Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 5 september 2015 om 16:12
zaterdag 5 september 2015 om 16:16
quote:Gatti schreef op 05 september 2015 @ 16:12:
Ik vind Claudio vervelend. Ik vind 't misselijkmakend dat er in een zogenaamde dichtvorm hele geschiedenissen van een forummers gegoten worden. En dat er zo op de man gespeeld wordt.
Ik snap het leuke ervan helemaal niet.Of dat er lelijke topics worden geopend waarin helemaal geen dichtvorm te zien alleen meer dingen als die en die is een hoer want...
Ik vind Claudio vervelend. Ik vind 't misselijkmakend dat er in een zogenaamde dichtvorm hele geschiedenissen van een forummers gegoten worden. En dat er zo op de man gespeeld wordt.
Ik snap het leuke ervan helemaal niet.Of dat er lelijke topics worden geopend waarin helemaal geen dichtvorm te zien alleen meer dingen als die en die is een hoer want...
zaterdag 5 september 2015 om 16:39
zaterdag 5 september 2015 om 16:43
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 september 2015 @ 15:59:
Ik vind het een geweldig topic, dat Wees Welkom. Hoe ze elke keer weer precies de vinger weten te leggen op waar het om gaat in het vluchtelingenvraagstuk: de intellectuele vermogens van de vader van Aylan, de snelste route naar Bodrum , Tommy en Annika. Met zulke grote denkers heb je geen politici meer nodig.
Vergeet vooral ook niet de opmerking dat Nederland niets hoeft te doen omdat men ook al zoveel voor Suriname en de Antillen gedaan heeft. En dat heeft het land ook helemaal niets opgeleverd. Dus.
Toen had ik het wel weer gehad, daar.
Ik vind het een geweldig topic, dat Wees Welkom. Hoe ze elke keer weer precies de vinger weten te leggen op waar het om gaat in het vluchtelingenvraagstuk: de intellectuele vermogens van de vader van Aylan, de snelste route naar Bodrum , Tommy en Annika. Met zulke grote denkers heb je geen politici meer nodig.
Vergeet vooral ook niet de opmerking dat Nederland niets hoeft te doen omdat men ook al zoveel voor Suriname en de Antillen gedaan heeft. En dat heeft het land ook helemaal niets opgeleverd. Dus.
Toen had ik het wel weer gehad, daar.
IMHO
zaterdag 5 september 2015 om 16:45
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 september 2015 @ 16:43:
[...]
Toen had ik het wel weer gehad, daar.Van wie was dat pareltje?
[...]
Toen had ik het wel weer gehad, daar.Van wie was dat pareltje?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 5 september 2015 om 16:51
quote:Nouschi schreef op 05 september 2015 @ 16:49:
Man man man wat een dommigheid. Daar wíl je toch niet eens mee in discussie.Ik inmiddels niet meer nee. Ze discussiëren niet, namelijk. Ze plempen duizenden links neer, nemen alles wat je zegt zo letterlijk mogelijk, verzanden in totaal oninteressante details en gaan op geen enkel argument inhoudelijk in. Ik heb ook het buskruit niet uitgevonden hoor, maar hier kan ik echt niks mee.
Man man man wat een dommigheid. Daar wíl je toch niet eens mee in discussie.Ik inmiddels niet meer nee. Ze discussiëren niet, namelijk. Ze plempen duizenden links neer, nemen alles wat je zegt zo letterlijk mogelijk, verzanden in totaal oninteressante details en gaan op geen enkel argument inhoudelijk in. Ik heb ook het buskruit niet uitgevonden hoor, maar hier kan ik echt niks mee.
zaterdag 5 september 2015 om 17:01
quote:Nouschi schreef op 05 september 2015 @ 16:30:
Ik snap de lol van Claudio ook niet. Straks gaat ie lekker los met een nick 's nachts en heeft ie 's morgens plaatjesplakrechten.
Bij het topic van vanmiddag lag het er zó dik bovenop dat Leo en ik tegelijk het lijk al zagen drijven.
Dan kan ik wel even grijnzen.
Maar als er daarna los gegaan wordt op andere forummers dan is het houdoe hoor.
Plaatjesplakken hoeft hij/zij al helemaal niet te kunnen.
Edit: de rest van de topics waarover jullie het hebben negeer ik.
Geen zin om te gaan kotsen in mijn vrije tijd.
Ik snap de lol van Claudio ook niet. Straks gaat ie lekker los met een nick 's nachts en heeft ie 's morgens plaatjesplakrechten.
Bij het topic van vanmiddag lag het er zó dik bovenop dat Leo en ik tegelijk het lijk al zagen drijven.
Dan kan ik wel even grijnzen.
Maar als er daarna los gegaan wordt op andere forummers dan is het houdoe hoor.
Plaatjesplakken hoeft hij/zij al helemaal niet te kunnen.
Edit: de rest van de topics waarover jullie het hebben negeer ik.
Geen zin om te gaan kotsen in mijn vrije tijd.
Huts!