Zwangerschaps Klaagtopic Deel 2!

01-09-2015 07:47 2747 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier klagen we ongegeneerd over alles ongemakken die een zwangerschap met zich meebrengt.

Wij houden ons niet in, zeggen niet het gaat wel. NEE wij flappen lekker alles eruit.

Van pril tot op knappen, Brand los !

Na de bevalling klagen wij lekker hier verder:

Kraamtijd klaagtopic
anoniem_127575 wijzigde dit bericht op 11-09-2015 07:33
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Ik heb de vla al op gemaakt in de hoop dat het iets zou doen... dus dat gaat niet meer helaas.

Ga toch maar even de tv aan zetten, afleiding is ook wel prettig. Misschien dat ik zo nog even kan liggen en dan nog even in slaap val.

Wel fijn dat ik niet de enige men die wakker is, zou zeker proberen zo nog even op de bank te slapen. Als het kan, waarom niet.
Plous haha check honger!

Arrggh vandaag een bruiloft. Gelukkig pas vanmiddag misschien dan mar een middagdutje doen vooraf?!
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Apple balen dat de vla op is.. Tv ja ze zeggen dat het niet goed is, maar ik kan er ook altijd wel mee in slaap vallen. Alleen rond dit tijdstip 'schrik' ik me altijd rot van al de poesjes..

Oh en idd fijn dat ik niet de enige ben die niet kan slapen :facepalm
Middagdutjes lukken hier wel heel goed, bij jullie? Al is dat met werkdagen dan weer niet mogelijk.
Nee, horizontaal gaat hem nu niet worden. Ik vind maagzuur in mijn keel niks, maar liever dat dan op de grond
Ja wordt vaak een gemist programma
Ik sliep op mijn werk ook, had de luxe dat dat mogelijk was. Heb steeds eigenlijk hele goede nachten gehad, dus had geen middagdutje nodig. Maar vandaag wel denk ik en ik slaap altijd prima hoor als ik een middagdutje ga doen, dus dat is erg fijn.

Plous gelukkig is het weekend, dus vanmiddag lekker een middagdutje dan maar?!
Haha, dit is inderdaad niet het beste moment om tv te kijken Haha.

Middag dutje doen het bij mij ook wel goed, of ik ben zo lang wakker dat in om 8 uur in slaap val net als ik denk 'nou dan ga ik nu dit of dat doen'
Ik ga denk ik een cracker eten en dan proberen op de bank ik slaap te vallen, want voel me nu toch een beetje moe worden (lijkt het).
Oh wat lekker vlasje.

Geef je vaak over apple? Ik ben wel vaak misselijk maar daar blijft het eigenlijk altijd bij.

Inderdaad vanmiddag maar een middagdutje. Hoop tussendoor wat energie te hebben om wat in huis te doen. We zijn flink aan het opruimen en er gaan aardig wat spullen naar de kringloop.

Kamertje voor de kleine is al leeg, leuk om daar binnenkort verder mee aan de slag te gaan.
anoniem_199335 wijzigde dit bericht op 05-09-2015 05:57
Reden: Wel wakker blijven
% gewijzigd
Wel fijn dat je op je werk ook even kon slapen, scheelt toch wel na een slechte nacht.

De tv heeft bij ons ook theater stand, net als op je laptop kan je de helderheid dan zachter zetten. Dan is het wat minder fel voor een half slapend hoofd, misschien dat jij dat ook hebt? Kan wel fijn zijn als je er bij in slaap wil vallen.
Haha ik heb ook zakken met kleding naar het Leger des Heils gedaan en de dozen met nog bruikbare spullen die mijn nesteldrang niet meer in huis wil hebben gaan als alles uitgezocht is ook weg (marktplaats of weggeefhoek op fb).

En ons kamertje is donderdag geleverd en gemonteerd dus ga dit weekend alles wassen en strijken zodat ik het kamertje kan inrichten. Zo leuk dat het kamertje er nu eindelijk is!

Hebben jullie de meubels al (staan)?
Ik hoop wat te kunnen stofzuigen en wil eigenlijk heel graag de wc's schoonmaken. Door al het geklust van manlief is dat er een beetje bij ingeschoten. Heb al gevraagd of hij de badkamer wil doen, dat is mij teveel in bochten wringen met m'n dikke buik.

Gelukkig hier nooit overgegeven.

Apple nee heeft onze tv niet, maar ga het gewoon zonder proberen denk ik..
Ja meubels staan, manlief heeft ze zelf gemaakt. Vondie leuk, toen ie er eenmaal mee bezig was vond ie het minder leuk. Maar nu het af is is hij wel weer erg blij

Crackers is op, ik ga nog een poging wagen. Hopelijk vallen jullie ook nog in slaap dames! Sterkte!
Spullen die mijn nesteldrang niet meer in huis wil hebben

Leuk zeg dat je kan gaan wassen en inrichten! Wij moeten verder alles nog kopen. Maar 20+4 dus geen haast

Slaap lekker (hopelijk) vlasje!
Ik kan behoorlijk veel doen om niet over te geven (niet te veel eten, bepaalde dingen niet eten, op tijd een droge cracker eten, niet gaan liggen als ik misselijk ben, niet gaan liggen als ik last van maagzuur heb, geen koolzuurhoudende dranken drinken....), maar soms helpt er helemaal niks en komt het alsnog er uit. Maar nog een paar weken en dan ben ik er van af! Meer dan 6 weken kan het niet meer duren en dan zal alles het waard zijn (dat zeg ik tenminste iedere keer tegen mijzelf als ik er helemaal door heen zit)
Slaap lekker Vlasje88 en leuk dat hij de meubels zelf gemaakt heeft!
Heerlijk joh als je daar straks vanaf bent! Zes weken is te overzien.

Ik ga ook nog even proberen te slapen. Voel me ook weer moe worden.

Tot later!
Ik had wat problemen met het kamertje (beschadigingen) dus ze zijn donderdag langs gekomen om spullen om te wisselen en hem in elkaar te zetten. Met 36 weken werd ik el wel een beetje paniekerig van dat ik nog geen kamer had.. dus vind het heeeeel fijn dat ik nu het kamertje in kan richten.

Met 20 weken heb je inderdaad nog lekker de tijd. Weet je al een beetje wat je wil?
Slaap lekker! Hoop dat jullie snel in slaap vallen.
Pff... Hier alweer een uur wakker en verga van de spierpijn! Gisteren storing in de rookmelders waardoor ik ze van het plafond moest halen.. Met een verhoogd plafond dus echt geen pretje!
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Apple: Heb het al precies in mn hoofd hoe ik het wil Fijn dat alles bij jullie is omgewisseld en je nu mooie spullen hebt waar je blij mee bent.

Hebben jullie nog geslapen? Ik eventjes hier en daar een paar minuten.

04 Dat was vast geen fijn klusje!
Nou dames ik ben in slaap gevallen en geslapen tot iets voor 8.00 dus toch nog twee uurtjes weten te slapen, fijn. Voel me niet super uitgerust, de bank slaapt ook minder fijn dan het bed.

Manlief was me vanochtend kwijt (hij loopt hard bij een atletiekgroep dus zijn wekker ging) en toen ik naar boven liep, omdat ik al een vermoedde had dat hij niet op tijd wakker werd en ik toch wakker was geworden, zei hij he waar was je. Dus ik nou heb op de bank geslapen. Zegt ie oog gaat het niet goed tussen ons Lekker ding! Toen heb ik het hem maar uitgelegd...

Voel me wel redelijk, maar na het middageten misschien toch nog even slapen voor de bruiloft..

Plous jou nacht was wel echt ruk dus.. :( Dat wordt overduidelijk een middagdutje!

Apple jij nog in slaap gekomen?

Hier was het kamertje net voor mijn verlof klaar dus met 36 wkn! Nu rustig aan wat spulletjes aan het kopen, van de week heb ik de wieg bekleed en hebben we een nieuw matrasje besteld (het is een familiewieg, maar ja ik ga niet dat matrasje van 30 jaar terug nog gebruiken!) Het matrasje komt vandaag tussen 15.00-18.00 nou jullie raden het al dan ben zijn wij bij die bruiloft natuurlijk.. Nou ja het is via post nl die brengen het altijd naar de buren dus das fijn.

Komende donderdag gaan mijn mams en ik shoppen, dus dan ga ik lekker wiegbekleding en zo kopen. Gezellig

04 balen van je spierpijn, maar jij hebt het nog netjes gedaan. Om 7.00 wakker worden! Jij kon niet eens aansluiten bij ons nachtelijke theeclubie Hihi. Al is het niet minder vervelend natuurlijk..
Niet meer geslapen helaas, niks aan te doen. Dan maar kijken of een middagdutje er in zit vandaag.

@plous: nee het is nog niet goed een la gaat niet goed dicht en er zijn nog drie onderdelen met beschadigingen die je goed kan zien. Die worden nog omgewisseld alleen tot die tijd hebben we in iedergeval wel een kamertje staan voor als de kleine een beetje aan de vroege kant komt. Leuk dat je al wel weet hoe je het wil hebben, is alles een beetje te vinden hoe je het hebben wil?

@Vlasje88: Die man van jou de arme schat. Ik zou wel kijken of je straks nog een uurtje kan slapen als je een bruiloft hebt, daar wil je toch een beetje uitgerust voor zijn. Geniet jij ook zo van het aankleden van het kamertje? Naast de meubeltjes ligt er alleen nog een kleedje, staat er een hobbeldier en hangt er een klamboe en toch maakt het het zo echt opeens.

@04012016: pff lijkt me zeker geen leuk klusje, heb je ze er allemaal af moeten halen? Is jou naam trouwens je uitgerekende datum? Ik weet niet meer hoe ver je bent
Wat fijn dat ze omgewisseld zijn apple-tree!! Dus nu van genieten!

Arme meiden die zo'n rotnacht hadden. Ik durf overdag niet meer te slapen omdat ik bang ben wakker te liggen in de nacht.

Toevallig gisteravond ook veeeeel maagzuur. Sliep al, maar man deed slaapkamerdeur uur later heel hard open. Ik schrok, en vanaf toen hoesten proesten kuchen maagzuuuuur. Dus mn eerste Rennie is een feit! Had vanmorgen wat buikkramp bovenin, kan dat van Rennies?

Daarna wel in slaap gevallen half uur later, gelukkig. Vandaag dagje met mn moeder op stap, zin in!

Ook nesteldrang, maar de slaapkamer ligt helemaal onder plastic vanwege een nieuw raam dat er in zit maar nog niet afgewerkt. Demotiveert om nog wat te doen...hopelijk snel afgewerkt.
Let love rule...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven