Kaboutervoetbal!!

woensdag 17 september 2008 om 19:02
Ja hoor, éindelijk, na tijden zeuren mocht dochter vanavond eens kijken bij het kaboutervoetbal! Thuis al in alle staten, want "ow, waar zijn mn sportschoenen, en mn haar moet in een staart!" en buikpijne, en zenuwachtig. Mijn waarschuwing dat ze mss eerst alleen maar mocht kijken werd volledig in de wind geslagen, en terecht! Aangekomen mocht ze meteen meedoen, en ze deed het geweldig! Dribbelen, scoren, kijken naar anderen, alles wat goed ging, alles wat fout ging, ze deed het vol overgave!
Mijn dochter van 3 zit op voetbal!
Mijn dochter van 3 zit op voetbal!

woensdag 17 september 2008 om 19:32
Hier is er pas voetbal vanaf 5 jaar, helaas...
Zoontje van 3 wil zooo graag voetballen, met "de jongens" , met een voetbalshirt, voetbalbroek en voetbalsokken, met papa.
Nog 2 jaartjes wachten, en dan kan papa lekker op de zaterdagmorgen aan de lijn staan \\:-)// (ter aanvulling papa is A-sportief en verheugd zich er dus al echt op )
Zoontje van 3 wil zooo graag voetballen, met "de jongens" , met een voetbalshirt, voetbalbroek en voetbalsokken, met papa.
Nog 2 jaartjes wachten, en dan kan papa lekker op de zaterdagmorgen aan de lijn staan \\:-)// (ter aanvulling papa is A-sportief en verheugd zich er dus al echt op )

woensdag 17 september 2008 om 19:49
Hier officieel ook pas met 4 hoor, maar omdat ze zo graag wou mag ze gewoon mee doen! Wel alleen nog maar de training, toernooien en wedstrijden mag pas vanaf volgens voorjaar, maar daar heeft ze zelf toch nog geen erg in, haha.
anoniem_63586 wijzigde dit bericht op 17-09-2008 19:50
Reden: toornooien????
Reden: toornooien????
% gewijzigd

woensdag 17 september 2008 om 20:28
woensdag 17 september 2008 om 20:41
Wat super leuk. Dat ze zo jong er al voor gaat en dat het zo jong kan. Mijn zoontje ziet in alle grasvelden voetbalvelden. Ook als we in dorpen komen met weilanden. Hij is ook 3 en als het zou kunnen zou ik hem erook op doen. Maar stiekum vind ik het voor eenn meisje extra stoer. Jij hebt echte girl power thuis.
zaterdag 20 september 2008 om 20:19