Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:doornroosje9 schreef op 08 september 2015 @ 16:10:

Ik vrees dat zij hem moet gaan steunen ipv omgekeerd. Ik zou er gek van worden.

Zo komt het wel een beetje over.

Ik ken ook zo een stel. Hij heeft zich wel eens ziekgemeld toen vriendin zich beroerd voelde tijdens de zwangerschap, om haar te steunen...

Ik had hem echt keihard uitgelachen als het mijn vriend zou zijn
quote:doornroosje9 schreef op 08 september 2015 @ 16:11:

[...]

Weet je dat niet meer? Iedereen bemoeide zich ermee/

Huilen van het lachen.

Dat was nog voor de Grote Trollentijd.

Ik denk nu hedentendage wel dat het nep was maar toen het was topamusement!
Ik zal wel bot zijn, maar het gaat om 1,5 week overtijd. Natuurlijk is het naar, maar een beetje perspectief mag wel vind ik.
quote:yasmijn schreef op 08 september 2015 @ 16:13:

[...]

Weet je dat niet meer? Iedereen bemoeide zich ermee/

Huilen van het lachen.

Dat was nog voor de Grote Trollentijd.

Ik denk nu hedentendage wel dat het nep was maar toen het was topamusement!Nee, dat weet ik niet meer. Dat heb ik gemist, vrees ik. Jammer.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Amaqanda schreef op 08 september 2015 @ 16:12:

[...]

Zo komt het wel een beetje over.

Ik ken ook zo een stel. Hij heeft zich wel eens ziekgemeld toen vriendin zich beroerd voelde tijdens de zwangerschap, om haar te steunen...

Ik had hem echt keihard uitgelachen als het mijn vriend zou zijn

De mijne zou een schop hebben gekregen van hier tot Tokyo.

Nadat "wij" (vreselijk ook, ik was diegene die de miskraam had) de miskraam hadden gekregen zijn we gewoon weer ons ding gaan doen, ik op de bank een dagje en hij gewoon aan het werk.
quote:Moiren_ schreef op 08 september 2015 @ 16:13:

Ik zal wel bot zijn, maar het gaat om 1,5 week overtijd. Natuurlijk is het naar, maar een beetje perspectief mag wel vind ik.

Ik ben het met je eens en ik heb het meegemaakt.

Zeker kut, ik baalde ook echt wel even stevig hoor! Heb zelfs een paar traantjes gelaten, maar ik was er niet 'ziek' van.
Ik vond het ook klote, maar idd, zo'n man die meer steun nodig lijkt te hebben dan te kunnen bieden daar heb je weinig aan op zo'n moment.
quote:Solomio schreef op 08 september 2015 @ 16:03:

[...]

Ik had het gelezen en weggeklikt. Zijn leven draaide ook nog eens 360 graden om. Verandert dan dus niks, maar dat is vast niet lief om te schrijven daar.O daar had ik overheen gelezen

Ik zal wel bot zijn, maar het gaat om 1,5 week overtijd. Natuurlijk is het naar, maar een beetje perspectief mag wel vind ik.Ja echt hoor, hij schreef zich gaan ziek te melden om dit samen te verwerken. Blij dat mijn man wel ballen heeft en dat de vriendin van TO een stuk nuchterder lijkt. Je zal maar zo'n jankerd van een vent hebben.

Ik zal wel bot zijn, maar het gaat om 1,5 week overtijd. Natuurlijk is het naar, maar een beetje perspectief mag wel vind ik.Ik zeg niks.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Star schreef op 08 september 2015 @ 16:18:

[...]

Ja echt hoor, hij schreef zich gaan ziek te melden om dit samen te verwerken. Blij dat mijn man wel ballen heeft en dat de vriendin van TO een stuk nuchterder lijkt. Je zal maar zo'n jankerd van een vent hebben.Een jankerd? Dan zal hij vast ook klagen en staffen over een simpel woord "Gutmensh". Want dat is toch echt wel heftige-kost hé
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 08 september 2015 @ 16:23:

[...]

Een jankerd? Dan zal hij vast ook klagen en staffen over een simpel woord "Gutmensh". Want dat is toch echt wel heftige-kost hé't Zit je dwars hè.
quote:missie_m schreef op 08 september 2015 @ 16:23:

[...]

Een jankerd? Dan zal hij vast ook klagen en staffen over een simpel woord "Gutmensh". Want dat is toch echt wel heftige-kost hé
quote:Amaqanda schreef op 08 september 2015 @ 15:49:

[...]

Altijd?Yeah right.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Goede-Fee schreef op 08 september 2015 @ 16:25:

Schuif ff op, kom ik erbij zitten.
Het is niet snel goed bij jullie he?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Solomio schreef op 08 september 2015 @ 16:27:

[...]

't Zit je dwars hè.Ik doe niet mee met de discussie op Welkom, maar als ik op het moderatortopic lees dat ze mag gaan staffen omdat ze het woord niet acceptabel vind.....en ik lees de troep die jullie hier neer plempen dan vind ik het zwaar-hypocriet.
LOEP ME MAAR aub.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 08 september 2015 @ 16:30:

[...]

Schuif ff op, kom ik erbij zitten.

quote:hatsetats schreef op 08 september 2015 @ 16:31:

Het is niet snel goed bij jullie he?

Tommy en Anika: rot op!Wie is 'jullie'? Ik ben ik en dat is er maar één.

Wie zwaait er hier steeds met stafjes?
LOEP ME MAAR aub.
Ik vraag me iedere keer weer af over welk kliekje meningen het gaat als mensen op napraat over jullie hier praten

Volgens mij bedoelt iedereen die jullie gebruikt een zelf samengesteld groepje andere forummers
quote:missie_m schreef op 08 september 2015 @ 16:32:

[...]

Ik doe niet mee met de discussie op Welkom, maar als ik op het moderatortopic lees dat ze mag gaan staffen omdat ze het woord niet acceptabel vind.....en ik lees de troep die jullie hier neer plempen dan vind ik het zwaar-hypocriet.Ja, hypocriet is het zeker, maar hé, daar heeft iedereen op z'n tijd wel last van. Dus om dat nou hypocriet te vinden? Is ook wel een beetje hypocriet hè.
Ik hartje de nieuwe smileys!!
quote:missie_m schreef op 08 september 2015 @ 16:32:

[...]

Ik doe niet mee met de discussie op Welkom, maar als ik op het moderatortopic lees dat ze mag gaan staffen omdat ze het woord niet acceptabel vind.....en ik lees de troep die jullie hier neer plempen dan vind ik het zwaar-hypocriet.Dan ga je dat bij de mod melden. Jankerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven