. Heb net zeer interessant gesprek met iemand gehad, die alleen duits bleek te spreken. ZIe voor je: Prinses spreekt hardnekkig Nederlands tegen ander, Ander spreekt hardnekkig Duits tegen Prinses... en tóch begrepen we elkaar
Heb je wel de fiets van onze opa's terug gevraagd?
(in het Nederlands natuurlijk)
Gaat lekker hier he
Ik ben druk. Heb net zeer interessant gesprek met iemand gehad, die alleen duits bleek te spreken. ZIe voor je: Prinses spreekt hardnekkig Nederlands tegen ander, Ander spreekt hardnekkig Duits tegen Prinses... en tóch begrepen we elkaar
Heb je wel de fiets van onze opa's terug gevraagd?
(in het Nederlands natuurlijk)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 17 september 2008 om 14:53
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 september 2008 @ 14:50:
*vindt opstandig orgaan best ranzig klinken*
Sja het klinkt niet echt majesteitelijk dat geef ik toe. Maar toch stukken beter dan wat ik er eerst had neergeschreven !
en jij als Prinses zal toch ook wel eens te maken hebben met opstandige onderdanen ?
*vindt opstandig orgaan best ranzig klinken*
Sja het klinkt niet echt majesteitelijk dat geef ik toe. Maar toch stukken beter dan wat ik er eerst had neergeschreven !
en jij als Prinses zal toch ook wel eens te maken hebben met opstandige onderdanen ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 17 september 2008 om 14:55
woensdag 17 september 2008 om 15:14
zwaait ff naar iedereen om ff te laten weten dat ik nog niet helemaal van de aardbodem ben verdwenen, maar het is zooooo ontzettend druk op het werk dat ik niet aan forummen toe kom
Af en toe nog wel ff meegelezen en volgens mij wordt het hier steeds gezelliger en drukker. Hoop snel weer mee te kunnen schrijven.....
en ben weer weg....
Af en toe nog wel ff meegelezen en volgens mij wordt het hier steeds gezelliger en drukker. Hoop snel weer mee te kunnen schrijven.....
en ben weer weg....
woensdag 17 september 2008 om 15:35
Haaaai Jola...pieuw, ze leeft dus nog
Pffffff, tis rustiggies hier
Werkontwijkend gedrag is in deze niet meer nodig...er is geen werk...
Ik trek hem nog door tot 16.00 en dan gaat Summertje eens lekker vroeg naar huis!
Prinses heb je nog een eet-tip voor vanavond?
Ik ben weer eens kansloos en inspiratieloos voor wat betreft het eten!
Pffffff, tis rustiggies hier
Werkontwijkend gedrag is in deze niet meer nodig...er is geen werk...
Ik trek hem nog door tot 16.00 en dan gaat Summertje eens lekker vroeg naar huis!
Prinses heb je nog een eet-tip voor vanavond?
Ik ben weer eens kansloos en inspiratieloos voor wat betreft het eten!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 17 september 2008 om 15:59
Ich bin da jetzt wieder jaaaaa
Hmmm deze meneer beweerde niets van de fietsen af te weten.... hij zei nog dat ie het niet geweten had .
Fraulein Prinzessin ist im Gericht gewesen met deze meneer. Moest stiekum wel lachen, want Mevrouw de Rechter deed exact hetzelfde als Prinses: hardnekkig in het Nederlands terugpraten . Anyway mijn belangrijke taken voor vandaag zijn weer af
Haaa Jola! Goed je weer te zien!
Opstandige onderdanen... euhm... (kan dit op veel vershcillende manieren interpreteren )
Eettip voor vandaag?! Euhm... hartige taart? Ik moet ook nog boodschapjes doen en ik denk dat ik vandaag voor OvenPasta ga. Je hebt een pakje van (volgens mij) Knorr, je rult gehakt, champignonnetje bakken, pasta onder in schaal, rest erop, pakje+water eroverheen, in de oven en KLAAR!
Wat ook lekker is, is zo'n vispakketje (ik twijfel nog ). Zalmmoot, rauwe (grofgesneden) groenten eronder, zalmmoot insmeren met pesto, groenten erop, kruiden erop, in folie in de oven. Heel gezond en heel lekker!
Hmmm deze meneer beweerde niets van de fietsen af te weten.... hij zei nog dat ie het niet geweten had .
Fraulein Prinzessin ist im Gericht gewesen met deze meneer. Moest stiekum wel lachen, want Mevrouw de Rechter deed exact hetzelfde als Prinses: hardnekkig in het Nederlands terugpraten . Anyway mijn belangrijke taken voor vandaag zijn weer af
Haaa Jola! Goed je weer te zien!
Opstandige onderdanen... euhm... (kan dit op veel vershcillende manieren interpreteren )
Eettip voor vandaag?! Euhm... hartige taart? Ik moet ook nog boodschapjes doen en ik denk dat ik vandaag voor OvenPasta ga. Je hebt een pakje van (volgens mij) Knorr, je rult gehakt, champignonnetje bakken, pasta onder in schaal, rest erop, pakje+water eroverheen, in de oven en KLAAR!
Wat ook lekker is, is zo'n vispakketje (ik twijfel nog ). Zalmmoot, rauwe (grofgesneden) groenten eronder, zalmmoot insmeren met pesto, groenten erop, kruiden erop, in folie in de oven. Heel gezond en heel lekker!
Peas on earth!
woensdag 17 september 2008 om 16:05
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 september 2008 @ 15:59:
Ik moet ook nog boodschapjes doen en ik denk dat ik vandaag voor OvenPasta ga. Je hebt een pakje van (volgens mij) Knorr, je rult gehakt, champignonnetje bakken, pasta onder in schaal, rest erop, pakje+water eroverheen, in de oven en KLAAR!
Wat ook lekker is, is zo'n vispakketje (ik twijfel nog ). Zalmmoot, rauwe (grofgesneden) groenten eronder, zalmmoot insmeren met pesto, groenten erop, kruiden erop, in folie in de oven. Heel gezond en heel lekker!Ik ga voor optie 1 liefje
Ik moet ook nog boodschapjes doen en ik denk dat ik vandaag voor OvenPasta ga. Je hebt een pakje van (volgens mij) Knorr, je rult gehakt, champignonnetje bakken, pasta onder in schaal, rest erop, pakje+water eroverheen, in de oven en KLAAR!
Wat ook lekker is, is zo'n vispakketje (ik twijfel nog ). Zalmmoot, rauwe (grofgesneden) groenten eronder, zalmmoot insmeren met pesto, groenten erop, kruiden erop, in folie in de oven. Heel gezond en heel lekker!Ik ga voor optie 1 liefje
woensdag 17 september 2008 om 16:06
woensdag 17 september 2008 om 16:11
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 september 2008 @ 16:03:
Of zoiets bijvoorbeeld.
Ik heb het echt heel druk en helemaal geen tijd om te forummen nu maar lees af en toe even gauw mee (anders blijf ik uren inhaallezen)...
alleen hier moet ik even op reageren!
Hoe eet-vreet-kook verslaafd ben je als je in dit topic een recept tegen komt die je onlangs nog hebt gemaakt???
Oke ik ga gaw weer, tot vanavond!
Of zoiets bijvoorbeeld.
Ik heb het echt heel druk en helemaal geen tijd om te forummen nu maar lees af en toe even gauw mee (anders blijf ik uren inhaallezen)...
Hoe eet-vreet-kook verslaafd ben je als je in dit topic een recept tegen komt die je onlangs nog hebt gemaakt???
Oke ik ga gaw weer, tot vanavond!
woensdag 17 september 2008 om 16:20
quote:eva_anne schreef op 17 september 2008 @ 16:11:
[...]
Oke ik ga gaw weer, tot vanavond! Enb? Was dat lekker?! Ziet er namelijk wel spannend uit! Graag een recensie, dan kan ik dit ook eens maken, óf juist niet
[...]
Oke ik ga gaw weer, tot vanavond! Enb? Was dat lekker?! Ziet er namelijk wel spannend uit! Graag een recensie, dan kan ik dit ook eens maken, óf juist niet
Peas on earth!