Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Dushi74 schreef op 17 september 2008 @ 21:04:

Grappige is dat ik toch zinvol bezig was gisteren. En dat dit dan ook als offtopic opgemerkt wordt. Terwijl ik zeer zeker inhoudelijk was. Meen me toch duidelijk te herinneren dat ik deelnam aan de discussie over grenzen stellen, je eraan houden en hoe je grenzen stelt. Echt vreemd die selectiviteit.

Ik vond jouw bijdrage gisteren (en meestal) echt wat toevoegen aan dit topic! Ik kan hier ook wel van alles gaan roepen over het feit dat forummers over zichzelf spreken in de derde persoon, maar dat heeft nauwelijks iets met inhoud te maken. Meer met vorm.

Kortom: ik vind het niet leuk als een goed lopend topic door een (in mijn beleving) versjtiert wordt. Dat gevoel heb ik nu wel namelijk.
Dushi niet als t een onderwerp is waar iemand serieus mee is en er ook serieus op gereageerd wordt ..

Dat komt bij mij over alsof iemand een serieus verhaal verteld in een groep en er komen er een paar dat serieuze gesprek verstoren door in eens over appels en peren te praten terwijl anderen het over een heel ander onderwerp hebben.

Ik lees dan OOK het appels en peren verhaal omdat daar misschien ook wel iets serieus in staat.. Daar valt dan niet om heen of over heen te lezen. En dan kom ik er na het gelezen te hebben dat t appels en peren verhaal niet interessant genoeg is , maar ondertussen ben ik wel afgeleid van het serieuze gesprek. En vind ik het lastig om daar dan weer tussen te voegen omdat ik dan van alles moet terug lezen (5 pagina's bv)
Het zal dan denk ik aan mij liggen. Want ik forumhop waardoor ik telkens van inspring in topic en de draad direct oppak waar ik gebleven ben. Om dan weer een posting te doen en weer verder te hoppen naar het volgende topic. Als je gewend bent maar op een topic te zijn dan is het misschien wat druk ja. Maar ja die drukte is inherent aan forummen denk ik. Zo is het druk, zo valt een topic stil (om welke reden dan ook)

En is dit wat er nu bereikt is nu de bedoeling? Een spinoff op een andere pijler en weg zijn hier de meeste singles (en niet singles?) Tja als je dat is wat er bereikt moest worden, dan is dat perfect gelukt.
quote:Joeysmiles schreef op 17 september 2008 @ 21:12:

[...]

Ik vond jouw bijdrage gisteren (en meestal) echt wat toevoegen aan dit topic! Ik kan hier ook wel van alles gaan roepen over het feit dat forummers over zichzelf spreken in de derde persoon, maar dat heeft nauwelijks iets met inhoud te maken. Meer met vorm.

Kortom: ik vind het niet leuk als een goed lopend topic door een (in mijn beleving) versjtiert wordt. Dat gevoel heb ik nu wel namelijk.Joey, dat komt vanzelf goed. Voortschrijdend inzicht...en zo....
quote:Miranda01 schreef op 17 september 2008 @ 21:18:

[...]

Joey, dat komt vanzelf goed. Voortschrijdend inzicht...en zo....Ik help het je hopen!
quote:Dushi74 schreef op 17 september 2008 @ 21:18:

Het zal dan denk ik aan mij liggen. Want ik forumhop waardoor ik telkens van inspring in topic en de draad direct oppak waar ik gebleven ben. Om dan weer een posting te doen en weer verder te hoppen naar het volgende topic. Als je gewend bent maar op een topic te zijn dan is het misschien wat druk ja. Maar ja die drukte is inherent aan forummen denk ik. Zo is het druk, zo valt een topic stil (om welke reden dan ook)

En is dit wat er nu bereikt is nu de bedoeling? Een spinoff op een andere pijler en weg zijn hier de meeste singles (en niet singles?) Tja als je dat is wat er bereikt moest worden, dan is dat perfect gelukt.

Zo ervaar ik het helaas ook. Leuke forummers verlaten dit topic, terwijl het wel erg bij hen past. Miranda: misschien was de toonzetting in je reacties een beetje overdreven (zie de reactie van Xander, die ik nog nooit op deze toon heb zien reageren).

Mij bekruipt een beetje het gevoel dat de minderheid door de toon hier de meerderheid heeft verdreven. Jammer...
het andere topic is inmiddels met 13 paginas vol geschreven en volgeplakt.. Sorry maar ik vind het wel fijn dat ik dat hier nu niet hoef bij te houden.

Misschien krijgt dit topic nu even een dip .. Maar Vleertje heeft zoveel mensen zien komen en zien gaan dat ze zich daar niet echt druk om maakt.
Ervaar het maar gewoon JS of je gevoel klopt of niet. Ik ga daar even niet op in. Anders ga ik in op dingen die wellicht nu weer als offtopic gezien worden en anders als stoken, rellen of iets dergelijks. Heb ik even geen zin in.
quote:Joeysmiles schreef op 17 september 2008 @ 21:27:

Zo ervaar ik het helaas ook. Leuke forummers verlaten dit topic, terwijl het wel erg bij hen past. Miranda: misschien was de toonzetting in je reacties een beetje overdreven (zie de reactie van Xander, die ik nog nooit op deze toon heb zien reageren).

Mij bekruipt een beetje het gevoel dat de minderheid door de toon hier de meerderheid heeft verdreven. Jammer...En helaas denk ik er ook zo over, maar dat was in grote lijnen al bekend.
Xan.. ik heb Ccleaner gedownload en die loopt nu .. Hopelijk gaat mijn laptop dan weer wat sneller.. Eh waar ben je op msn dan kan je mij daar misschien ff mee helpen ??
Zonder die luchtige noot zal dit topic altijd in een dip blijven. Of is het de bedoeling dat hier alleen komkommer en kwel wordt beschreven zoals in het verleden is gedaan. En hoop jij en Miranda dat daarmee de "oudgedienden" weer terug komen?
Voor alle duidelijkheid: ik heb hier nog nooit gepost, ook niet onder een andere nick.

Ik lees sinds een paar maanden mee, niet dagelijks, maar regelmatig. Stond/sta nog in de wel-niet modus om me aan te sluiten, voelde me door paar posters hier wel aangesproken, ja ook Prinses, Xan en Summerdance, tuurlijk leveren ze ook zinnige bijdragen. Maar de laatste weken is gewoon de balans zoek en worden de serieuze singleissues overschaduwd door onzinnig geleuter en dat met name door 1 niet-single en moet je inderdaad pagina;s doospitten om weer iets herkenbaars tegen te komen over daten etc.

Sorry dat ik hier patsboem ben komen binnenvallen, heeft niets te maken met stoken, voeren of whatever. Vond dat Miranda en Vleermuis wel wat steun van buitenaf konden gebruiken. Vooral Miranda, die dit als eerste - geloof ik - aankaartte en dan gewoon weggeblazen wordt. Zou toch veel rechtvaardiger en leuker geweest zijn als dat gezamenlijk werd opgelost?
quote:Dushi74 schreef op 17 september 2008 @ 21:40:

Ervaar het maar gewoon JS of je gevoel klopt of niet. Ik ga daar even niet op in. Anders ga ik in op dingen die wellicht nu weer als offtopic gezien worden en anders als stoken, rellen of iets dergelijks. Heb ik even geen zin in.

Dushi, ervaring leert dat jij hier pas weer op het topic als er een rel aan het ontstaan is Ik schrijf hier nu al een aantal jaren; ik ken je langer dan vandaag. Vind dit een beetje hypocriet hoor.

Joey, het is vervelend, maar achter de schermen hier gebeuren ook dingen en uiteindelijk was er toch wel iets gebeurd, vooral met deze vaart die er in dit topic zat, de hoeveelheid mensen/nieuwe mensen en verschillende interesses. Waarschijnlijk een beetje too much.....en met dit topic is het altijd nog goedgekomen!

Kijk maar naar het aantal posts dat het al heeft....;-)
quote:Joeysmiles schreef op 17 september 2008 @ 21:27:

[...]Mij bekruipt een beetje het gevoel dat de minderheid door de toon hier de meerderheid heeft verdreven. Jammer...De toonzetting die ik terugkreeg toen ik eens wat opmerkingen gaf waren anders niet misselijk hoor....hoe durfde ik? Sorry, er zijn 2 kanten aan het verhaal. Laten we nu maar zien ok?
Nog even een aanvulling: tuurlijk moet t hier niet alleen kommer en kwel zijn. Het single leven heeft namelijk ook zoveel leuke kanten.

Maar het is toch anders om als singles het menu van woensdag door te nemen ipv te lezen hoe een stel hun boodschappenlijstje doornemen. Geeft dubbel gevoel: aan 1 kant word je met neus op feiten gedrukt dat jij alles alleen moet doen (wat niet altijd fijn is), aan andere kant ben ik blij dat ik niet zo'n mutsefluts-relatie heb.
Goh dus ik kom binnenvallen en er is een rel aan de hand? Ben er alleen vanmorgen geweest om een ontbijtje te "nemen" verder was ik hier niet.

Ja vanavond! Toen jij Miranda gesteund door Vleer vond dat het maar afgelopen moest zijn met het geklef en offtopic gezelligheid. Dus....wie start hier een rel? En Wie van ons 2 was hier al een paar dagen niet (zo niet al langer niet aanwezig op het topic?) Ik val hier wel vaker binnen namelijk. Met een haai, baai zwaai. Waarbij al meerdere keren is opgemerkt dat ik kon blijven. Sure Miranda draai de boel lekker om!
Weet je wat ik me ineens besef... dat ik deze winter voor het eerst sinds 6 jaar niemand heb om tegen aan te kruipen op de bank als ik het koud heb.

Niet dat ik wil zeuren hoor, maar dat bedacht ik me ineens nu ik mijn dekentje maar weer gepakt heb voor op de bank.

*wil het offtopic geleuter niet meteen totaal verbannen, dus... wie wil er een kopje warme chocolademelk?*
Vervelend is dat he Mozz, van die kleine dingen die je in eens doen beseffen dat je single bent. Die normaal gesproken zo vanzelfsprekend zijn.
Ja, van die gekke kleine dingen...

Aan de andere kant kan ik nu dus wel de hele avond lekker rommelen op mijn laptoppie zonder dat er iemand zit te mokken en wil dat ik meekijk naar een film die me niet boeit
Mensen, het was een enerverende dag ik ga slapen. tot morgen ! en geen 20 pagina's he??

truste !
Slaap lekker Miranda

Mozza tja.. dat zijn van die momenten dat je je heel alleen kan voelen
quote:Miranda01 schreef op 17 september 2008 @ 21:47:

[...]

Dushi, ervaring leert dat jij hier pas weer op het topic als er een rel aan het ontstaan is Ik schrijf hier nu al een aantal jaren; ik ken je langer dan vandaag. Vind dit een beetje hypocriet hoor.

Joey, het is vervelend, maar achter de schermen hier gebeuren ook dingen en uiteindelijk was er toch wel iets gebeurd, vooral met deze vaart die er in dit topic zat, de hoeveelheid mensen/nieuwe mensen en verschillende interesses. Waarschijnlijk een beetje too much.....en met dit topic is het altijd nog goedgekomen!

Kijk maar naar het aantal posts dat het al heeft....;-)

Forummers posten als het onderwerp interessant voor ze is. Dat kan komen omdat er een "rel" is maar net zo goed omdat er een interessante discussie gaande is. Dat laatste was voor mij de reden om te gaan posten.

Overigens heb ik Dushi nooit eerder kunnen betrappen op "rel-gevoeligheid". Voor mij is dat argument dus geheel uit de lucht gegrepen.

Dat er "achter de schermen" (ik vul even voor je in) op mail of MSN de nodige zaken besproken worden, spreek ik niet tegen. Toch verbaas ik me over het feit dat dit issue zo op het spits gedreven wordt. Dit topic zal vast wel weer een opleving beleven hoor. Daar twijfel ik niet aan.

Wat ik opmaak uit de reacties van de afgelopen dagen is dat een groot deel van de recente posters zich door een hele kleine minderheid niet meer prettig voelt op dit topic. Ik ben nogal democratisch aangelegd. Als die kleine minderheid zich hier niet meer prettig voelt, lijkt het me juist aan hen om een nieuw topic te tarten en niet aan de meerderheid om te verkassen. Dat is in mijn ogen de omgekeerde wereld. Maar dat is wel wat er hier gebeurd is.

Een topic is van niemand. Ook niet van de TO. Het claimen van het recht op de sfeer van een topic vind ik dan ook ronduit vervelend. Ik heb dan ook niets met het "recht van de oudsten". Iedere forummer heeft (binnen de regels van het forum) het recht om op zijn of haar manier te reageren. Het feit dat dit hier forummers ontzegd lijkt te worden, ervaar ik als arrogant, belerend en tamelijk naïef.

Dat wou ik even gezegd hebben...
Mozzarella, door die kleine dingen word je weer met de neus op de feiten gedrukt he? Door jouw post realiseer ik me dat dit mn 6e winter als single wordt....met af en toe wel een warm vriendje maar net niet warm genoeg (ff cryptisch omschreven).

Maar idd, goed om weer even te relativeren, een hele bank en een hele deken en een hele film voor jezelf!
quote:Mozzarella schreef op 17 september 2008 @ 21:55:

*wil het offtopic geleuter niet meteen totaal verbannen, dus... wie wil er een kopje warme chocolademelk?*Lekker
Joey ik eigen dit topic ook niet aan mijzelf toe.. Dit topic is er voor iedereen..

Maar ga voor de grap dan eens kijken bij t andere topic hoeveel paginas daar inmiddels zijn geschreven .. (heb de inhoud niet eens gelezen maar wel t aantal pagina's gezien) Dat zegt voor mij dan weer genoeg over t feit dat er echt heel veel geleuterd werd hier. Anders had ik morgen 20 paginas terug kunnen lezen ben blij dat ik dat nu niet hoef..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven