We gaan NIET naar Afrika
donderdag 31 mei 2007 om 10:31
I don't know how you get here, but, get here if you can.Vragenlijstje: * echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
zaterdag 2 juni 2007 om 23:03
quote:Misschien kun je tot die tijd even een palmtak uit een van die bomen hier grissen en even naast meneer gaan staan waaieren terwijl hij het gips een beetje wegbuigt. :PJa zeg,heb jij een kokosnoot op je kop gekregen?;)
Ik loop al de hele dag achter hem aan.Sokken aantrekken,schoenen aan,t-shirt aan,t-shirt uit,brood snijden,vlees snijden,fles opendraaien,fles dichtdraaien,enz,enz.:DZal ik ook nog eens met een palmtak gaan lopen wapperen...
Ik loop al de hele dag achter hem aan.Sokken aantrekken,schoenen aan,t-shirt aan,t-shirt uit,brood snijden,vlees snijden,fles opendraaien,fles dichtdraaien,enz,enz.:DZal ik ook nog eens met een palmtak gaan lopen wapperen...
zaterdag 2 juni 2007 om 23:06

zaterdag 2 juni 2007 om 23:27
Uh,bevallen doen ze hier in het open veld geloof ik.Gewoon even hurken en klaar!;)
Infuusje kunnen we wel voor zorgen hoor.
Had er toevallig 1 in mijn koffer:)
Zo,die staat al klaar.Hoe lang duurt het nog voor je gaat bevallen?Want tegen die tijd zitten we waarschijnlijk al in Rusland.Dat is namelijk het volgende reisdoel.
Zo,die staat al klaar.Hoe lang duurt het nog voor je gaat bevallen?Want tegen die tijd zitten we waarschijnlijk al in Rusland.Dat is namelijk het volgende reisdoel.
zaterdag 2 juni 2007 om 23:29
quote:
Uh,bevallen doen ze hier in het open veld geloof ik.Gewoon even hurken en klaar!;)
Zo,die staat al klaar.Hoe lang duurt het nog voor je gaat bevallen?Want tegen die tijd zitten we waarschijnlijk al in Rusland.Dat is namelijk het volgende reisdoel.Wel wodka in het infuusje doen he!!!!
Zo,die staat al klaar.Hoe lang duurt het nog voor je gaat bevallen?Want tegen die tijd zitten we waarschijnlijk al in Rusland.Dat is namelijk het volgende reisdoel.Wel wodka in het infuusje doen he!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 2 juni 2007 om 23:32