Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,

Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?

Alsjeblieft graag serieuze reacties
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 15:22:

[...]

Is er nog een Rennie? Last van maagzuur?
quote:rennie_girl schreef op 02 september 2015 @ 15:23:

[...]

Mijn evil twin. Die mag af en toe even uit de kooi voor wat internet vermaak!Gezellig misschien wil ze nu ook even komen spelen?
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 september 2015 @ 15:26:

[...]

Een vete nog wel

En nee, ik kies eigenlijk nooit partij. Dat zou mijn positie als Verschrikkelijk Beroemde Forummer namelijk ernstig in gevaar brengen.

Bij de weg KOH, bedankt voor het compliment . De deurposter met handtekening is naar je onderweg!Nou zeg! Vergeet je mij nou helemaal?
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 15:26:

[...]

Maak die groei dan eerst eens helemaal af. Zolang jij nog puur vanuit je gevoel op het moment reageert, zul je nooit een goede moderator kunnen zijn.

En hoezo Vete? Dat is weer iets wat alleen jij ziet.Ik zit er midden in Grobbe, ik kan dat niet versnellen of manipuleren omdat jij dat wil. Ik ben een mens geen trol dus ja ik reageer met gevoel, zal altijd ten alle tijden objectief zijn, no worries. Nou al iedereen over je heen valt vind ik dat wel een vete... iets met hoe pesten we mwa weg...
quote:Angelaatje1970 schreef op 02 september 2015 @ 15:26:

[...]

Wel een Viva topic onderwerp verschrijving van 2015

Verveling in de vagina!! Verveling in de vagina? Waarom mis ik alle leuke topics?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Angelaatje1970 schreef op 02 september 2015 @ 15:26:

[...]

Wel een Viva topic onderwerp verschrijving van 2015

Verveling in de vagina!! Oh ja! Die was hilarisch! Ik dacht toen 'what the fuck'? Vooral toen de gynaecoloog om het hoekje kwam kijken.
quote:rennie_girl schreef op 02 september 2015 @ 15:25:

[...]

Kijk: hier gaat het al weer de verkeerde kant op. Niemand mag iets verkeerds zeggen over jou maar zelf mag je wel van alles roepen over anderen. Das toch niet logisch. Of leren incasseren (sowieso handig op een openbaar forum!) of zelf je ook aan je eigen spelregels houden.Weet je ik ben het echt helemaal zat! Weer doe IK van alles fout en iedereen mag wel van alles zeggen over mij?
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 15:22:

[...]

Grobbie ik vond je echt heel erg leuk, maar mag ik vragen hoe je daar nu bij komt, ik zit niet al de meeste hier de hele dag achter mijn PC kan ik er wat aan doen dat er veel wordt gereageerd en ik niet alles kan bijhouden?Whut?! Daar heb ik het toch helemaal niet over? Ik heb het over selectief lezen, alleen de stukjes waarop jij vindt dat je moet reageren en de rest voor het gemak maar even over het hoofd ziet. Dat is heel wat anders dan niet alles kunnen bijhouden.
quote:SherlotteHolmes schreef op 02 september 2015 @ 15:29:

[...]

Oh ja! Die was hilarisch! Ik dacht toen 'what the fuck'? Vooral toen de gynaecoloog om het hoekje kwam kijken. Precies.. Die wist ook geen raad!! lololol
Bij deze sluit ik dan ook het topic..
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 15:28:

[...]

Gezellig misschien wil ze nu ook even komen spelen?Ja hoor, maar ze moet eerst even alle chips, chocola en frisdrank opruimen. Ze was in de supermarkt ontsnapt!
quote:DorothyParker schreef op 02 september 2015 @ 15:28:

[...]

Verveling in de vagina? Waarom mis ik alle leuke topics?DP, hij staat er nog denk ik.. Ik gaat ff soekuhhh
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 15:30:

[...]

Whut?! Daar heb ik het toch helemaal niet over? Ik heb het over selectief lezen, alleen de stukjes waarop jij vindt dat je moet reageren en de rest voor het gemak maar even over het hoofd ziet. Dat is heel wat anders dan niet alles kunnen bijhouden.O ja en waaruit maak jij dat dan op? Grobbe sorry hoor maar zo aardig dat je was vind ik je nu toch wel erg raar doen, je laat je ophitsen...
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 15:28:

[...]

Ik zit er midden in Grobbe, ik kan dat niet versnellen of manipuleren omdat jij dat wil. Ik ben een mens geen trol dus ja ik reageer met gevoel, zal altijd ten alle tijden objectief zijn, no worries. Nou al iedereen over je heen valt vind ik dat wel een vete... iets met hoe pesten we mwa weg...

Je plaatst jezelf er midden in dame, niet wij. En ik wil helemaal niks van je.

Als jij ergens gaat modereren ga je je gang maar, heeft niks te maken met wat ík wil.

En nee, er is geen vete aan de gang, jij wil alleen maar niet zien dat je lang niet altijd jofel reageert.
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 15:29:

[...]

Weet je ik ben het echt helemaal zat! Weer doe IK van alles fout en iedereen mag wel van alles zeggen over mij?Dat zeg ik niet. Maar jij roept ook van alles over anderen, waarom mogen zij dan niet dingen over jou roepen? Als je het zelf doet kan je het ook terug verwachten. Maar als je het zelf nou eens leuk en vriendelijk houdt, dan reageren mensen ook zo.
Verveling in vagina? gynaecoloog heeft geen idee.
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 september 2015 @ 15:26:

[...]

Een vete nog wel

En nee, ik kies eigenlijk nooit partij. Dat zou mijn positie als Verschrikkelijk Beroemde Forummer namelijk ernstig in gevaar brengen.

Bij de weg KOH, bedankt voor het compliment . De deurposter met handtekening is naar je onderweg!

Hoera ik krijg een echte Lady-Voldemort deurposter met handtekening .

Thanks .
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 15:30:

Bij deze sluit ik dan ook het topic..Succes
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 15:31:

[...]

O ja en waaruit maak jij dat dan op? Grobbe sorry hoor maar zo aardig dat je was vind ik je nu toch wel erg raar doen, je laat je ophitsen...

Ik laat me ophitsen....toe maar.

Nog maar even voor de duidelijkheid, ik ben een volwassen vrouw met een eigen mening die ik hier dus ook ventileer.

Jij mag me nu raar vinden, maar mijn reacties op jou komen wel voort uit wat jij zegt. Dan zou je ook eens na kunnen denken wat er bij jou evt. scheef zit.

Nogmaals, ik ben heel redelijk geweest, en dan ben ik de liefste. Op het moment dat ik kritische noten laat horen ben ik ineens niet meer aardig.

Terwijl ik echt nog steeds dezelfde Grob ben, vanmorgen onder de douche nog gecheckt.
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 15:31:

[...]

O ja en waaruit maak jij dat dan op? Grobbe sorry hoor maar zo aardig dat je was vind ik je nu toch wel erg raar doen, je laat je ophitsen...Jij verandert snel van gedachten. Bij je vorige post ging je het topic sluiten. Ik snap er niets meer van .
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 15:33:

[...]

Hoera ik krijg een echte Lady-Voldemort deurposter met handtekening .

Thanks . Ik heb haar gesmeekt, en jíj krijgt 'm nu wel?!
Grobs, meelopert
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 15:37:

[...]

Ik heb haar gesmeekt, en jíj krijgt 'm nu wel?!

Jij krijgt een T-shirt

quote:Lady-Voldemort schreef op 02 september 2015 @ 15:39:

[...]

Jij krijgt een T-shirt

[afbeelding]Kewl!! Hier ben ik echt heul blij mee *slikt emotie weg* Dank je!!
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 15:37:

[...]

Ik heb haar gesmeekt, en jíj krijgt 'm nu wel?!

Ik woon dichterbij dat is goedkoper met verzenden .

Je mag hem wel komen bekijken .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven