Mode & Beauty alle pijlers

omoda

21-09-2012 18:06 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens wat besteld bij Omoda?

Het is zo te zien wel een betrouwbare site maar het telefoonnummer is niet in gebruik.

Ook de live chat werkt niet en je kan niets bij de beoordeling plaatsen.

Dit vind ik allemaal zo vreemd en aangezien je wel van te voren moet betalen.
Ohw wacht oud topic, 😏
quote:nederlandsevrouw schreef op 03 september 2015 @ 00:05:

Met welke kwaliteit en pasvorm zijn omoda schoenen te vergelijken? Ik heb mooie schoenen gezien, maar omdat ik ze als werkschoenen wil gebruiken vind ik de kwaliteit en pasvorm heel belangrijk. Als er een winkel in de buurt zat ging ik even passen.Dat ligt aan het merk dat je hebt uitgezocht. Omoda heeft naast hun eigen schoenen lijn eigenlijk alleen maar bekende merken in de collectie. De eigen lijn van omoda is qua kwaliteit gewoon goed. De pasvorm volgens mij ook maar ik heb dan ook hele standaard voeten. niet breed/niet smal, past gewoon altijd
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik heb 2 grote vestigingen in mijn buurt. Prettige winkel en heel breed assortiment. Ook online bestel ik regelmatig. Je krijgt altijd een handige tas erbij, ook als je online besteld.

Kun je dus echt gerust doen. Ik koop hier echt al jáááren schoenen.
Oh suf, oud topic.
Hier zou viva eigenlijk iets aan moeten doen, gewoon oude topics verwijderen zeker die topics die niet meer actief zijn.
Ja, of wel lezen, maar geen optie te reageren. Dat zie je bij andere forums ook wel. Dan staat er de melding dat het topic gesloten is.
quote:Dubbus schreef op 03 september 2015 @ 09:37:

Ja, of wel lezen, maar geen optie te reageren. Dat zie je bij andere forums ook wel. Dan staat er de melding dat het topic gesloten is.

Ik zat gisteren op een oud topic te lezen en daar stond idd de snel reageren optie uit..

Er stond iets van: de laatste reactie is meer dan 2 wkn geleden geplaats, hierdoor is de snel reageren optie uitgeschakeld.

Dus het is er nu wel.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Vinden jullie het vervelend dat ik een oud topic gebruik? Wil gewoon graag ervaringen over schoenen van omoda lezen, nieuw topic vind ik dan niet nodig.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Ja, fijne webshop en LEUKE TASSEN.

Ik weet alleen niet of je detas mag houden als je alles retour stuurt.

Jammer dat ze geen smal meer hebben. Of niet duidelijk herkenbaar als smal.

Maar.... ik heb gewoon voldoende schoenen op het moment.

Dank zij Omoda heb ik wel merken leren kennen.

Via de chat ook prima geholpen. Kreeg een keer het adres van een leverancier waar zij zelf de gezochte schoen niet meer van verkochten. Dat vind ik klantvriendelijke service.

Heel af en toe kijk ik nog wel eens, maar genoeg schoenen is gewoon genoeg.

Ik werd wel even op een verkeerd idee gebracht dat heel veel fout zou zijn.

Moderator zou in elk geval zulke topics teksten kunnen aanvullen met de nadruk op OUD TOPIC.

Dat kan Omoda zelf ook doen. Van google en andere zoekmachines kan ik de werking niet meer zo goed volgen.

Daar werkt iets heel erg fout.
quote:nederlandsevrouw schreef op 03 september 2015 @ 12:18:

Vinden jullie het vervelend dat ik een oud topic gebruik? Wil gewoon graag ervaringen over schoenen van omoda lezen, nieuw topic vind ik dan niet nodig.Het is verwarrend omdat veel mensen de openingspost lezen en dan daarop reageren. Niet iedereen leest eerst alle reacties na om dan te beseffen dat de vraag eigenlijk onderaan staat.
quote:nephthys schreef op 03 september 2015 @ 13:51:

[...]

Het is verwarrend omdat veel mensen de openingspost lezen en dan daarop reageren. Niet iedereen leest eerst alle reacties na om dan te beseffen dat de vraag eigenlijk onderaan staat.OK, sorry dan maar.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
quote:biol schreef op 03 september 2015 @ 11:06:

[...]

Ik zat gisteren op een oud topic te lezen en daar stond idd de snel reageren optie uit..

Er stond iets van: de laatste reactie is meer dan 2 wkn geleden geplaats, hierdoor is de snel reageren optie uitgeschakeld.

Dus het is er nu wel.Oh, nog niet gezien. Zal er eens op letten.
Wat een geëmmer om niks weer. Lekker belangrijk, oud topic of niet. O'moda bestaat toch nog steeds?

Als je googelt op ervaringen&O'moda, nou, dan kom je hier in het Viva Walhalla terecht, en dan lees je dat er niks mee is, dat je fijne gratis tassen krijgt, dat de spullies goed zijn en dat het aan UPC ligt als ze niet te bereiken zijn.

Prima toch? Eind goed al goed.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven