Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,

Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?

Alsjeblieft graag serieuze reacties
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 15:19:

[...]

Nee hoor ze leest niet selectief, dat heeft ze net toch gezegd .Oh, sorry, gemist denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 15:17:

[...]

Door wat is jouw motto ook alweer? Never mind, ik weet het al .

*gaat zich nu heel diep in de grot verbergen voor haar zusje met de . Zo eng ben ik nu ook weer niet
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:rennie_girl schreef op 02 september 2015 @ 15:18:

[...]

Iedereen roept wel eens iets op een forum dat verkeerd valt of waar je achteraf enorm spijt van hebt. Waarom is dat alleen bij jou gelijk een valse start en reden om nooit meer normaal mee te kunnen doen en zetten anderen zich er overheen...Vraag het aan de andere Rennie, ik ben ook erg benieuwd naar het antwoord? Ik heb oprecht geen idee namelijk
quote:SaveTheDay schreef op 02 september 2015 @ 15:14:

Wat is het voor misplaatst Moeder Theresa complex MWA? Er is hier niemand die door jou gered hoeft te worden.

Je blaast erg hoog van de toren vanuit een soort Calimero state of mind.

Je spreekt jezelf constant tegen, waar is dat voor nodig? Als het je hier niet bevalt dan zoek je het toch elders?

Calimero state of mind

Kunnen we die er in houden?
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 15:16:

Tja, ze vraag er om en die waarheid staat haar helemaal niet aan. Hebben meer pubers last van weet ik uit ervaring. Bovendien leest ze bijzonder selectief.Grobbie ik vond je echt heel erg leuk, maar mag ik vragen hoe je daar nu bij komt, ik zit niet al de meeste hier de hele dag achter mijn PC kan ik er wat aan doen dat er veel wordt gereageerd en ik niet alles kan bijhouden?
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 15:21:

[...]

Calimero state of mind

Kunnen we die er in houden?Was er niet zo'n Viva Woord 2015 oid?
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 15:08:

[...]

Het interesseert je wel degelijk, anders zou je er niet steeds op terug komen. Sterker, dan had je dat "geliefd" topic ook niet hoeven openen.

Je doet je een stuk stoerder voor dan je bent in sommige gevallen (zoals wat hierboven staat) en het volgende moment komt er een post waarin je weer zegt dat je zo graag geliefd wil zijn. Beats me....spijker op de kop..
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 15:20:

[...]

Vraag het aan de andere Rennie, ik ben ook erg benieuwd naar het antwoord? Ik heb oprecht geen idee namelijkIs er nog een Rennie?
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 15:21:

[...]

Calimero state of mind

Kunnen we die er in houden?Tuulk

[...]

Vraag het aan de andere Rennie, ik ben ook erg benieuwd naar het antwoord? Ik heb oprecht geen idee namelijkDan zou ik dit topic nog eens van voor af aan doornemen, misschien wordt het je dan duidelijk. Of mijn andere reactie, daar geef ik het antwoord al!
quote:DorothyParker schreef op 02 september 2015 @ 15:20:

[...]

Zo eng ben ik nu ook weer niet Jij niet maar die zweep wel . Jij bent een dotje .
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 15:22:

[...]

Is er nog een Rennie? Mijn evil twin. Die mag af en toe even uit de kooi voor wat internet vermaak!
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 september 2015 @ 15:14:

[...]

Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.Hey Lady niet om het een of ander maar ik dacht dat je aan mijn kant stond in deze vete?

[...]

Vraag het aan de andere Rennie, ik ben ook erg benieuwd naar het antwoord? Ik heb oprecht geen idee namelijkDat is niet zo moeilijk hoor, daar waar jij maar blijft hangen in het negatieve, gaan anderen vrolijk door en maken gewoon een verse start zonder omkijken. Je bent zélf degene die bepaald wat ze post hè, maar als je al begint met te denken "pfff...zal wel weer wat worden" kom je nooit uit die spiraal. Een beetje vriendelijkheid is nog nooit iemand aan gestorven.
quote:OldWood schreef op 02 september 2015 @ 15:08:

[...]

Ja dan kun je tenminste mensen die tegen je in gaan, een ban geven.

Net als de huisvrouwen met de pittige rode kapsel die lelijk tegen je doen, gelijk een ban.

Zou wel wat makkelijker zijn voor je dan hier.Je hebt hier inderdaad wel gelijk in, ben bang dat ik het lastig zal vinden om objectief te zijn, maar zoals ik al zei zit ik in een transformatie, een innerlijke groei.Jij hebt dus niks te om je zorgen om te maken x
quote:SaveTheDay schreef op 02 september 2015 @ 15:22:

[...]

Tuulk

quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 15:22:

[...]

Grobbie ik vond je echt heel erg leuk, maar mag ik vragen hoe je daar nu bij komt, ik zit niet al de meeste hier de hele dag achter mijn PC kan ik er wat aan doen dat er veel wordt gereageerd en ik niet alles kan bijhouden?Kijk: hier gaat het al weer de verkeerde kant op. Niemand mag iets verkeerds zeggen over jou maar zelf mag je wel van alles roepen over anderen. Das toch niet logisch. Of leren incasseren (sowieso handig op een openbaar forum!) of zelf je ook aan je eigen spelregels houden.
quote:rennie_girl schreef op 02 september 2015 @ 15:23:

[...]

Mijn evil twin. Die mag af en toe even uit de kooi voor wat internet vermaak!
quote:SherlotteHolmes schreef op 02 september 2015 @ 15:10:

Je doet me denken aan een rare mix van Twerkqueen en LittleLilly. En dat is géén compliment.

Ik ben wel een beetje klaar met dat gejammer van jou over jonge vrouwen bla bla bla. Geen enkele jonge vrouw wil met jou geassiocieerd te worden, ik in ieder geval niet.

Ik ga nog lekker mee auwehoeren in dit topic, maar je staat nu wel mooi onder mijn negeerknop.

Succes hè. In Liwwarden zeggen we; 'tis noait wat weest, 't sil noait wat wurde.'Neeuit mijn topic svp Je hebt hier echt niks te zoeken! maak een eigen aan, al zou jij dus echt nul reacties krijgen, wederom jaloers da da !
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 15:24:

[...]

Hey Lady niet om het een of ander maar ik dacht dat je aan mijn kant stond in deze vete?

[...]

Hey Lady niet om het een of ander maar ik dacht dat je aan mijn kant stond in deze vete?

Een vete nog wel

En nee, ik kies eigenlijk nooit partij. Dat zou mijn positie als Verschrikkelijk Beroemde Forummer namelijk ernstig in gevaar brengen.

Bij de weg KOH, bedankt voor het compliment . De deurposter met handtekening is naar je onderweg!
quote:DorothyParker schreef op 02 september 2015 @ 15:22:

[...]

Was er niet zo'n Viva Woord 2015 oid?Forum matties was genomineerd en Bloem en Duco als kindernamen voor lijmbabies.

[...]

Je hebt hier inderdaad wel gelijk in, ben bang dat ik het lastig zal vinden om objectief te zijn, maar zoals ik al zei zit ik in een transformatie, een innerlijke groei.Jij hebt dus niks te om je zorgen om te maken x

Maak die groei dan eerst eens helemaal af. Zolang jij nog puur vanuit je gevoel op het moment reageert, zul je nooit een goede moderator kunnen zijn.

En hoezo Vete? Dat is weer iets wat alleen jij ziet.
quote:DorothyParker schreef op 02 september 2015 @ 15:22:

[...]

Was er niet zo'n Viva Woord 2015 oid?

Wel een Viva topic onderwerp verschrijving van 2015

Verveling in de vagina!!
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 15:24:

[...]

Dat is niet zo moeilijk hoor, daar waar jij maar blijft hangen in het negatieve, gaan anderen vrolijk door en maken gewoon een verse start zonder omkijken. Je bent zélf degene die bepaald wat ze post hè, maar als je al begint met te denken "pfff...zal wel weer wat worden" kom je nooit uit die spiraal. Een beetje vriendelijkheid is nog nooit iemand aan gestorven.Ik ben super aardig? Wijs mij aan waar ik dat niet ben, sorry hoor maar actie reactie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven