Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 4 september 2015 om 17:24
vrijdag 4 september 2015 om 17:26
vrijdag 4 september 2015 om 17:35
quote:Solomio schreef op 04 september 2015 @ 17:24:
[...]
Dat moet je niet op napraat, maar op voorpraat melden.
Leuk idee voor een topic!
Dat je daar vast aan gaat kondigen waar je olie op het vuur gaat gooien of gaten in theorieën gaat schieten.
Of waar je mensen hun vet gaat geven of juist steunen.
Scheelt bij controversiële topics vast een hoop frustraties want voor je gaat posten op het daadwerkelijke topic ben je al over de eerste drift heen.
Ha!
[...]
Dat moet je niet op napraat, maar op voorpraat melden.
Dat je daar vast aan gaat kondigen waar je olie op het vuur gaat gooien of gaten in theorieën gaat schieten.
Scheelt bij controversiële topics vast een hoop frustraties want voor je gaat posten op het daadwerkelijke topic ben je al over de eerste drift heen.
Ha!
vrijdag 4 september 2015 om 17:39
quote:Eleonora schreef op 04 september 2015 @ 17:35:
[...]
Ha!
Dus.
+ 100
[...]
Ha!
Dus.
+ 100
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 4 september 2015 om 17:43
[...]
Ha!
Ja goed idee. Dat je van te voren ook even aangeeft of je voor een ban gaat of niet
[...]
Ha!
Ja goed idee. Dat je van te voren ook even aangeeft of je voor een ban gaat of niet
vrijdag 4 september 2015 om 17:50
[...]
Ha!
Jaaaaahhhh! Of het lang blijft staan waag ik te betwijfelen, maar ik vind het een geweldig idee!
[...]
Ha!
Jaaaaahhhh! Of het lang blijft staan waag ik te betwijfelen, maar ik vind het een geweldig idee!
vrijdag 4 september 2015 om 17:53
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 september 2015 @ 17:52:
Gaan we daar dan ook met zijn allen roepen: "Nee, doe het niet!!! Je hebt de wereld nog zoveel moois te bieden!!"
Of iets dergelijks...Oei, daar moeten we wel afspraken over maken, want als iemand dan afziet van een voorgenomen post is het ineens offtopic geworden. Krijgen we dat weer.
Gaan we daar dan ook met zijn allen roepen: "Nee, doe het niet!!! Je hebt de wereld nog zoveel moois te bieden!!"
Of iets dergelijks...Oei, daar moeten we wel afspraken over maken, want als iemand dan afziet van een voorgenomen post is het ineens offtopic geworden. Krijgen we dat weer.
vrijdag 4 september 2015 om 17:54
quote:hatsetats schreef op 04 september 2015 @ 17:32:
Hij is dan ook voor mij
ik vind 'm ook best stoer
dit is in ieder geval heel knap
(slechte kwaliteit filmpje helaas)
https://www.youtube.com/watch?v=SckIflIugi4
Hij is dan ook voor mij
ik vind 'm ook best stoer
dit is in ieder geval heel knap
(slechte kwaliteit filmpje helaas)
https://www.youtube.com/watch?v=SckIflIugi4
vrijdag 4 september 2015 om 17:55
vrijdag 4 september 2015 om 17:56
quote:Solomio schreef op 04 september 2015 @ 17:53:
[...]
Oei, daar moeten we wel afspraken over maken, want als iemand dan afziet van een voorgenomen post is het ineens offtopic geworden. Krijgen we dat weer.Hm. Dat zou inderdaad een forumparadox creëren. Kan men dat handelen?
Overigens heb ik werkelijk waar nog nooit een forummer hier zien doen wat medeforummers adviseren, dus zo'n vaart zal het niet lopen.
[...]
Oei, daar moeten we wel afspraken over maken, want als iemand dan afziet van een voorgenomen post is het ineens offtopic geworden. Krijgen we dat weer.Hm. Dat zou inderdaad een forumparadox creëren. Kan men dat handelen?
Overigens heb ik werkelijk waar nog nooit een forummer hier zien doen wat medeforummers adviseren, dus zo'n vaart zal het niet lopen.
IMHO
vrijdag 4 september 2015 om 18:02
Dat je dan één post 3x plaatst: eerst in voorpraat, dan in het betreffende topic en dan nog in napraat.
Beetje hoe ik het heb ervaren bij het schrijven van mijn scriptie, dat ook alles er minstens 3x in stond (inleiding, hoofdstukken, conclusie).
Beetje hoe ik het heb ervaren bij het schrijven van mijn scriptie, dat ook alles er minstens 3x in stond (inleiding, hoofdstukken, conclusie).
vrijdag 4 september 2015 om 18:10
quote:Solomio schreef op 04 september 2015 @ 17:53:
[...]
Oei, daar moeten we wel afspraken over maken, want als iemand dan afziet van een voorgenomen post is het ineens offtopic geworden. Krijgen we dat weer.
Nee eenmaal op de voorpraat, dan óók op het topic en daarna eventueel nadiscuzeuren op de napraat.
Voor mij zou dit enorm schelen omdat ik meestal pas aan kom kakken als rellen al opgelost of gewist zijn.
[...]
Oei, daar moeten we wel afspraken over maken, want als iemand dan afziet van een voorgenomen post is het ineens offtopic geworden. Krijgen we dat weer.
Nee eenmaal op de voorpraat, dan óók op het topic en daarna eventueel nadiscuzeuren op de napraat.
Voor mij zou dit enorm schelen omdat ik meestal pas aan kom kakken als rellen al opgelost of gewist zijn.