Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:Nouschi schreef op 02 september 2015 @ 20:35:

[...]

Heel fijn dat je mijn een-tweetje met Moiren weg hebt gehaald maar er is nog niks veranderd aan mijn probleem, namelijk het niet aanwezig zijn van een knop 'volgende' bij mijn berichten.

Ik heb vandaag nog op je mail gereageerd. Indien je daar op hebt geantwoord zal ik dit morgen oppakken.

Gr,

Sanne

CM VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 02 september 2015 @ 21:00:

[...]

Ik heb vandaag nog op je mail gereageerd. Indien je daar op hebt geantwoord zal ik dit morgen oppakken.

Gr,

Sanne

CM VIVALieve schat, ga naar huis, neem een borrel en dan zien we morgen wel verder. Ik heb je ( voor de derde keer) niet gemaild.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Geen idee of dat hier mag of dat dat ook wordt weggehaald, maar ik wilde toch even mijn complimenten maken voor het zo snel terugdraaien van een foute upgrade. Fijn dat er ook geluisterd wordt. Dat mag ook wel eens gezegd.

En een serieuze vraag: waar vinden gesprekken over balken in beeld plaats? Want 'op verzoek van gebruikers' klinkt niet heel logisch als iedereen daarna gaat klagen. Ik begrijp dat je in dit topic niet mag discussiëren, maar waar wel?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
quote:ModeratorViva schreef op 02 september 2015 @ 19:02:

Beste forummers,

We zullen de technische update van vanochtend helaas terug moeten draaien, doordat deze teveel bugs tot gevolg heeft gehad. Dit betekent dat de site naar de situatie zal gaan zoals deze vóór 13.00 uur vanmiddag was. Het vervolg zal op worden gepakt met de TD.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Ah vandaar dat die stomme balk me niet meer volgt.

Ik dacht al wat een verademing dat ze het kreng weer laten staan.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:handigmetgeld schreef op 02 september 2015 @ 21:31:

Geen idee of dat hier mag of dat dat ook wordt weggehaald, maar ik wilde toch even mijn complimenten maken voor het zo snel terugdraaien van een foute upgrade. Fijn dat er ook geluisterd wordt. Dat mag ook wel eens gezegd.

En een serieuze vraag: waar vinden gesprekken over balken in beeld plaats? Want 'op verzoek van gebruikers' klinkt niet heel logisch als iedereen daarna gaat klagen. Ik begrijp dat je in dit topic niet mag discussiëren, maar waar wel?Napraat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je bedoelt dat dit napraten is en niet nuttig? Of vind je dat ik in het napraat topic moet zijn? Die laatste is een en al slowchat, maar ik zie daar niks over balken of andere adviezen aan de organisatie, en er reageren ook nooit mods e.d.?
quote:handigmetgeld schreef op 02 september 2015 @ 22:30:

Je bedoelt dat dit napraten is en niet nuttig? Of vind je dat ik in het napraat topic moet zijn? Die laatste is een en al slowchat, maar ik zie daar niks over balken of andere adviezen aan de organisatie, en er reageren ook nooit mods e.d.?Ik bedoelde het topic 'napraat' idd. Die slowchat is al weer even geleden hoor. Maar als je wilt discussiëren moet je mailen
quote:Theemok1 schreef op 02 september 2015 @ 18:54:

Is het trouwens standaard dat als je quote, je alleen je eigen reactievak ziet, en geen enkele andere posting van dat topic? Vind ik best raar, eigenlijk. Waarom is dat? Als je gewoon reageert, zie je ook het hele topic, en kun je nog even teruglezen naar andere reacties.Mods?
Ik was nu weer ingelogd als iemand anders: Djazz.. Fijn idee :-S
quote:Nouschi schreef op 03 september 2015 @ 07:43:

[...]

Ik bedoelde het topic 'napraat' idd. Die slowchat is al weer even geleden hoor. Maar als je wilt discussiëren moet je mailen

De laatste 3 dagen daar even gelezen, maar dat is echt niet wat ik bedoel.

En ik wil juist niet mailen. Dan vraag ik om een knalroze achtergrond, en dan krijgen jullie die 'omdat gebruikers daarom vroegen'. Ik wil juist weten waar dat gesprek plaatsvindt, en het anders zichtbaar/toegankelijk maken.
quote:lamadrugada schreef op 03 september 2015 @ 09:36:

Ik was nu weer ingelogd als iemand anders: Djazz.. Fijn idee :-S

Beste lamadrugada,

Ik ga je even een mailtje sturen met wat vervolgvragen, zodat we dit probleem zo goed mogelijk kunnen onderzoeken.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:handigmetgeld schreef op 03 september 2015 @ 10:33:

[...]

De laatste 3 dagen daar even gelezen, maar dat is echt niet wat ik bedoel.

En ik wil juist niet mailen. Dan vraag ik om een knalroze achtergrond, en dan krijgen jullie die 'omdat gebruikers daarom vroegen'. Ik wil juist weten waar dat gesprek plaatsvindt, en het anders zichtbaar/toegankelijk maken.

Het aanpassen van het meescrollen van de menubalk is een feature die al een langere tijd geleden op de planning van de TD is geplaatst - ten tijden van mijn voorganger. Er is geen aparte praatgroep voor suggesties, en zeker niet op locatie o.i.d., maar uiteraard luisteren wij wel naar de geluiden/suggesties die binnen forum worden aangedragen. Dat is tevens een van de redenen dat we deze aanpassing nu weer ongedaan hebben gemaakt.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Heb je mail beantwoord Sanne!
quote:Theemok1 schreef op 02 september 2015 @ 18:54:

Is het trouwens standaard dat als je quote, je alleen je eigen reactievak ziet, en geen enkele andere posting van dat topic? Vind ik best raar, eigenlijk. Waarom is dat? Als je gewoon reageert, zie je ook het hele topic, en kun je nog even teruglezen naar andere reacties.

Dit is een technische instelling. We geven er momenteel geen prioriteit om dit aan te passen.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 03 september 2015 @ 10:56:

[...]

Het aanpassen van het meescrollen van de menubalk is een feature die al een langere tijd geleden op de planning van de TD is geplaatst - ten tijden van mijn voorganger. Er is geen aparte praatgroep voor suggesties, en zeker niet op locatie o.i.d., maar uiteraard luisteren wij wel naar de geluiden/suggesties die binnen forum worden aangedragen. Dat is tevens een van de redenen dat we deze aanpassing nu weer ongedaan hebben gemaakt.

Groet,

Sanne

CM VIVA

Dank je.

Ik bedoelde ook geen 'praatgroep', en al helemaal niet op lokatie, maar gewoon een topic 'denk mee over hoe we het forum technisch beter kunnen maken', zonder de slowchat van het napraat-topic, en zonder dat je weggemod wordt met 'niet op elkaar reageren' zoals hier. Dat voorkomt misschien ook dat jullie dingen bouwen die daarna door iedereen als 'vreselijk' worden weggewimpeld.
Nog steeds geen knop.
quote:Nouschi schreef op 03 september 2015 @ 20:32:

Nog steeds geen knop.

Kun je mij een screenshot toe mailen van de loep pagina? Forum@viva.nl.

Dan gaan we kijken wat er is mis.

Groeten,

Sanne

CM VIVA
Zou ik graag doen maar ik heb last van een virus en de laatste keer dat ik een bijlage verzond kon diegene in mijn mailbox. Eerst dat oplossen.

Alles klopt verder alleen de knop 'volgende' ontbreekt
Als ik kijk bij "alle berichten van [forummerxyz]" dan ontbreken er volgens mij nogal eens wat. Het viel me op bij forummers bij weinig berichten, een forummer die 1 topic heeft geopend en alleen daar een aantal keer in gereageerd heeft. Dan staat bij "alle berichten" de OP van dat ene topic er niet bij.
quote:Bij_Zonder schreef op 04 september 2015 @ 17:39:

Als ik kijk bij "alle berichten van [forummerxyz]" dan ontbreken er volgens mij nogal eens wat. Het viel me op bij forummers bij weinig berichten, een forummer die 1 topic heeft geopend en alleen daar een aantal keer in gereageerd heeft. Dan staat bij "alle berichten" de OP van dat ene topic er niet bij.

Beste Bij_Zonder,

Dat klinkt inderdaad niet helemaal juist. Zou je een screenshot hiervan kunnen mailen naar forum@viva.nl? Dan hebben we een voorbeeldje bij je uitleg. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:CommunityManagerViva schreef op 03 september 2015 @ 11:01:

[...]

Dit is een technische instelling. We geven er momenteel geen prioriteit om dit aan te passen.

Groet,

Sanne

CM VIVAdat is een kwestie van een vinkje zetten bij de instellingen......
heel traag vandaag

refreshen duur minuten

ligt het aan mij?
Nog steeds geen knop
Het verspringen is heel erg en de "forum" button werkt niet of heel traag
quote:sabbaticalmeds schreef op 05 september 2015 @ 11:20:

heel traag vandaag

refreshen duur minuten

ligt het aan mij?

Beste Sabbaticalmeds,

Dat ik het probleem niet heb, wil niet zeggen dat het aan jou ligt. We geven het door aan de TD dus hopelijk snel maandag goed nieuws .

Fijn weekend verder.

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven