relatie met een bn'er

18-09-2008 17:24 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb sinds een half jaar een relatie met een redelijk bekende nl'er.

Hij is hartstikke leuk, ben helemaal verliefd en dat is volgens mij helemaal wederzijds..

Maarrrr...Hij zingt en bij die optredens staan er altijd gillende meisjes voor het podium, meisjes die er echt veel voor over hebben om hem te ontmoeten.. Het is niet dat ik hem niet vertrouw, maar vind dit wel een vervelende bijkomstigheid.

Ook lopen onze levensstijlen uiteen, ik ben overdag aan de studie of aan het werk. Hij zit vaak 's avonds in de studio en in het weekend heeft ie vaak optredens. Hij maakt genoeg tijd voor me vrij, maar soms is het wel vervelend dat hij niet altijd daar voor me is, als ik daar behoefte aan heb..

Reacties van anderen zijn niet altijd positief. Want ja, hij is immers zanger en zal bij elk optreden wel een "chickie" scoren.

Het heeft ook voordelen hoor, zo zingt ie hele mooie nummers voor me en hebben we gewoon heel veel lol en (sex) plezier samen

Soms zou ik alleen willen dat hij een "normaal" leven zou hebben...

Misschien anderen die hier ervaring mee hebben??

x Lil' angel
quote:Digitalis schreef op 18 september 2008 @ 20:14:

[...]

Hahahahahahahahahahahahahaha Ik lig me echt te bescheuren. Zelden zo'n adrem posting gezien.En daar sluit ik me helemaal bij aan!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2008 @ 20:15:

[...]

Bennie Wijnstekers ?

je zit in de buurt!
Geen bijzonderheden
quote:eleonora schreef op 18 september 2008 @ 18:16:

[...]

Je probleem: Ja, lastig als iedereen op je man valt en aan zijn arm wil hangen. In mijn vriendenkring heb ik acteurs die ook te maken hebben met fans, al is het minder dan bij bijvoorbeeld zangers. Uit je verhaal haal ik dat je vriend meer een entertainer is of zanger, of misschien presentator. Acteurs hebben meestal niet zo heel veel problemen met groupies, al krijgen die ook de mafste berichten op hun hyvespagina of website maar goed, dat is niet zo erg, die kunnen gedelete worden tenslotte.

Ja, maar die zijn toch allemaal gay?

Ik date trouwens met de opa van Giel
Yas ; Heb jij liggen sandwichen met de broertjes van de Kerkhof ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Digitalis schreef op 18 september 2008 @ 20:17:

[...]

Kannie zingen.

Kannie acteren.

Kannie mooi wezen.

Niks aan.4 x eens. Bedoelde dat het de vriend van TO wel eens zou kunnen zijn.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2008 @ 20:17:

Yas ; Heb jij liggen sandwichen met de broertjes van de Kerkhof ?nope! die zijn net weer te oud!
Geen bijzonderheden
En morgen date ik een bekende Amerikaan. (Niet mijn man)
quote:yasmijn schreef op 18 september 2008 @ 20:17:

[...]

je zit in de buurt!Ja, Dûhhhhhhhh ...........
quote:Star schreef op 18 september 2008 @ 20:18:

[...]

4 x eens. Bedoelde dat het de vriend van TO wel eens zou kunnen zijn.

Snapte ik

Yas, Cruijf dan?
mensen het is echt Yes-R, hij zei dat hij nu trouw was aan 1 persoon en hij was niet meer Yes-R, de chickiesflesser (zijn woorden)

alleen om dat laatste domme antwoord weet ik het nog
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Digitalis schreef op 18 september 2008 @ 19:01:

Ach, waarschijnlijk vind je vriend al die gillende bakvissen met een rol vet over hun broeksrand rete-irritant, maar ja, hij verdient eraan he.

Overigens zou ik het met de zanger van Blof wel doen.

Jezus.

Nou, daar had ik laatst nog een date mee, maar nee.
quote:lindy schreef op 18 september 2008 @ 20:18:

En morgen date ik een bekende Amerikaan. (Niet mijn man)Zeg niet dat het wéér Garcia of DeNiro is. Je hebt beloofd dat ik mee mocht!
Geen bijzonderheden
Ik weet welke lichting je bedoelt , Yas ,en ik kan je zo wat meer namen geven ... Maar in ieder geval ; ze zijn niet veranderd al zijn ze nu midden-eind veertig .
Het is Wolter Kroes
quote:yasmijn schreef op 18 september 2008 @ 20:21:

[...]

Zeg niet dat het wéér Garcia of DeNiro is. Je hebt beloofd dat ik mee mocht! O, Garcia , dan wil ik ook mee !
Ik heb een keer op een houseparty 1 van de party-animals achter me aan gehad. Mag ik nu ook meepraten?

Ik vond dat ook heel moeilijk lilangel... ik wist niet hoe ik dat met mijn vrienden moest bespreken

quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2008 @ 20:21:

Ik weet welke lichting je bedoelt , Yas ,en ik kan je zo wat meer namen geven ... Maar in ieder geval ; ze zijn niet veranderd al zijn ze nu midden-eind veertig .Ze zijn wat voller geworden, zeg maar
Geen bijzonderheden
quote:lindy schreef op 18 september 2008 @ 20:21:

[...]

Jezus.

Nou, daar had ik laatst nog een date mee, maar nee.Ja ik weet niet, die stem, ik heb ook iets voor linkshandige gitaristen, de liedjes, zijn hondenkop, ik weet het ook niet.
quote:Maleficent schreef op 18 september 2008 @ 20:22:

Ik heb een keer op een houseparty 1 van de party-animals achter me aan gehad. Mag ik nu ook meepraten?

Ik vond dat ook heel moeilijk lilangel... ik wist niet hoe ik dat met mijn vrienden moest bespreken

Whaha!
Ja, dan moet je in mijn koffer duiken, Yas!
Wolter Kroes heeft net zijn zoveelste kind op aard' gezet.

Zijn vrouw dan, en die had er ook al wat.
Geen bijzonderheden
quote:shining schreef op 18 september 2008 @ 20:16:

[...]

Wie waren het dan?

Ah Shi, moet ik echt namen gaan noemen? Laten we het erop houden dat ze in het segment fouter dan fout vallen en ook - helaas voor mij, want daar val ik niet op - meestal in het segment bling bling negers.

(Okee dan, eentje kan ik wel noemen want die is toch dood: notorious big heeft mij in een discotheek in rotterdam weleens door zijn gevolg laten ronselen, wat ik vriendelijk heb geweigerd. Een uur later sprak ik een meisje in de wc die mij ladderzat vroeg of het een afgang zou zijn om met biggie te neuken. Want hee, het was wel biggie weet je wel. Toen heb ik, kreng dat ik ben, tegen haar gezegd dat het juist heel erg cool was, dan had ze wel maar mooi even met biggie geneukt en wie kon dat nou zeggen? Het arme schaap trapte er nog in, ook. )

P.S. Als je jezelf hierin herkent, meisje dat met Biggie heeft geneukt: het spijt me met terugwerkende kracht.
Am Yisrael Chai!
Is het iemand van Trafassi ?

Nu kan niemand meer zeggen dat-ie recentelijk met Biggie heeft geneukt.
FV, waren het de zangers van Blackstreet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven