Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Life is short. Eat dessert first.
Grob (geloof ik) schreef: Nou ja, alles is weer teruggedraaid

De ban ook?
tvp
Maar blijkbaar krijg je ban als je zegt dat je 15 bent zonder te loepen van de moderators? Vaag.
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 september 2015 @ 15:04:

Grob (geloof ik) schreef: Nou ja, alles is weer teruggedraaid

De ban ook?Kennelijk. Heb net even gekeken en de post van de mods is gegumd.
quote:ModeratorViva wijzigde dit bericht op 03-09-2015 14:58 met 100%: Ban teruggedraaidGij hebt gelijk Grob. Dat is heel mooi.
quote:Bromelia schreef op 03 september 2015 @ 15:05:

Maar blijkbaar krijg je ban als je zegt dat je 15 bent zonder te loepen van de moderators? Vaag.Ze zal gestaft zijn hè. Denk niet dat ze dan de rest ook nog lezen.
Life is short. Eat dessert first.
Ik ben ook 15.
Niet slim van haar om te roeptoeteren dat ze 15 was.

Maar wat me wel opviel is dat ze dat, wat..2 dagen geleden of zo? al geroepen heeft en er toen helemaal niks aan de hand was. Ze zal denk ik dus ook niet gestaft zijn.

Nu stelt ze een vraag en is er ineens paniek.

Vreemde gang van zaken.
Ze hebben dat hele topic nooit gezien joh. Pas toen mwa er in het CM-topic zelf over begon sloegen ze aan op de topictitel, waarschijnlijk omdat ze dachten dat het over Het Beleid ging . Tel daar nog een diagonaal lezende mod bij op (alles moet snel-snel) en klaar ben je.
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 september 2015 @ 15:18:

Ze hebben dat hele topic nooit gezien joh. Pas toen mwa er in het CM-topic zelf over begon sloegen ze aan op de topictitel, waarschijnlijk omdat ze dachten dat het over Het Beleid ging . Tel daar nog een diagonaal lezende mod bij op (alles moet snel-snel) en klaar ben je.Hahahaha!! Concurrentie angst
quote:Star schreef op 03 september 2015 @ 15:16:

Ik ben ook 15.Ik ben 83 en had je oma kunnen zijn!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Haai!

Ik blijf erbij dat Shaniqua en MWA dezelfde forummer zijn. Wat MWA doet, deed zij ook. Alleen het thema is anders.
quote:Sidroht schreef op 03 september 2015 @ 15:39:

Haai!

Ik blijf erbij dat Shaniqua en MWA dezelfde forummer zijn. Wat MWA doet, deed zij ook. Alleen het thema is anders.Zo lang ze zich een beetje gedraagt zal dat mij eerlijk gezegd een rooie rotzorg zijn.
Ik ben ooit 15 geweest.
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 september 2015 @ 15:41:

[...]

Zo lang ze zich een beetje gedraagt zal dat mij eerlijk gezegd een rooie rotzorg zijn.

Is toch een overduidelijke troll zonder serieuze bedoelingen?

Het enige waar het bij haar over gaat, in alle ellenlange topics, is leeftijd en vivaforummers.
quote:Sidroht schreef op 03 september 2015 @ 15:39:

Haai!

Ik blijf erbij dat Shaniqua en MWA dezelfde forummer zijn. Wat MWA doet, deed zij ook. Alleen het thema is anders.Mwa is hier al vanaf januari 2014 volgens het profiel. Is Shaniqua (geen idee wie dat is trouwens ) ook al zo lang weg?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 03 september 2015 @ 15:44:

Ik ben ooit 15 geweest.Ik ben al heel lang 29.
quote:Sidroht schreef op 03 september 2015 @ 15:45:

[...]

Is toch een overduidelijke troll zonder serieuze bedoelingen?

Het enige waar het bij haar over gaat, in alle ellenlange topics, is leeftijd en vivaforummers.Nou en. Het biedt (sommigen) toch vermaak? Als we iedereen die hier zonder serieuze bedoelingen rondhangt eruit moeten gooien zal het hier wel gezellig leeg worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven