Clomid ervaringen

09-07-2015 09:02 1848 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl

Wachtbankje:

Duna

Mygue test datum 18-11

Zwanger:

IceAngel

Yentl

Fien86

Lilolalo

Skawa

Korfje
where ever you go, go with your heart
Vandaag eindelijk ongesteld geworden en om het te vieren een bakje Ben & Jerry's opgelepeld. Een kleintje weliswaar, maar voel me toch een beetje schuldig. Morgenochtend maar een extra lang rondje hardlopen

Nu maandag dus beginnen met Clomi en ook gelijk maar bellen voor een afspraak voor de echo op dag 10, ben benieuwd naar hoe ik eronder ben en wat het gaat doen! Slikken jullie het 's ochtends of 's avonds? Ik neig naar de ochtend, samen met foliumzuur enzo, ook omdat ik komende week drukke avonden heb en ik bang ben het dan te vergeten.
Gaan we mooi gelijk op korfje!' Ik zal maandag ook moeten bellen voor een afspraak voor de maandag erna. Dan heb ik toevallig een thuiswerkdag.

Oh ja gisteren en vandaag heb ik toch een doos truffelchocola er doorheen geschranst. Maar morgenochtend naar de sportschool 😎
Ik hoop met je mee dat 's avonds beter werkt! Dan start je op dag 2 van je cyclus? Ik slik de clomid van dag 3 tm 7 namelijk.

Ik slik ze 's ochtends. Ben ook bang anders te vergeten.
Nee vandaag ongesteld geworden, dus maandag is dag 3.
Oh zo! Ik zag je bericht dat je alleen kramp had en morgen je menstruatie verwachtte.
Dat bericht is van de gisteravond
Gezellig Famke hoop dat het bij ons beiden iets gaat opleveren
Hoeveel dagen was jouw vorige cyclus? Bij mij vermoedelijk dag 22 eisprong en dag 32 licht ongesteld geworden (en vanaf dag 33 heviger) terwijl dag 36 NOD had moeten zijn als je er 14 dagen bij optelt, dus misschien korte LF? Deze maand maar eens opnieuw bekijken.
Dank voor jullie lieve woorden.

@ korfje: ik heb het gewoon in de ochtend genomen, maar had ook geen last van stemmingswisselingen.

@ famke en korfje: nieuwe ronde, nieuwe kansen! Hoop dat het iets heel moois oplevert aan het einde van jullie maand!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Ik was niet meer helemaal wakker gister denk ik!
Hihi. Nou ik zal opstaan, en die schranspartij van gisteren er af sporten....altijd moeite met opstaan, maar als je dan thuis komt ben je toch weer voldaan!
Goed bezig famke! Ik denk het al weken, maar kan me er niet toe zetten! Gelukkig hebben we een hondje, goede rede om dagelijks een flink stuk te lopen!
@ Famke

Inderdaad je hoort vaker dat het snel weer raak is na een miskraam. Ik heb alleen het idee dat dat vooral is bij mensen die al van zichzelf een goede cyclus hebben. Maar we zullen zien, wie weet is het wel zo, de curretage is nu 7 weken geleden.

Morgen nog provera en dan even afwachten, heb het gevoel dat de menstruatie er al aan zit te komen.

Ik lees dat jij morgen kunt starten met clomid, hopelijk werkt het 's avonds innemen beter voor je. Ik krijg telkens opvliegers van de clomid en een beetje een down gevoel. Ik slik de clomid altijd in de ochtend.
Succes korfje en famke met deze ronde!

Kan iemand mij vertellen of je veel verschil voelt als je van 50 naar 100 Mg clomid gaat?
Ik merkte weinig na verhoging.. Maar ik heb ook maar 1x 50 Mg gebruikt.
Ik merkte t ook niet en nu naar 150mg vroeg mijn vriend de arts of de bijwerkingen erger zouden worden maar dat hoefde niet kregen wij te horen
@famke Als de vraag over de cyclus aan mij was: mijn laatste cyclus was 86 dagen. Dit is mijn eerste ronde clomid, dus daar kan ik nog weinig over zeggen. Jouw LF lijkt inderdaad wat aan de korte kant, maar volgens mij is het met 10 dagen niet onmogelijk, toch? En je ovulatie op dag 22 weet je zeker doordat je in het ziekenhuis in de gaten wordt gehouden, toch?

@sophietje Hoop voor je dat de ongesteldheid niet lang op zich laat wachten. Lijkt me fijn om met een 'schone lei' te beginnen en je weer op iets positiefs te kunnen richten.

@valair Geen idee, is denk ik ook afhankelijk van hoeveel last je van de 50 mg had?

@missy Dagelijks een flinke wandeling is volgens mij beter dan 1x per week 10km hardlopen hoor, dus wat dat betreft ben je gewoon goed bezig!

Hier vandaag de eerste pil Clomid geslikt. Voel nog niks, maar dat is misschien niet gek na 4 uur haha. Op de een of andere manier heb ik echt het gevoel dat het gaat werken en dat het in 1x raak is. Wishful thinking misschien, maar ik blijf gewoon lekker positief
Hier lijkt het er op dat de 3e ronde Clomid (25mg) niks doet. Rechts blijft alles klein, links komt maar niet in beeld. Moedeloos word ik er van...
Oh bah! Wat een k*tzooi zeg! :( geeft niet echt vertrouwen. Ik mag morgen weer heen. Op welke dag zit je Myque?
Dag 13, geen verschil met dag 10 en ook het baarmoederslijmvlies leek niet dikker te zijn geworden... Nu dus op dag 16 weer terug...
Vervelend he, al die zh bezoeken! En als bij dag 16 nog niets veranderd is? Je had bij 50 Mg teveel eitjes? Of vergis ik me nu?
Klote mygue :(( knuff misschien zit er links een heel mooi ei verstopt ik heb er altijd eentje links of rechts
Heb je een fijne vakantie Skawa? Beetje mooi weer in france?

Wil je id tabel (als je de mogelijkheid hebt) ronde 6 in ronde 7 veranderen?
@myque hopelijk gebeurt er alsnog iets op dag 16. Bij mij gebeurt er ook pas wat na dag 15. Ietwat dikker slijmvlies?? Bij dag 18 had ik pas 14,5 / 15,5 meting en dag 20 weer wat groter. Mij werd verteld dat het door clomid langer duurt de gehele cyclus.
Bij mij zijn ze bij dag 20 gestopt met echo's. Ze gaan niet voor een cyclus langer dan 35 dagen. Ik heb na echo dag 20 direct provera meegekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven