Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
het eurovisiesongfestival mag wat mij betreft ook worden afgeschaft.

vroeger was dat nog een leuke bindende Europese aangelegenheid waar je echt voor ging zitten.

tegenwoordig is het een soort freakshow met jury waarbij alleen maar aan vriendjespolitiek wordt gedaan

geen bal meer aan
quote:Morrigan- schreef op 05 september 2015 @ 19:41:

vroeger was dat nog een leuke bindende Europese aangelegenheid waar je echt voor ging zitten.

tegenwoordig is het een soort freakshow met jury waarbij alleen maar aan vriendjespolitiek wordt gedaan

geen bal meer aan Ga je mond spoelen
quote:Star schreef op 05 september 2015 @ 19:41:

[...]

Ga je mond spoelen Ja precies, dat is juist het leuke eraan. Voor goede nummers moet je al vanaf het begin ergens anders zijn.
quote:Star schreef op 05 september 2015 @ 19:41:

[...]

Ga je mond spoelen Nee

geen bal meer aan Oh wat mij betreft ook.

geen bal meer aan Ik hou wel van freakshows
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 september 2015 @ 19:52:

[...]

Ik hou wel van freakshows oost europese he, die zijn het ergst
quote:Morrigan- schreef op 05 september 2015 @ 19:55:

[...]

oost europese he, die zijn het ergstJa, met die idiote jurken en die windmachines altijd. Ik lig helemaal in een deuk .
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 september 2015 @ 19:56:

[...]

Ja, met die idiote jurken en die windmachines altijd. Ik lig helemaal in een deuk .

ik stoor me er dus aan.

zo'n rare wedstrijd die eigenlijk volledig het oorspronkelijke doel voorbij schiet

en dan al die oost europese landen die elkaar de meeste stemmen geven

ik vind het maar een sneu gedoe geworden

vroeger was het heel bijzonder. echt iets waar je als kind ook echt naar uit keek.

zo spannend. in je pyjamaatje met je glaasje prik op de bank en dan ook nog eens laat mogen opblijven.

en dan was het echt een feest, met al die landen die in hun eigen taal de mooiste liedjes zongen

ik vond het fantastisch om die diversiteit te zien altijd
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 september 2015 @ 19:56:

[...]

Ja, met die idiote jurken en die windmachines altijd. Ik lig helemaal in een deuk .

Ik blijf er niet voor thuis, maar als het op tv is en ik zit op de bank dan zet ik het wel op.

En ik lach ze allemaal toe hoor...
quote:Morrigan- schreef op 05 september 2015 @ 19:59:

[...]

ik stoor me er dus aan.

zo'n rare wedstrijd die eigenlijk volledig het oorspronkelijke doel voorbij schiet

vroeger was het heel bijzonder. echt iets waar je als kind ook echt naar uit keek.

zo spannend. in je pyjamaatje met je glaasje prik op de bank en dan ook nog eens laat mogen opblijven.

en dan was het echt een feest, met al die landen die in hun eigen taal de mooiste liedjes zongen

ik vond het fantastisch om die diversiteit te zien altijdEr zit een knop op de tv.
quote:Morrigan- schreef op 05 september 2015 @ 19:55:

[...]

oost europese he, die zijn het ergstOw dat verklaard mijn liefde voor deze freaks.
Ik kijk er nog steeds naar uit met een glaasje prik
quote:Goede-Fee schreef op 05 september 2015 @ 20:02:

[...]

Ow dat verklaard mijn liefde voor deze freaks.
quote:Goede-Fee schreef op 05 september 2015 @ 20:01:

[...]

Er zit een knop op de tv.

klopt, ik heb het dus ook al een paar jaar niet meer gezien.

de laatste keer was toen duitsland won (2010?), maar toen keek ik niet vrijwillig, was met een hele groep mensen in duitsland op dat moment. het hele dorp was uitgelopen en er hing een groot scherm. toen wist ik weer waarom ik het tegenwoordig zo vreselijk vond.
quote:Morrigan- schreef op 05 september 2015 @ 19:59:

[...]

ik stoor me er dus aan.

ik vond het fantastisch om die diversiteit te zien altijdGrappig, dat met laat op de bank en een glaasje prik heeft mijn zoon nu ook. Geweldig vindt ie het. Echt niet minder geweldig dan ik het vroeger vond.
quote:Goede-Fee schreef op 05 september 2015 @ 20:02:

[...]

Ow dat verklaard mijn liefde voor deze freaks.Aha!
quote:Star schreef op 05 september 2015 @ 20:03:

Ik kijk er nog steeds naar uit met een glaasje prik Ik ook!! Betere trash is er niet!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 05 september 2015 @ 20:05:

[...]

Ik ook!! Betere trash is er niet!ik ben best een trashkijker, maar het songfestival vind ik echt zonde van mijn tijd
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 september 2015 @ 20:05:

[...]

Aha!Er kletterde bij jou ook een kwartje?
quote:Goede-Fee schreef op 05 september 2015 @ 20:01:

[...]

Er zit een knop op de tv.Die deed toen niet mee..Doe maar.
quote:Star schreef op 05 september 2015 @ 20:12:

[...]

Er kletterde bij jou ook een kwartje? Zeg maar gerust een zak met briefjes van honderd
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 september 2015 @ 20:19:

[...]

Zeg maar gerust een zak met briefjes van honderd Ow vertel? Want ik mis hem geloof ik
quote:Star schreef op 05 september 2015 @ 20:12:

[...]

Er kletterde bij jou ook een kwartje?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja dat vroeg ik ook al, geen idee welk kwartje er gevallen moet zijn bij zo'n grapje.

Joehoe?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven