Zwangerschaps Klaagtopic Deel 2!

01-09-2015 07:47 2747 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier klagen we ongegeneerd over alles ongemakken die een zwangerschap met zich meebrengt.

Wij houden ons niet in, zeggen niet het gaat wel. NEE wij flappen lekker alles eruit.

Van pril tot op knappen, Brand los !

Na de bevalling klagen wij lekker hier verder:

Kraamtijd klaagtopic
anoniem_127575 wijzigde dit bericht op 11-09-2015 07:33
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Huisdieren is bij de kraamzorg geen probleem zo lang je het vantevoren verteld bij de intake, dan schrijven ze het op en komt er iemand die niet bang is en geen allergie heeft. Hier zowel katten als honden in huis, was geen probleem en krijg iemand die met ze om kan gaan. Vrienden met een hond hadden er ook geen probleem mee met de kraamzorg.
Bedankt voor de geruststellende verhalen, wij moeten ons gesprek nog hebben dus zullen het dan duidelijk aangeven.

Wij hebben ook nog 2 katten, maar daar maak ik mij minder zorgen over. Onze/een hond is meer "in-your-face" en daarom vind ik dat er iets meer nodig is dan niet bang zijn maar ook soort dierenliefde.

Heb net een avonddienst gehad op mijn werk (zorg). Normaal werk ik erg hard en laat ik alles netjes achter, maar merk dat ik tijdens mijn zwangerschap daar toch wat minder energie voor heb. En vandaag ben ik echt lui geweest en heb weinig gedaan, nu voel ik mij schuldig omdat ik voor mijn gevoel slecht heb gewerkt. Gelukkig morgen weer een kans ;)
Miriampiej Een van onze honden is opeens waaks tegen mensen in huis nu ik zwanger ben. Blaft normaal niet en heeft het de hele intake lopen blaffen naar die vrouw het irriteerde me enorm en schaamde me ook omdat ik haar niet stil kreeg een half uur lang, die vrouw vond het echter helemaal niet erg. Ze zei dat hoort erbij en ze went vanzelf wel aan de kraamverzorgster, en ja dan blaft ze iedere ochtend even. Dat maken we vaker mee.

Dus maak je geen zorgen, ze hebben waarschijnlijk wel gekkere en grotere honden mee gemaakt dan die van jou.

En ik kan me voorstellen dat je nu minder energie hebt, zeker een baan in de zorg zal nu zwaar zijn.
Ja, mijn hond heeft ook door dat ik zwanger ben. Heb niet het idee dat hij anders naar anderen reageert maar is wel meer aan het piepen en blaffen in mijn omgeving. Maar fijn om te horen dat het uiteindelijk goed is gekomen en ze wel wat gewend zijn.

Maar.... iemand moet toch de grootste en gekste hond hebben ;P misschien ben ik het wel hahaha
Lieve meiden,

Thnx voor alle support de afgelopen weken/maanden. Heerlijk dat klagen!

Ik vertrek vast binnenkort naar het kraamklaagtopic want ik ben, inmiddels gisteren, om 21:05 uur bevallen van een prachtige dochter!

Ik ben uiteindelijk uit mijzelf begonnen met bevallen, om ongeveer half 1 smiddags! Zonder weeën al 5cm ontsluiting. Ging allemaal zeer voorspoedig. Persen minder, ze lag vast met haar schouders. Uiteindelijk heeft de gyn het afgemaakt, verloskundige is gelukkig wel gebleven!! Vacuümpomp moest er aan te pas komen.

Nu lekker slapen met z'n 3en!

Vandaag is de mooiste dag.
Gefeliciteerd Kartonnendoos eindelijk is ze er!! Geniet ervan!
Gefeliciteerd kartonnendoos!!!

@hond, ook bij ons geen probleem, ook niet dat ze mee naar boven loopt. Is echt een gezelschapsdier, houdt van knuffelen en aandacht. Wel een grote hond
Kartonnendoos wat fijn!! Van harte gefeliciteerd en wat heerlijk genieten nu!

Gate Alles goed met jou en jullie meisje?
Gefeliciteerd kartonnendoos!! Nu lekker gaan genieten.
Gefeliciteerd!!
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Gefeliciteerd kartonnendoos... zou het dan toch de appeltaart zijn geweest
Gefeliciteerd kartonnen doos toch die taart !

ik ga er vandaag ook 1 bakken. Geniet van je heerlijk ruikende verse baby.

Wbt kraamzorg je kan het treffen of niet. Elk bureau heeft rotte appels.

spreek gewoon af dat die er gelijk uit gaat als het niet bevalt met jou man.

Ikheb ook eervaring met een nare. Dag twee een stuk betere op de stoep.
Hoera kartonnendoos!! Gefeliciteerd!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Gefeliciteerd kartonnendoos! Geniet ervan:)
voor Kartonnendoos!

Heel fijn voor jullie, van harte gefeliciteerd!!!
Oeeeh gefeliciteerd kartonnendoos! Fijn dat ze er is!!

Kraamzorg; bij onze intake moesten we beloven in de avond te bellen als ze niet prettig is, dan sturen ze volgende dag een ander. Wij zeiden: Ah dan kijken we het toch eerst even aan de volgende dag? Waarop die mevrouw zei: nee, beloof me dat je belt, wij zijn er voor jullie, en als het niet klikt dan klikt het niet, juist nu moet je op je gemak zijn na je bevalling en met zo'n kleintje!

Vond ik heel fijn.

Shit, het kan dat dat ze niet bij je zorg aangesloten zijn???? Dat ik dat niet gecheckt heb :( meteen in de stress. Morgen bellen
Let love rule...
Dag allemaal,

Ik lees al even mee en wil hier ook meeschrijven.

ik ben 36, mijn man 39 en ik ben 18.2 weken zwanger van onze 4e kindje.

Ik heb al 3 dochters resp. 10, 7 en 5 jaar oud. Ud: 05-02-2016. Geslacht: willen we niet weten, we laten ons verrassen😊.

dr klagen : mijn been heeft een eigen leven. Wordt er gek van 😕. Blijft maar schokken. Verder bekken werkt niet echt mee. Heel naar met overeind komen, voel me nu echt oud😰.
RianH Je kan het ook even op de website van je zorgeverzekeraar controleren. Dan hoef je niet tot morgen in de stress te zitten.

Endatisnr4 Hoi Krijg je al opmerkingen over dat deze wel een jongen moet zijn? Of de opmerking of jullie voor een kwartet gaan? Na drie meiden zou ik me daar op voorbereiden (je omgeving maakt soms hele stomme opmerkingen zonder het te weten het liefst dan iedereen precies de zelfde grap...). Heb je al magnesium geprobeerd voor je been?
Welkom endatisnr4!

Balen van je been! En met overeind komen uit bed vind ik het handig om eerst op mijn zij te gaan liggen en me dan met de armen omhoog te duwen. Voel ne dan nog steeds bejaard maar het lukt wel.
Gefeliciteerd kartonnendoos!
Gefeliciteerd kartonnendoos!!

Geniet heerlijk met jullie drietjes.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Hoi appletree, Ja sommige mensen maken wel opmerkingen maar ben zelf lekker adrem😁. Als ze zeggen ja maar je hebt er toch al 3 dan wordt dot de 4e zeg ik ja klopt jij kan goed tellen😆. En ja sommigen denken inderdaad dat het nu om een jongen gaat of vinden dat het nu een jongen moet worden. Ons maakt het niets uit.

magnesium nog niet geprobeerd. Ga ik doen.

Noopes: ja zo kom ik ook mn bed uit, haha.
Voor de 2e x gestript vanmiddag... Verloskundige kwam er voor aan huis langs, wel sympathiek. Deed weer wel wat pijn, maar a la. Nu geen buikpijn, wel beetje harde buiken. Maar heb niet het idee dat er iets gebeurt. *wachtmodus weer aan*

(41+2)
Hoi liefhebber, hopen dat het nu wat doet. Succes ! Fijn dat de vk thuis langs kwam.
Spannend liefhebber.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven