Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.

Nog erger dan mensen die een hekel hebben aan het Eurovisie Songfestival, zijn de mensen die er graag naar kijken omdat het 'zo lekker fout is'.
IMHO
quote:Sidroht schreef op 05 september 2015 @ 18:40:

[...]

Heb ik jou de afgelopen week al ten huwelijk gevraagd?Eerst wil je me nog geeneens op de koffie hebben en nu wil je met me trouwen. Het is een achtbaan met jou.
IMHO
Ik vind het zo mooi als ik een leerling uit een echt Oostblokland heb, die zijn zo gepassioneerd gek op het ESF. Dat is echt een gezinsactiviteit, compleet zonder campy-ironische dubbele bodem.
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 september 2015 @ 21:35:

Nog erger dan mensen die een hekel hebben aan het Eurovisie Songfestival, zijn de mensen die er graag naar kijken omdat het 'zo lekker fout is'.Vreselijk.
quote:barbaracartland schreef op 05 september 2015 @ 21:37:

Ik vind het zo mooi als ik een leerling uit een echt Oostblokland heb, die zijn zo gepassioneerd gek op het ESF. Dat is echt een gezinsactiviteit, compleet zonder campy-ironische dubbele bodem.Lekker fout dus
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
IMHO
Sorry.

In het wees welkom-topic gaat het over een dorp dat ik vrij goed ken. Tegelijkertijd heeft het niet zo superveel inwoners. Hmmm. Wellicht word ik binnenkort herkend en weten al mijn vrienden dat ik niets leuks kan kopen voor in de vensterbank of niet durf te skiën. Hmm.
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 september 2015 @ 21:36:

[...]

Eerst wil je me nog geeneens op de koffie hebben en nu wil je met me trouwen. Het is een achtbaan met jou.Dat niet op de koffie willen hebben was voordat je me erop wees dat je zindelijk en vlo-vrij was. Dat veranderd de zaak nogal.
Hallo, ik mag er weer op ben zo blij. Iedereen dacht waarschijnlijk dat ik een ban had wegens provocatie in het topic asielzoekersbeleid, maar dat is niet zo. Dag allemaal superblij om terug te zijn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Welkom terug Eindeloos, vind het zo leuk om het voor mezelf neer te zetten.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:barbaracartland schreef op 05 september 2015 @ 22:32:

Sorry.

In het wees welkom-topic gaat het over een dorp dat ik vrij goed ken. Tegelijkertijd heeft het niet zo superveel inwoners. Hmmm. Wellicht word ik binnenkort herkend en weten al mijn vrienden dat ik niets leuks kan kopen voor in de vensterbank of niet durf te skiën. Hmm.

die drol?

je lijkt zo keurig
Ja, maar ja, je weet hoe het is in Ter Apel. Stiekem ben ik het, die al die pindakaaspotten opent. Lekker met je vinger in zo'n maagdelijke pindakaaspot, of dat vliesje bovenop de jam. Als men dat toch eens wist.
quote:barbaracartland schreef op 06 september 2015 @ 00:31:

Ja, maar ja, je weet hoe het is in Ter Apel. Stiekem ben ik het, die al die pindakaaspotten opent. Lekker met je vinger in zo'n maagdelijke pindakaaspot, of dat vliesje bovenop de jam. Als men dat toch eens wist.en je bent niet Pools/ Oekraïens of Tsjechisch?
Ik heb wel vaak een muts op.
quote:barbaracartland schreef op 06 september 2015 @ 00:40:

Ik heb wel vaak een muts op.daar heb je het al
quote:Eindeloos schreef op 06 september 2015 @ 00:24:

Hallo, ik mag er weer op ben zo blij. Iedereen dacht waarschijnlijk dat ik een ban had wegens provocatie in het topic asielzoekersbeleid, maar dat is niet zo. Dag allemaal superblij om terug te zijn.Kan wel 10 anderen redenen bedenken, geen nood
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 06 september 2015 @ 00:41:

[...]

Kan wel 10 anderen redenen bedenken, geen nood Leuk lief welkom, dankjewel. Spreek je in wakker, echt leuk dorothy.
quote:Eindeloos schreef op 06 september 2015 @ 00:44:

[...]

Leuk lief welkom, dankjewel. Spreek je in wakker, echt leuk dorothy.Sorry dubbel.
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 september 2015 @ 00:41:

[...]

daar heb je het alEn over wat voor muts hebben wij het dan hier meds, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, hihi.
quote:barbaracartland schreef op 06 september 2015 @ 00:40:

Ik heb wel vaak een muts op.Ik zie jou zo lopen met een muts op, leuk Barbara
Ik voel mij best wel eenzaam zo alleen in de napraat, kom morgen wel terug. Welterusten allemaal
Tot morgen.
eindjuhhhhh
quote:Elsa schreef op 06 september 2015 @ 01:32:

eindjuhhhhh Dag lieverd van mij
Je bent nog laat wakker mijn schat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven