Hartoperatie wel/niet/wel/niet word er gek van!

19-07-2015 07:50 1174 berichten
Alle reacties Link kopieren
We weten al 3 jaar dat deze operatie komt. Zoon (3) heeft de eerste 3 maanden 3 openhartoperaties gehad en toen onder andere een kunstklep gekregen die niet meegroeit. Vlak na plaatsing had hij al vernauwingen en uiteindelijk hebben ze dat 3 jaar kunnen rekken.

En in mei na de tweede mislukte hartkatheterisatie was het moment dat ze zeiden dat ze de openhartoperatie gingen plannen.. We mochten eerst nog 3,5 week op onze geplande vakantie en gelijk de dag erna hadden we een gesprek met de kinderhartchirurg, een paar dagen later de CT scan en weer een paar dagen later stond de operatie gepland. Die moest toen gecanceld worden omdat zoon te verkouden was.

Donderdag hoorden we dat de operatie opnieuw ingepland was voor maandag en vrijdag zijn we de hele dag in het ziekenhuis geweest voor vooronderzoeken en gesprekken. Einde dag kregen we groen licht en vanavond zouden we dan terug moeten komen. Gisteravond werden we afgebeld. Er is een kindje dat meer spoed heeft.

Logisch natuurlijk. Maar nu weten we weer niks. We zien natuurlijk erg tegen de operatie en hadden ons opgeladen. Alles geregeld want een van ons gaat naast zoon slapen - dat mag tegenwoordig ook op de IC gelukkig - en de ander in het Ronald McDonaldhuis. Beide met werk geregeld enzo.

En nu dus weer onzekerheid. En hopen dat zoon niet weer ziek/verkouden wordt want er heerst van alles. Zoon is deze week thuis van de crèche dus dat scheelt hopelijk en dan maar niet teveel kleine kinderen opzoeken denk ik dan maar.

Wel lekker om het even van me af te schrijven!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
quote:boannan schreef op 31 augustus 2015 @ 21:47:

Zoals het er nu naar uitziet wordt het het kinderhospice voor de verpleging 24u per dag en dan revalidatie daar op locatie via Heliomare. We gaan morgen kijken en praten.

Deze wil ik jullie niet onthouden. Mijn kanjer super vrolijk in zijn geleende rolstoel. Vanavond wel weer 40,4 maar de dagen worden steeds beter en hij steeds sterker.

http://nl.tinypic.com/r/veu63m/8

Wauw! SuperStef!

Hij kijkt nog even levenslustig. Wat een bijzonder jochie.
Het is zoals het is
Ik ben een stille meelezer op je topic maar wat een sterke en stoere vent is die Stef. Zoveel al meegemaakt in zijn jonge leventje en vooral de laatste maand en dan er zo stalend bij zitten. Stoere bink is het. Heel veel sterkte en hopelijk kan hij snel naar de hospice en daarna naar de revalidatie. Elk klein stapje is er eentje!
Wat een prachtig jongetje :heart:!

Ik denk veel aan jullie. Sterkte!
Wat een heerlijke knul, die lach...daar smelt je toch van!
Hier een stille meelezer! En wat geniet ik van deze stralende foto!
Hier nog een meelezer! Wat een stoere knappe jongen!
Ha Boannan, zag ik nou net op de weg een prachtige poster van jullie SuperStef?! Ik herkende hem volgens mij meteen, zo'n lieve juichende foto. Misschien heb ik het mis hoor, maar dan heb ik wel weer aan jullie gedacht
Wat een mooi jochie
heel erg blij met de foto van Stef!

dikke knuffel voor jullie
not all who wander are lost
Wat een liefje
Ohh wat fijn om hem zo op die foto te zien, ben echt een beetje opgelucht, hij ziet er stralend uit! Wat fijn!
Whaaaahhhh, wat goed joh

Ik zit gewoon een beetje te snikken weet je dat? Wat een baas die Stef!!!

Je ziet het maar weer he, hoop doet leven!
quote:lionlily schreef op 01 september 2015 @ 15:55:

Ha Boannan, zag ik nou net op de weg een prachtige poster van jullie SuperStef?! Ik herkende hem volgens mij meteen, zo'n lieve juichende foto. Misschien heb ik het mis hoor, maar dan heb ik wel weer aan jullie gedacht Ja dat klopt :-) Fotomodel voor een mooie stichting!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Wat een superheld die Stef zeg!
“The snow doesn't give a soft white damn whom it touches.”
Wat een bikkel!

Prachtige kanjer!
Wow wat een super mooie foto!!! Geweldig om te zien hoeveel vechtlust het mannetje heeft!

Ik schrok even toen ik las over het hospice, maar begrijp nu waarom daaraan wordt gedacht. Hopelijk gaat hij nu nog sneller vooruit! Wat goed van hem dat ie zelf probeert te zitten en dat zijn romp en nekbalans toch nog redelijk goed is, ondanks dat het hem op dit moment nog veel kracht kost.

We duimen weer verder en hopen dat er een stijgende lijn in zal zitten!

Zet 'm op Stef! Zet 'm op papa en mama van Stef! Jullie kunnen het!
Wat leuk om een foto te zien waarop hij lacht! Ik ben ook maar een stille meelezer, maar ik krijg er tranen van in mijn ogen. Wat fijn om te zien dat hij vooruitgaat. Heel veel succes met de revalidatie!
..
quote:boannan schreef op 01 september 2015 @ 20:35:

[...]

Ja dat klopt :-) Fotomodel voor een mooie stichting!Wauw! Wat goed! Zo'n mooi ventje met zijn stralende lach op een mooie poster, dat móet toch aandacht trekken voor deze stichting.
Wat een dappere dodo die zoon van jullie Boannan!
Lieve Boannan, wat een knappe stoere lieve eigenwijze kerel is het toch. Echt een super stef!
Wat een geweldige foto! Er is weer een kaartje onderweg. Hopelijk kan de volgende snel naar het hospice.
Volgens mij schijnt de zon weer een beetje. Hoop dat er mooie stapjes kunnen worden gezet!
wat extra zonnestraaltjes voor jullie!
Wat een leuke foto van Stef Boanan! Ik snap dat je reuze trots op hem bent. En net als iemand hiervoor al schreef, ik had inmiddels een heel ander beeld gevormd door alles wat hij meemaakt. Maar wat ziet hij er al weer vrolijk en levenslustig uit!

Fijn dat jullie er uit zijn qua revalidatietracject, dat geeft vast wat rust.
Ik heb hier maar 1 keer een berichtje geplaatst, maar lees wel de hele tijd al mee. Wat ben je sterk!

En ik krijg een brok in mijn keel van die mooie foto van jullie stralende zoon. Wat een sterk mannetje. En wat oneerlijk dat zo'n uk al zoveel ellende mee moet maken. Ik hoop dat jullie snel een goede plek voor hem vinden en dat het dan beetje bij beetje steeds iets beter gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven