Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 17 september 2008 om 07:46
*is nog steeds niet gewend aan om 6 uur wakker worden*
*grist wat jus en rijstwafels van de ontbijttafel*
Moz, ik vind dat je het ontzettend mooi verwoord!
En ik ben blij dat ik niet die onrust voel dat ik van alles na moet jagen om mijn leven maar leuk te maken.
*gaat de deur uitrennen voor een megasaai klassemoeder overleg*
Wel weer met een setje van MD aan. Is het dan minder shocking?
*grist wat jus en rijstwafels van de ontbijttafel*
Moz, ik vind dat je het ontzettend mooi verwoord!
En ik ben blij dat ik niet die onrust voel dat ik van alles na moet jagen om mijn leven maar leuk te maken.
*gaat de deur uitrennen voor een megasaai klassemoeder overleg*
Wel weer met een setje van MD aan. Is het dan minder shocking?
woensdag 17 september 2008 om 08:29
Moggel allen
Liefste, wat een heerlijk ontbijtje
*zoekt het bakje yoghurt, wat net buiten beeld staat, en klokt de Champagne naar binnen*.....hips...
Heerlijk al die saaie mensen bij elkaar!
Moz...mooi gesproken meissie
Ik ben gelukkig in wat ik NU bereikt heb, dat ik na alle tegenslagen nog steeds overeind sta, dat ik een stel ontzettend lieve mensen om me heen heb, dat ik geliefd ben ben die mensen, dat ik hun liefheb.
Maar ik ben vooral gelukkig dat ik aan mezelf merk dat ik een beter mens aan worden ben....completer, meer in reine met mijn eigen gevoel...
Daar kan geen etentje, ingewikkelde vakantie of supersalaris tegenop!
Ivy, oe, ik hoop dat ze MD gaan trekken in het durp
*ziet hoe ingedutte moeders straks ik shock thuiskomen....Truus, heb je dat gezien bij Ivy...die bandjes...dat zwart...*
wiedeweerga....nemen we mee in ons OudHollansch woordenboek Prinses!
En ook ik nu ook als de sodemieter aan het werk!
ps prinses...welluk pijltje van JS?
Liefste, wat een heerlijk ontbijtje
*zoekt het bakje yoghurt, wat net buiten beeld staat, en klokt de Champagne naar binnen*.....hips...
Heerlijk al die saaie mensen bij elkaar!
Moz...mooi gesproken meissie
Ik ben gelukkig in wat ik NU bereikt heb, dat ik na alle tegenslagen nog steeds overeind sta, dat ik een stel ontzettend lieve mensen om me heen heb, dat ik geliefd ben ben die mensen, dat ik hun liefheb.
Maar ik ben vooral gelukkig dat ik aan mezelf merk dat ik een beter mens aan worden ben....completer, meer in reine met mijn eigen gevoel...
Daar kan geen etentje, ingewikkelde vakantie of supersalaris tegenop!
Ivy, oe, ik hoop dat ze MD gaan trekken in het durp
*ziet hoe ingedutte moeders straks ik shock thuiskomen....Truus, heb je dat gezien bij Ivy...die bandjes...dat zwart...*
wiedeweerga....nemen we mee in ons OudHollansch woordenboek Prinses!
En ook ik nu ook als de sodemieter aan het werk!
ps prinses...welluk pijltje van JS?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 17 september 2008 om 10:13
Goedemorgen Singles,
Een nieuwe dag, nieuwe ronden nieuwe kansen.
DS het was erg lekker het ontbijtje dank je wel. *heeft ongemerkt vanmorgen deelgenomen aan het ontbijt*
Mozz wijze woorden! Ik ben het helemaal met je eensch.
Aifie succes met het gesprek. Met je MD zul je echt niet shockeren.
Groetjes aan iedereen en een fijne dag allemaal.
DS het was erg lekker het ontbijtje dank je wel. *heeft ongemerkt vanmorgen deelgenomen aan het ontbijt*
Mozz wijze woorden! Ik ben het helemaal met je eensch.
Aifie succes met het gesprek. Met je MD zul je echt niet shockeren.
Groetjes aan iedereen en een fijne dag allemaal.
woensdag 17 september 2008 om 10:33
Vleer is wakker geworden met haar nieuwe beltoontje.. Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk ..van alfred J kwak.
Maar heb flink beroerd geslapen. Heb in mijn slaap 1 gordijn van t plafond getrokken.
Weet half nog waar ze over gedroomd heeft nl de ex van dinnetje. Vleer heeft hem in zijn dromen op straat verrot gescholden waar al zijn vrienden bij waren en hem een klap in het gezicht gegeven.
Blijkbaar moest dat er even uit zo in een droom. Vind het ook zo oneerlijk van hem.
Maar goedemorgen allemaal , straks ff douchen en naar de tandarts racen.
Maar heb flink beroerd geslapen. Heb in mijn slaap 1 gordijn van t plafond getrokken.
Weet half nog waar ze over gedroomd heeft nl de ex van dinnetje. Vleer heeft hem in zijn dromen op straat verrot gescholden waar al zijn vrienden bij waren en hem een klap in het gezicht gegeven.
Blijkbaar moest dat er even uit zo in een droom. Vind het ook zo oneerlijk van hem.
Maar goedemorgen allemaal , straks ff douchen en naar de tandarts racen.
woensdag 17 september 2008 om 11:04
quote:Dushi74 schreef op 17 september 2008 @ 10:13:
.'t is weer bijna als vanouds Dushi ! We missen alleen nog die ene wereldwijze meneer die ons er op komt wijzen dat het plakken van ontbijtplaatjes in een topic wel heul erg kneuterig en oubollig is .... maar ach die duikt misschien ook nog wel een keertje op hier.
.'t is weer bijna als vanouds Dushi ! We missen alleen nog die ene wereldwijze meneer die ons er op komt wijzen dat het plakken van ontbijtplaatjes in een topic wel heul erg kneuterig en oubollig is .... maar ach die duikt misschien ook nog wel een keertje op hier.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 17 september 2008 om 11:40
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 september 2008 @ 11:33:
*maakt een vreugdedansje, want tot vijf minuten geleden deed het internet het niet*
Oe, had je erge afkickverschijnselen Prinses?
Jaaaaa....DS, waar is die wijze meneer toch?
Ik moet hem nog zoveel dingen vragen
En hij ons waarschijnlijk ook
*vraagt zich af of de wijze man misschien een peremanente ban heeft opgelopen*
*maakt een vreugdedansje, want tot vijf minuten geleden deed het internet het niet*
Oe, had je erge afkickverschijnselen Prinses?
Jaaaaa....DS, waar is die wijze meneer toch?
Ik moet hem nog zoveel dingen vragen
En hij ons waarschijnlijk ook
*vraagt zich af of de wijze man misschien een peremanente ban heeft opgelopen*
woensdag 17 september 2008 om 11:46
Ik begon al een beetje te trillen, naast het feit dat ik iedere drie seconden tsjekte of het internet het alweer deed
Ja, toch jammer dat ie er niet meer is. Hij had zulke wijze woorden altijd. Zijn verblijf hier was een vreugdevolle tijd voor iedereen .
Ik heb vanochtend wel hard gewerkt , dus ga nog maar even verder
SD nog niet gebeld door De Mevrouw?
Ja, toch jammer dat ie er niet meer is. Hij had zulke wijze woorden altijd. Zijn verblijf hier was een vreugdevolle tijd voor iedereen .
Ik heb vanochtend wel hard gewerkt , dus ga nog maar even verder
SD nog niet gebeld door De Mevrouw?
Peas on earth!
woensdag 17 september 2008 om 11:46
Tis hier wel rustig zeg!
Was vanmorgen gelukkig iets vroeger aan het werk dan gisteren, en expres niet meteen hier aan het rondhangen. *braaf he*
Wilde droom, Vleer, lief dat je zo meeleeft met je dinnetje dat je er zelfs over droomt die eikel een klap voor zijn bek te geven.
Minder lief voor je gordijn dan weer, maar ach, die kan het wel hebben. Gelukkig wel vrolijk wakker geworden met Alfred
Was vanmorgen gelukkig iets vroeger aan het werk dan gisteren, en expres niet meteen hier aan het rondhangen. *braaf he*
Wilde droom, Vleer, lief dat je zo meeleeft met je dinnetje dat je er zelfs over droomt die eikel een klap voor zijn bek te geven.
Minder lief voor je gordijn dan weer, maar ach, die kan het wel hebben. Gelukkig wel vrolijk wakker geworden met Alfred
anoniem_70339 wijzigde dit bericht op 17-09-2008 11:47
Reden: spelvout
Reden: spelvout
% gewijzigd
woensdag 17 september 2008 om 11:48
woensdag 17 september 2008 om 12:16
quote:Donkeyshot schreef op 17 september 2008 @ 12:02:
@ Prinses: ik bedoelde niet meneer Geleerd maar nog een ander forum fenomeen, uit ons Zoektocht topic. Dushi kent hem goed.Ik meende dat al uit je bericht op te maken (en denk er iemand bij te kunnen plaatsen,w ant Prinses is een gluurderT geweest in dat topic ), maar reageerde vooral op SD over Geleerd
@ Prinses: ik bedoelde niet meneer Geleerd maar nog een ander forum fenomeen, uit ons Zoektocht topic. Dushi kent hem goed.Ik meende dat al uit je bericht op te maken (en denk er iemand bij te kunnen plaatsen,w ant Prinses is een gluurderT geweest in dat topic ), maar reageerde vooral op SD over Geleerd
Peas on earth!
woensdag 17 september 2008 om 12:18
Waarom zou de naam van dit fanatastische topic veranderd moeten worden Miran?
Maar DS, je gaat me toch niet vertellen dat JIJ Geleerd niet stiekum ook een heel klein beetje mist??
*SD heeft geen zihinnnn....SD heeft geen zihinnnnn*
*SD voelt zich een beetje buiten het bootje van DS en Dushi vallen ineens....*
Maar DS, je gaat me toch niet vertellen dat JIJ Geleerd niet stiekum ook een heel klein beetje mist??
*SD heeft geen zihinnnn....SD heeft geen zihinnnnn*
*SD voelt zich een beetje buiten het bootje van DS en Dushi vallen ineens....*
woensdag 17 september 2008 om 12:41
Internetproviders zijn stom. En helpdesks al helemaal!
Net als de belastingtelefoon... die bel ik ook maar niet meer want ze weten daar vaak nog minder dan ik, en ik weet er al geen zak van!
Moz trouwens ook weer ietsiepietsie van de kook: had me gisteren ingeschreven bij Paiq, was benieuwd geworden, en wie kom ik weer tegen tussen de fotootjes? MRPD... Waarom krijg ik die man niet uit mijn hoofd? Naja, het lukt al aardig, maar als ik 'm dan weer tegenkom... grmbl.....
Net als de belastingtelefoon... die bel ik ook maar niet meer want ze weten daar vaak nog minder dan ik, en ik weet er al geen zak van!
Moz trouwens ook weer ietsiepietsie van de kook: had me gisteren ingeschreven bij Paiq, was benieuwd geworden, en wie kom ik weer tegen tussen de fotootjes? MRPD... Waarom krijg ik die man niet uit mijn hoofd? Naja, het lukt al aardig, maar als ik 'm dan weer tegenkom... grmbl.....
woensdag 17 september 2008 om 13:00