Gezondheid alle pijlers

misselijk

08-09-2015 16:46 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
als ik inspanning heb gedaan kan ik verschrikkelijk misselijk worden tot overgeven toe soms .

ik ben al bij de huisarts geweest heb domperidon gekregen ik heb niet het idee dat het werkt ,maag onderzoek gehad niks gevonden.

ik heb wel heel veel lucht in mijn darmen soms is mijn buik zo dik als dat je 8mnd zwanger ben .

wie kent dit probleem ?
Probeer in plaats van Domperidon eens Dom Perignon... Ga je vanzelf boeren van de bubbels, misschien lucht het op. Smaakt ook nog beter.

Nee, sorry, geen flauw idee verder. Terug naar huisarts dan, zou ik zeggen. Succes ermee.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Als ik teveel eet voor sporten of te snel na het eten ga sporten word ik ook misselijk. En als ik te weinig eet en dan ineens ga sporten of iets heel actiefs doen ook.

Gebruik je veel light producten? Daar kreeg ik ook een dikke opgeblazen buik van en heel winderig.

Maar inderdaad als de klachten blijven terug naar huisarts dus.
Misselijkheid kan heel goed komen door darmproblemen. Ben geen dokter dus meer kan ik je niet helpen.
quote:pejeka schreef op 08 september 2015 @ 16:49:

Probeer in plaats van Domperidon eens Dom Perignon... Ga je vanzelf boeren van de bubbels, misschien lucht het op. Smaakt ook nog beter.

Nee, sorry, geen flauw idee verder. Terug naar huisarts dan, zou ik zeggen. Succes ermee.

Lekker

Na welke inspanningen wordt je misselijk TO?

Mijn dochter die aan topsport deed, was ook vaak misselijk na een training, tot overgeven aan toe.

Wat eet je en drink je voor een training, of ga je (te) ver met trainen?
quote:dolfje schreef op 08 september 2015 @ 16:58:

Als ik teveel eet voor sporten of te snel na het eten ga sporten word ik ook misselijk. En als ik te weinig eet en dan ineens ga sporten of iets heel actiefs doen ook.

Gebruik je veel light producten? Daar kreeg ik ook een dikke opgeblazen buik van en heel winderig.

Maar inderdaad als de klachten blijven terug naar huisarts dus.
Iets rustiger aan doen...je hoeft niet te trainen tot je moet spugen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ik word misselijk al bij huishoudelijk werk als ik vaak moet bukken ,dan duur het niet lang of ik geef over ,echt bah bah sport doe ik niet ik heb ook vezelzakjes gekregen om de lucht wat weg te laten gaan dat help even en is mijn buik normaal .ik drink veel water ,moet op zich toch geen kwaad kunnen drinken met koolzuur gebruik ik ook niet . ik zou inderdaad eens dom perignon kunnen nemen .het is heel vervelend toch zeker als je huishoudelijk werk doet prive en je moet ineens overgeven bij ramen zemen ,je schaam je rot ,ik hoop nog meerdere reacties te krijgen jullie bedankt allemaal
Ja wat voor reacties wil je dan? Wij zijn geen artsen.

Dom perignon is champagne to
Heb je je ijzer al laten testen?.
quote:luna400 schreef op 08 september 2015 @ 17:36:

ik word misselijk al bij huishoudelijk werk als ik vaak moet bukken ,dan duur het niet lang of ik geef over ,echt bah bah sport doe ik niet ik heb ook vezelzakjes gekregen om de lucht wat weg te laten gaan dat help even en is mijn buik normaal .ik drink veel water ,moet op zich toch geen kwaad kunnen drinken met koolzuur gebruik ik ook niet . ik zou inderdaad eens dom perignon kunnen nemen .het is heel vervelend toch zeker als je huishoudelijk werk doet prive en je moet ineens overgeven bij ramen zemen ,je schaam je rot ,ik hoop nog meerdere reacties te krijgen jullie bedankt allemaalDit lijkt mij niet gezond. Bij zulke inspanningen zou ik toch even naar mijn HA gaan.
Oh, ik lees net dat je al bij je HA bent geweest.

Dan even een verwijzing naar een internist vragen?
ik zal weer naar de huisarts gaan bedankt iedereen
Stress misschien?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven