Centraal Moderatortopic
woensdag 27 mei 2015 om 12:44
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
zondag 6 september 2015 om 00:30
quote:JuniorModeratorViva schreef op 06 september 2015 @ 00:17:
[...]
Hoi Courage,
Ja het is mogelijk hoor.
Ik neem aan dat de TO van het oudste topic de To moet blijven? (ga het wel nog even morgen bespreken in het team hoor, als een van de TO`s het nou vraagt is het geen probleem maar zo zonder aanvraag van de TO`s 2 topics samenvoegen doen we normaal niet zo snel. Maar ik begrijp dat het in dit geval wel handiger is.)
mvg,
Junior.
Snap ik, is ook wat raar. Ik merk het wel.
De oudste als TO zou wel het netste zijn denk ik ja.
[...]
Hoi Courage,
Ja het is mogelijk hoor.
Ik neem aan dat de TO van het oudste topic de To moet blijven? (ga het wel nog even morgen bespreken in het team hoor, als een van de TO`s het nou vraagt is het geen probleem maar zo zonder aanvraag van de TO`s 2 topics samenvoegen doen we normaal niet zo snel. Maar ik begrijp dat het in dit geval wel handiger is.)
mvg,
Junior.
Snap ik, is ook wat raar. Ik merk het wel.
De oudste als TO zou wel het netste zijn denk ik ja.
zondag 6 september 2015 om 12:04
Lieve lieve moderator, Ik kom even smeken... .ik zag dat Eindeloos een ban heeft gekregen vanwege haar monoloog op Wees Welkom. U noemde het topicvervuiling en iets over negatieve sfeer. Maar ze schreef deze kleine stukjes midden in de nacht. Er was helemaal geen chaos, de stukjes waren klein en overzichtelijk, de sfeer was helemaal niet negatief. Ik vond de sfeer voor de allereerste keer helemaal niet dreigend (zoals de afgelopen dagen) of negatief. De stukjes hadden zelfs iets van dichtkunst.
Ik heb vanmorgen lang niet meer zo hartelijk gelachen op een topic op ViVa, en al helemaal niet op "Wees Welkom". Kan het zijn dat u het anders-zag dan bedoeld was? Ik vond de stukjes echt heel goed en grappig.
Please....ga even met uw collega's om tafel zitten om de ban van Eindeloos te bespreken en hopelijk terug te draaien?
Ik heb vanmorgen lang niet meer zo hartelijk gelachen op een topic op ViVa, en al helemaal niet op "Wees Welkom". Kan het zijn dat u het anders-zag dan bedoeld was? Ik vond de stukjes echt heel goed en grappig.
Please....ga even met uw collega's om tafel zitten om de ban van Eindeloos te bespreken en hopelijk terug te draaien?
LOEP ME MAAR aub.
zondag 6 september 2015 om 12:23
quote:missie_m schreef op 06 september 2015 @ 12:04:
Lieve lieve moderator, Ik kom even smeken... .ik zag dat Eindeloos een ban heeft gekregen vanwege haar monoloog op Wees Welkom. U noemde het topicvervuiling en iets over negatieve sfeer. Maar ze schreef deze kleine stukjes midden in de nacht. Er was helemaal geen chaos, de stukjes waren klein en overzichtelijk, de sfeer was helemaal niet negatief. Ik vond de sfeer voor de allereerste keer helemaal niet dreigend (zoals de afgelopen dagen) of negatief. De stukjes hadden zelfs iets van dichtkunst.
Please....ga even met uw collega's om tafel zitten om de ban van Eindeloos te bespreken en hopelijk terug te draaien? Hier sluit ik mij bij aan..
Please....ga even met uw collega's om tafel zitten om de ban van Eindeloos te bespreken en hopelijk terug te draaien? Hier sluit ik mij bij aan..
zondag 6 september 2015 om 12:29
quote:missie_m schreef op 06 september 2015 @ 12:04:
Beste Missie_M,
Wij hebben eerder aangekondigd strenger te modereren op de vluchtelingentopics. Het feit dat er geen inhoudelijke discussie wordt gevoerd zien wij als off-topic. Dit is bekend bij de desbetreffende forummer. Om die reden zullen wij de ban niet terugdraaien.
Verder zullen wij niet meer reageren op ons besluit op het CM. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan beantwoorden we die graag via de mail (forum@viva.nl).
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Beste Missie_M,
Wij hebben eerder aangekondigd strenger te modereren op de vluchtelingentopics. Het feit dat er geen inhoudelijke discussie wordt gevoerd zien wij als off-topic. Dit is bekend bij de desbetreffende forummer. Om die reden zullen wij de ban niet terugdraaien.
Verder zullen wij niet meer reageren op ons besluit op het CM. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan beantwoorden we die graag via de mail (forum@viva.nl).
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zondag 6 september 2015 om 12:29
quote:Grobbekuiken schreef op 06 september 2015 @ 12:15:
Hai Mods!
Zit hier net even bij te lezen en zie in een (zeer terechte) post van jullie en in qoutes die achterlijke titel van dat idiote haat topic over Leo staan.
Kan dat niet aangepast worden? Die titel gummen of zo?
Groetjes, GrobEn hier ben ik 't, heel erg, mee eens.
Hai Mods!
Zit hier net even bij te lezen en zie in een (zeer terechte) post van jullie en in qoutes die achterlijke titel van dat idiote haat topic over Leo staan.
Groetjes, GrobEn hier ben ik 't, heel erg, mee eens.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zondag 6 september 2015 om 12:33
quote:Grobbekuiken schreef op 06 september 2015 @ 12:15:
Hai Mods!
Groetjes, Grob
Beste Grobbekuiken,
Bedankt voor je vraag. Uiteraard hebben we dit zojuist aangepast.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Hai Mods!
Groetjes, Grob
Beste Grobbekuiken,
Bedankt voor je vraag. Uiteraard hebben we dit zojuist aangepast.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zondag 6 september 2015 om 13:15
quote:JuniorModeratorViva schreef op 05 september 2015 @ 23:34:
Ik moet mij erg vergissen als het niet in de faq staat. Mocht het er niet in staan dan zal ik het navragen. (als ik zou gokken is het 80 breed en 60 hoog.)
mvg,
Junior.
Ik ben bang dat je jezelf dan inderdaad heel erg vergist
Dit staat er in de FAQ:
quote:
• Wanneer je aangemeld bent op Viva.nl ga je met je muis op ‘MijnViva’ staan en klik je op ‘profiel wijzigen’.
• Dan klik je op ‘Portret toevoegen’ en hier kun je een afbeelding uploaden door op ‘bladeren’ te klikken en te zoeken op je eigen computer naar een afbeelding. De afbeelding moet een .jpg/.jpeg zijn, met een formaat van 80 x 60 pixels.
• Leeg voordat je weer gaat forummen eerst even je cache (zie ‘Cookies en cache’), sluit je browser en open deze weer. Log vervolgens opnieuw in.
Overigens,die gekke karakters staan OOK in de FAQ.
Ik moet mij erg vergissen als het niet in de faq staat. Mocht het er niet in staan dan zal ik het navragen. (als ik zou gokken is het 80 breed en 60 hoog.)
mvg,
Junior.
Dit staat er in de FAQ:
quote:
• Wanneer je aangemeld bent op Viva.nl ga je met je muis op ‘MijnViva’ staan en klik je op ‘profiel wijzigen’.
• Dan klik je op ‘Portret toevoegen’ en hier kun je een afbeelding uploaden door op ‘bladeren’ te klikken en te zoeken op je eigen computer naar een afbeelding. De afbeelding moet een .jpg/.jpeg zijn, met een formaat van 80 x 60 pixels.
• Leeg voordat je weer gaat forummen eerst even je cache (zie ‘Cookies en cache’), sluit je browser en open deze weer. Log vervolgens opnieuw in.
Niet geschoten is altijd mis
zondag 6 september 2015 om 13:51
quote:Bitje93 schreef op 06 september 2015 @ 13:15:
[...]
Dit staat er in de FAQ:
[...]
Beste Bitje93,
Dankjewel voor je melding. Met welke browser forum je? Zou je misschien een screenshot willen mailen? We hebben dit nog niet eerder gehoord (of gezien).
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
[...]
Dit staat er in de FAQ:
[...]
Beste Bitje93,
Dankjewel voor je melding. Met welke browser forum je? Zou je misschien een screenshot willen mailen? We hebben dit nog niet eerder gehoord (of gezien).
Moderator Viva forum
zondag 6 september 2015 om 14:10
quote:ModeratorViva schreef op 06 september 2015 @ 13:51:
[...]
Beste Bitje93,
Moderator Viva forumWisten jullie dat in de huisregels ook een aantal van die rare tekens staan?
[...]
Beste Bitje93,
Moderator Viva forumWisten jullie dat in de huisregels ook een aantal van die rare tekens staan?
zondag 6 september 2015 om 14:27
quote:_blabla_ schreef op 06 september 2015 @ 14:10:
[...]
Wisten jullie dat in de huisregels ook een aantal van die rare tekens staan?
Beste _Blabla_,
Zou jij ook een screenshot hiervan samen met de browser die je gebruikt willen mailen naar forum@viva.nl? Alvast bedankt!
Vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
[...]
Wisten jullie dat in de huisregels ook een aantal van die rare tekens staan?
Beste _Blabla_,
Zou jij ook een screenshot hiervan samen met de browser die je gebruikt willen mailen naar forum@viva.nl? Alvast bedankt!
Vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
zondag 6 september 2015 om 18:07
quote:ModeratorViva schreef op 06 september 2015 @ 13:51:
Beste Bitje93,
Moderator Viva forumEn van wie kan ik nu antwoord op mijn vraag verwachten ?
Beste Bitje93,
Moderator Viva forumEn van wie kan ik nu antwoord op mijn vraag verwachten ?
Niet geschoten is altijd mis
zondag 6 september 2015 om 18:34
zondag 6 september 2015 om 22:25
quote:soetkees schreef op 06 september 2015 @ 21:59:
Mods, het wel/niet/bijna/schijnzwangertopic mag dicht want ik heb een nieuwe geopend.
(Die overigens wel onthoofdletterd mag worden)
We hebben het topic gesloten en de titel van het nieuwe topic aangepast.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Mods, het wel/niet/bijna/schijnzwangertopic mag dicht want ik heb een nieuwe geopend.
(Die overigens wel onthoofdletterd mag worden)
We hebben het topic gesloten en de titel van het nieuwe topic aangepast.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
maandag 7 september 2015 om 10:01
maandag 7 september 2015 om 12:27
quote:Rooss4.0 schreef op 07 september 2015 @ 12:18:
In love with health - slimming body guide
Klinkt een klein tikje spammerig maar de toverstaf doet het niet. Vandaar even op deze manier.
Bedankt voor het melden!
We hebben het topic gesloten.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
In love with health - slimming body guide
Klinkt een klein tikje spammerig maar de toverstaf doet het niet. Vandaar even op deze manier.
Bedankt voor het melden!
We hebben het topic gesloten.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum