Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Waarom 50 berichten leuteren Gatti? uit gezelligheid? Waar ging het over?
quote:yette schreef op 06 september 2015 @ 11:56:

[...]

Vind je dat nodig zo'n sneer?

Ik zag Eindeloos op een gegeven moment bezig maar probeerde er niet tussen te komen hoor. Had het idee dat ze dronken en gefrustreerd was. Laat maar gaan dus. Daar had ik geen zin in. Maar ik vond het wel flauw dat ze een hele pagina posts gebruikte voor wat in één bericht had gekund. De discussie (van anderen) werd daardoor om zeep geholpen. Irritante aandachttrekkerij.Sneer? Omdat het niet in jou straatje past? Omdat ik niet met jullie "mee loop". Dit hele topic is één en al sneer, en sinds vanmorgen tegen één forumster die een ban heeft gekregen en zich daarom niet kan verdedigen. Volgens mij is het niet toegestaan om dan die forumster door het slijk te halen.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Gatti schreef op 06 september 2015 @ 12:08:

OK, ik zal nu wel heel veel mensen over me heen krijgen maar ik vind de week ban van Eindeloos ook niet nodig.

Ik sta echt lijnrecht tegenover haar mening, voor zover ik die heb gelezen, in de topics over vluchtelingen.

En ik vond sommige uitlatingen van haar, en van anderen, ook zeker te ver gaan.

Maar een pagina (staat bij mij op 50 berichten, lange pagina dus) vol leuteren midden in de nacht is ergerlijk maar, voor mij, niet een week banwaardig.

Ik vond eerlijk gezegd dat geleuter over 't ontbreken van een zwemvest, vele pagina's lang, veel ergerlijker.

Iets is niet x-tijd banwaardig. Er is een bansysteem. Haar vorige ban was 48 uur, de ban daarna is een week, tenzij je je 3 mnd netjes gedraagt.

Of het uberhaupt banwaardig is een andere discussie. Maar om zo te posten direkt nadat je ban is afgelopen is niet bijster slim.
Je bent zelf een theepot
Nee, niet slim inderdaad. Maar niet slim heb ik meerdere malen gezien.

Inderdaad het is inderdaad niet x-tijd waardig, daar heb ik niet aan gedacht.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Solomio schreef op 06 september 2015 @ 11:59:

[...]

Eindeloos veel.Daar was ik al wel bang voor.
quote:Gatti schreef op 06 september 2015 @ 12:16:

Nee, niet slim inderdaad. Maar niet slim heb ik meerdere malen gezien.

Inderdaad het is inderdaad niet x-tijd waardig, daar heb ik niet aan gedacht.ik denk dat het gaat om de context, niet slim is niet slim als het een keertje gebeurt. Maar als iemand herhaaldelijk op de strafbank zit dan kan 'niet slim" ook gewoon een provocatie zijn.
Klopt, weet ik ook.

Maar er zijn, naar mening, veel kwalijkere dingen gezicht in die topics waar niets mee gebeurd is.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Enn schreef op 06 september 2015 @ 11:52:

[...]

Ja, ze is leuk! Ik ben ook al die nicks ook vergeten. Ik let ook niet meer echt op nicknames/ava's want dat heeft geen enkele zin meer. Momenteel onthoud ik de nicks van mensen die langer dan paar maanden dezelfde nick durven te houden wel weer beter. Forummers die het lef hebben om wel dezelfde nick (of een afgeleide daarvan) te houden vormen voor mij de 'echte' forummers. Hier hetzelfde. Ik onthoud het niet en herken ook nooit een bepaalde manier van schrijven waardoor ik denk 'hé, dat was toch eerst Huppeldepup?'
quote:missie_m schreef op 06 september 2015 @ 12:11:

[...]

Sneer? Omdat het niet in jou straatje past? Omdat ik niet met jullie "mee loop". Dit hele topic is één en al sneer, en sinds vanmorgen tegen één forumster die een ban heeft gekregen en zich daarom niet kan verdedigen. Volgens mij is het niet toegestaan om dan die forumster door het slijk te halen.

Ik heb het over de wijze van posten die ik flauw vind. Over die monoloog. Niet over de inhoud. Discussies vind ik leuk, mits gevoerd met goede argumenten. En voor een discussie heb je natuurlijk meningsverschillen nodig. Dus prima dat jouw mening niet de mijne is!

Maar hou het wel zuiver.

Volkomen onterecht dus dat je me in een hokje van snerende mensen plaatst. Je weet notabene niet eens of ik die ban al dan niet terecht vind!

En dan die onnodige opmerking over of ik wel in staat ben Eindeloos te volgen ... kom je hier wel om na te praten?

Dus succes ermee verder, ik reageer wel weer als je een normaal gesprek kan voeren.
met de woorden "fijn, ik word weer op mijn wenken bediend" doet het vermoeden dat je blij bent met haar ban

maar ik kan het uiteraad helemaal mis hebben ..
Ik werd op mijn wenken bediend toen berichten van verschillende forummers die de discussie die gevoerd werd verstoorden, werden verwijderd.
ow die kregen er geen ban achteran dan?
quote:Elsa schreef op 06 september 2015 @ 13:06:

ow die kregen er geen ban achteran dan?Nee,uiteraard niet..
quote:Elsa schreef op 06 september 2015 @ 13:06:

ow die kregen er geen ban achteran dan?Check het ban-topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:rosemetijs schreef op 06 september 2015 @ 13:11:

[...]

Nee,uiteraard niet.. Vraag het na in het mod-topic als jij ervaart dat je de mond gesnoerd wordt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:yette schreef op 06 september 2015 @ 13:01:

Ik werd op mijn wenken bediend toen berichten van verschillende forummers die de discussie die gevoerd werd verstoorden, werden verwijderd.

Op dat tijdstip van die posts werd er weinig gediscussieerd hoor..

Of eigenlijk helemaal niet..
Klopt. Maar als je even reëel kijkt naar het tempo van de discussie, is het na deze flauwekul wel aardig ingekakt.
quote:yette schreef op 06 september 2015 @ 13:18:

Klopt. Maar als je even reëel kijkt naar het tempo van de discussie, is het na deze flauwekul wel aardig ingekakt.We zitten niet voor niks op de Napraat nu
Da's wel weer zo ja
Het is dat ik de avatar van @Eindeloos bij de berichten zag staan op topic "Welkom", anders zou ik denken aan een conversatie tussen de vaste gebruikers op "Napraat".

Wanneer een vrouw dikwijls in de spiegel kijkt, is ze misschien niet ijdel, maar alleen maar dapper. (Mark Twain)
quote:yette schreef op 06 september 2015 @ 13:18:

Klopt. Maar als je even reëel kijkt naar het tempo van de discussie, is het na deze flauwekul wel aardig ingekakt.Of het ligt gewoon aan het feit dat het zondag is en de meeste mensen wel iets anders te doen hebben dan op het vivaforum rondhangen..
Mwah, als ik bij 'Actieve Topics' kijk, wordt er blijkbaar niet zoveel ondernomen vandaag.
quote:watjezietbenjezelf schreef op 06 september 2015 @ 13:28:

Het is dat ik de avatar van @Eindeloos bij de berichten zag staan op topic "Welkom", anders zou ik denken aan een conversatie tussen de vaste gebruikers op "Napraat". spuugpaleis

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:yette schreef op 06 september 2015 @ 13:33:

Mwah, als ik bij 'Actieve Topics' kijk, wordt er blijkbaar niet zoveel ondernomen vandaag.Maar posten de mensen die de afgelopen dagen op "wees welkom" postten ook op de actieve topics?
Missie en jij in elk geval wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven