Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 8 september 2015 om 16:53
quote:Amaqanda schreef op 08 september 2015 @ 16:12:
[...]
Zo komt het wel een beetje over.
Ik ken ook zo een stel. Hij heeft zich wel eens ziekgemeld toen vriendin zich beroerd voelde tijdens de zwangerschap, om haar te steunen...
Ik had hem echt keihard uitgelachen als het mijn vriend zou zijn
Nou, dan hoop ik niet dat ze kinderen als die van ons krijgen.
Die hadden als baby af en toe als hobby doodziek over te komen.
Denk stikbenauwd, grauw, slap en neusvleugel ademhaling. Of dagenlang niks drinken en geen luiers meer.
Zodra we op de hap of zelfs eerste hulp aankwamen hoppa, ineens vol leven, leuk spelen en lekker veel drinken.
Zo'n man heeft dan ptts.
[...]
Zo komt het wel een beetje over.
Ik ken ook zo een stel. Hij heeft zich wel eens ziekgemeld toen vriendin zich beroerd voelde tijdens de zwangerschap, om haar te steunen...
Ik had hem echt keihard uitgelachen als het mijn vriend zou zijn
Nou, dan hoop ik niet dat ze kinderen als die van ons krijgen.
Die hadden als baby af en toe als hobby doodziek over te komen.
Denk stikbenauwd, grauw, slap en neusvleugel ademhaling. Of dagenlang niks drinken en geen luiers meer.
Zodra we op de hap of zelfs eerste hulp aankwamen hoppa, ineens vol leven, leuk spelen en lekker veel drinken.
Zo'n man heeft dan ptts.
dinsdag 8 september 2015 om 16:55
dinsdag 8 september 2015 om 16:57
dinsdag 8 september 2015 om 17:02
Ik had trouwens ook kritiek op een uitspraak van Wilders over vluchtelingen citeer "Boedapest vandaag. Zgn 'vluchtelingen' - bijna allemaal jonge mannen - selfies makend, lachend en zingend in centrum." In wezen velt hij zomaar een oordeel en criminaliseert hij een hele groep alleen aan de hand van een foto. Mensen kunnen inderdaad lachen en zingen maar dat zegt niks over de situatie waar ze vandaan kwamen.
Ik denk het is aan de politie en inlichtingendienst om uit te zoeken of mensen echt zijn gevlucht.
Ik denk het is aan de politie en inlichtingendienst om uit te zoeken of mensen echt zijn gevlucht.
dinsdag 8 september 2015 om 17:06
quote:pruttel schreef op 08 september 2015 @ 16:59:
Ik plaag niet, ik maak van de Missie Monoglogen een gesprek, door om en om wat te schrijven.
Is een soort vrijwilligerswerk zeg maar. Anders typt die arme Missie M zich een bult voor niks.
Nu lijkt het tenminste op een gesprek
Ik voel me nu een goed mens Je lijkt griekenland wel!
Ik plaag niet, ik maak van de Missie Monoglogen een gesprek, door om en om wat te schrijven.
Is een soort vrijwilligerswerk zeg maar. Anders typt die arme Missie M zich een bult voor niks.
Nu lijkt het tenminste op een gesprek
Ik voel me nu een goed mens Je lijkt griekenland wel!
dinsdag 8 september 2015 om 17:26
dinsdag 8 september 2015 om 17:39
quote:SuzanneSuus schreef op 08 september 2015 @ 17:38:
[...]
1000 % was het toch?
Jezus, waar zijn de echte mannen gebleven? Hats: gooi het plaatje er maar in hoor Moedig dat nou niet aan.
[...]
1000 % was het toch?
Jezus, waar zijn de echte mannen gebleven? Hats: gooi het plaatje er maar in hoor Moedig dat nou niet aan.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar