Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 5 september 2015 om 13:33
Hier ging het al mis, lang lang geleden
https://www.youtube.com/watch?v=sY_Yf4zz-yo
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 5 september 2015 om 13:34
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 september 2015 @ 13:32:
Missy -m denkt dat Tommy en Anika voor een hele bevolking staat ???????
Echt, het moet niet gekker worden, hoor.
Echt, het moet niet gekker worden, hoor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 5 september 2015 om 13:34
quote:missie_m schreef op 05 september 2015 @ 13:32:
[...]
Die posting waar Star en GewoneBianca zo hartelijk om moesten lachen?Ik voel me vanaf nu ook vrij om jouw naam te verbasteren, want je hebt mijn nick ook nog geen een keer normaal geschreven, mistige-m
[...]
Die posting waar Star en GewoneBianca zo hartelijk om moesten lachen?Ik voel me vanaf nu ook vrij om jouw naam te verbasteren, want je hebt mijn nick ook nog geen een keer normaal geschreven, mistige-m
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 5 september 2015 om 13:35
zaterdag 5 september 2015 om 13:35
quote:missie_m schreef op 05 september 2015 @ 08:32:
[...]
Waarom staat in je "motto" Tommy en Anika: rot op!quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 september 2015 @ 13:32:
Echt, het moet niet gekker worden, hoor.Missie M. stelde alleen een vraag. Het hadden ook haar vervelende kinderen kunnen zijn, of de buurkinderen die om de haverklap belletje trekken.
[...]
Waarom staat in je "motto" Tommy en Anika: rot op!quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 september 2015 @ 13:32:
Echt, het moet niet gekker worden, hoor.Missie M. stelde alleen een vraag. Het hadden ook haar vervelende kinderen kunnen zijn, of de buurkinderen die om de haverklap belletje trekken.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 5 september 2015 om 13:36
quote:Dana schreef op 05 september 2015 @ 13:33:
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 5 september 2015 om 13:38
quote:missie_m schreef op 05 september 2015 @ 13:35:
[...]
[...]
Missie M. stelde alleen een vraag. Het hadden ook haar vervelende kinderen kunnen zijn, of de buurkinderen die om de haverklap belletje trekken.
tuurlijk hoor.....je quote de verkeerde postings
het lijkt me dat het om deze gaat: missie_m in "Wees welkom"
[...]
[...]
Missie M. stelde alleen een vraag. Het hadden ook haar vervelende kinderen kunnen zijn, of de buurkinderen die om de haverklap belletje trekken.
tuurlijk hoor.....je quote de verkeerde postings
het lijkt me dat het om deze gaat: missie_m in "Wees welkom"
zaterdag 5 september 2015 om 13:39
zaterdag 5 september 2015 om 13:41
quote:missie_m schreef op 05 september 2015 @ 13:32:
[...]
Die posting waar Star en GewoneBianca zo hartelijk om moesten lachen?
omdat het zó nergens op slaat om die ondertitel van hats in dát topic aan te halen
je weet de achtergrond van die ondertitel óverduidelijk niet en maakte jezelf er enorm belachelijk mee, ondanks de lading die je eraan gaf
[...]
Die posting waar Star en GewoneBianca zo hartelijk om moesten lachen?
omdat het zó nergens op slaat om die ondertitel van hats in dát topic aan te halen
je weet de achtergrond van die ondertitel óverduidelijk niet en maakte jezelf er enorm belachelijk mee, ondanks de lading die je eraan gaf
zaterdag 5 september 2015 om 13:43
zaterdag 5 september 2015 om 13:49
quote:Morrigan- schreef op 05 september 2015 @ 13:41:
[...]
je weet de achtergrond van die ondertitel óverduidelijk niet en maakte jezelf er enorm belachelijk mee, ondanks de lading die je eraan gafWie moest er allemaal om lachen? Wie moesten er allemaal om huilen?
[...]
je weet de achtergrond van die ondertitel óverduidelijk niet en maakte jezelf er enorm belachelijk mee, ondanks de lading die je eraan gafWie moest er allemaal om lachen? Wie moesten er allemaal om huilen?
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 5 september 2015 om 13:56
zaterdag 5 september 2015 om 13:57
quote:missie_m schreef op 05 september 2015 @ 13:53:
[...]
Ik denk dat je me niet helemaal snapt. Je haalt dat onderschrift aan in een topic over vluchtelingen. En daar heeft het helemaal niks mee te maken. Echt totaal niet! Vond het ook vreemd dat je dat deed, en daar moest ik om gniffelen, omdat je de plank daarmee mis sloeg.
[...]
Ik denk dat je me niet helemaal snapt. Je haalt dat onderschrift aan in een topic over vluchtelingen. En daar heeft het helemaal niks mee te maken. Echt totaal niet! Vond het ook vreemd dat je dat deed, en daar moest ik om gniffelen, omdat je de plank daarmee mis sloeg.
zaterdag 5 september 2015 om 14:00
quote:Grobbekuiken schreef op 05 september 2015 @ 13:57:
[...]
Ik denk dat je me niet helemaal snapt. Je haalt dat onderschrift aan in een topic over vluchtelingen. En daar heeft het helemaal niks mee te maken. Echt totaal niet! Vond het ook vreemd dat je dat deed, en daar moest ik om gniffelen, omdat je de plank daarmee mis sloeg.En die lijn volgend snap ik ook niet helemaal hoe een krantenartikel over het gebrek aan plaatsen in verzorgingstehuizen iets te maken heeft met gebrek aan sociale huurwoningen.
[...]
Ik denk dat je me niet helemaal snapt. Je haalt dat onderschrift aan in een topic over vluchtelingen. En daar heeft het helemaal niks mee te maken. Echt totaal niet! Vond het ook vreemd dat je dat deed, en daar moest ik om gniffelen, omdat je de plank daarmee mis sloeg.En die lijn volgend snap ik ook niet helemaal hoe een krantenartikel over het gebrek aan plaatsen in verzorgingstehuizen iets te maken heeft met gebrek aan sociale huurwoningen.