Pixie cut of niet?
woensdag 2 september 2015 om 18:34
Haai,
ik heb even een ander account aangemaakt, i.v.m herkenning!
Ik zit er al heel erg lang aan te denken om een pixie cut te laten knippen. Heb nu bijna half lang haar.
M'n haar is heel slap en steil, had bij de foto's net m'n staartje er uit gehaald, dus vandaar de slag .
Wat vinden jullie?
O, hoe voeg ik een foto toe? Sorry :p.
ik heb even een ander account aangemaakt, i.v.m herkenning!
Ik zit er al heel erg lang aan te denken om een pixie cut te laten knippen. Heb nu bijna half lang haar.
M'n haar is heel slap en steil, had bij de foto's net m'n staartje er uit gehaald, dus vandaar de slag .
Wat vinden jullie?
O, hoe voeg ik een foto toe? Sorry :p.
woensdag 2 september 2015 om 19:51
Leuk! Ik heb het 2 weken geleden laten knippen. Geen spijt van gehad, wel even wennen! Wat ik wel merk is dat sommige kleding mij nu erg mannelijk maakt, omdat mijn kapsel al redelijk mannelijk is. Ik droeg voorheen baggy (mannen) broeken. Omdat ik weinig borst heb, en een kort kapsel, moet ik dat nu niet meer doen.
I've got nothing to do today but smile.
woensdag 2 september 2015 om 20:07
Ik heb een hele tijd een pixie cut gehad en ben nu bezig met het uitgroeien er van. Stond me prachtig, maar nu is het tijd voor iets anders.
Denk er wel aan dat een pixie cut elke dag gestyled moet worden. Simpele wax van de supermarkt was voor mij een no go, je hebt echt goede klei nodig van de kapper om het mooi in model te brengen. Heel veel werk was het niet hoor, maar nu ik langer haar heb vind ik het eigenlijk wel prettig dat ik er nauwelijks iets aan hoef te doen
Denk er wel aan dat een pixie cut elke dag gestyled moet worden. Simpele wax van de supermarkt was voor mij een no go, je hebt echt goede klei nodig van de kapper om het mooi in model te brengen. Heel veel werk was het niet hoor, maar nu ik langer haar heb vind ik het eigenlijk wel prettig dat ik er nauwelijks iets aan hoef te doen
woensdag 2 september 2015 om 20:19
Een goed geknipte pixie cut (met juiste make up en kleding) is echt iets anders dan een huisvrouwen kort en pittig kapsel.
Een lok en laagjes is wel echt saai vind ik, het enige voordeel is dat de make up dan ook niet hoeft. Saai haar en flets zonder make up gaan prima samen.
Je bent jong en hebt een mooie kop die je kan laten spreken door haar, make up en kleding en dat hoeft echt niet gelijk volgeplamuurd en uberhip te worden.
Een lok en laagjes is wel echt saai vind ik, het enige voordeel is dat de make up dan ook niet hoeft. Saai haar en flets zonder make up gaan prima samen.
Je bent jong en hebt een mooie kop die je kan laten spreken door haar, make up en kleding en dat hoeft echt niet gelijk volgeplamuurd en uberhip te worden.
Keep on, keep keepin' on....
woensdag 2 september 2015 om 20:25
quote:Tea_bee schreef op 02 september 2015 @ 20:19:
Een goed geknipte pixie cut (met juiste make up en kleding) is echt iets anders dan een huisvrouwen kort en pittig kapsel.
Je bent jong en hebt een mooie kop die je kan laten spreken door haar, make up en kleding en dat hoeft echt niet gelijk volgeplamuurd en uberhip te worden.bedankt voor het compliment! Lief!
Je bent jong en hebt een mooie kop die je kan laten spreken door haar, make up en kleding en dat hoeft echt niet gelijk volgeplamuurd en uberhip te worden.bedankt voor het compliment! Lief!
woensdag 2 september 2015 om 20:32
woensdag 2 september 2015 om 20:49
quote:Roland303 schreef op 02 september 2015 @ 20:37:
[...]
Huh? Kun je dat even in het Nederlands vertalen?
Sorry zat op de telefoon. Dat typt niet optimaal.
In die link van fokt komt ook een plaatje voorbij van een kapsel wat ze de Duitse specht noemen.
De buurvrouw heeft zo'n kapsel. En mijn vriend had het dus ook de benaming de Duitse specht gegeven.
Weet nu dus waar hij dat vandaan heeft.
[...]
Huh? Kun je dat even in het Nederlands vertalen?
Sorry zat op de telefoon. Dat typt niet optimaal.
In die link van fokt komt ook een plaatje voorbij van een kapsel wat ze de Duitse specht noemen.
De buurvrouw heeft zo'n kapsel. En mijn vriend had het dus ook de benaming de Duitse specht gegeven.
Weet nu dus waar hij dat vandaan heeft.
woensdag 2 september 2015 om 23:32
donderdag 3 september 2015 om 00:41
Ik heb mijn haar een paar maanden geleden kort laten knippen en toevallig ook in t model wat jij mooi vindt (van Ginnifer Goodwin)
Had geen betere keuze kunnen maken. Ik heb echt een hoofd voor kort haar en het staat mij stukken vrouwelijker dan lang haar.
Make up droeg ik eerst zeer zelden. Nu wel elke dag sowieso mascara en lippenstift.
Zoals gezegd, je moet er het gezicht voor hebben. Een goede kapper kan je daarin adviseren.
Succes!
Had geen betere keuze kunnen maken. Ik heb echt een hoofd voor kort haar en het staat mij stukken vrouwelijker dan lang haar.
Make up droeg ik eerst zeer zelden. Nu wel elke dag sowieso mascara en lippenstift.
Zoals gezegd, je moet er het gezicht voor hebben. Een goede kapper kan je daarin adviseren.
Succes!
donderdag 3 september 2015 om 09:26