goedkoop weekje mexico ?
donderdag 18 september 2008 om 21:53
Ik wil volgende week met een vriend een weekje op vakantie naar ergens waar de zon zeker schijnt en aan zee. Wil niet al teveel geld uitgeven en wil ergens heen waar ik nog niet ben geweest.
Nu zie ik dat Mexico erg goedkoop is - maar ik heb eigenlijk geen idee hoe het daar is. Ik wil ook wel graag wat doen/ zien/ ondernemen en ook evt een auto huren.
Is een weekje Mexico leuk en waar moet je dan zijn of juist niet ? Ik zie plaatsen als Natal (oh nee was brazilie is wat duurder), Cancun en Playa de Carmen opduiken in aanbiedingen. Is het er trouwens veilig?
Nu zie ik dat Mexico erg goedkoop is - maar ik heb eigenlijk geen idee hoe het daar is. Ik wil ook wel graag wat doen/ zien/ ondernemen en ook evt een auto huren.
Is een weekje Mexico leuk en waar moet je dan zijn of juist niet ? Ik zie plaatsen als Natal (oh nee was brazilie is wat duurder), Cancun en Playa de Carmen opduiken in aanbiedingen. Is het er trouwens veilig?
.
donderdag 18 september 2008 om 22:45
Wij zijn er in 2004 geweest en naar mijn idee is het daar veilig...en een hoop te zien en te doen,en het weer is overigens ook heerlijk(tenminste toen wij er waren) dus ik zou zeggen gewoon gaan ik ben blij dat wij volgend jaar weer heen gaan
@ Riannne heb je mijn reply mail nog ontvangen gisteren?,sorry dat ik offtopic ga.
@ Riannne heb je mijn reply mail nog ontvangen gisteren?,sorry dat ik offtopic ga.
donderdag 18 september 2008 om 22:46
donderdag 18 september 2008 om 22:56
We hebben dit jaar nog geen enkele orkaan hier gehad. Hebben de buitenkant van verschillende gehad. Maar dit stelde eigenlijk ook niks voor. Bij dolly was het prachtig weer. Daarna Fay, ook niks aan de hand. Gustav, halve dag geregend, Hanna, niet hier in de buurt. Ike, niks van gemerkt. In cancun wel rotweer. Josephine was al opgelost voordat ze uberhaupt in de buurt kwam.
Denk dat het allemaal wel mee valt. ZIjn ook geen gebieden in de buurt die kunnen veranderen in een storm.
Denk dat het allemaal wel mee valt. ZIjn ook geen gebieden in de buurt die kunnen veranderen in een storm.