Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Zie het mod topic voor het schelden van Elsa.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Honeymoonquiz schreef op 08 september 2015 @ 18:59:

Nou ja, persoonlijk vind ik dat er wel een verschil zit of je het hier meldt of dat je in het topic zelf gaat zitten rellen (wat nu dus ook niet is gebeurd). En natuurlijk weet je het nooit zeker, de schrijfstijl viel mij alleen (heel erg) op. Op mijn beurt heb ik ook weleens heel serieus gereageerd in de topics van Claudio.

Wel jammer dat je je tegenwoordig voor alles wat je hier schrijft lijkt te moeten verdedigen.Hoeft niet hoor. Je kunt de kritiek ook gewoon negeren, als ie nergens op slaat .
Jeetje wat een hevige reactie inderdaad.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 september 2015 @ 19:01:

[...]

Star ergert zich eraan dat ze constant wordt uitgemaakt voor Gutmensch, en jij ergert je eraan dat er nog steeds mensen zijn die niet gewoon voetstoots willen aannemen dat jij Gelijk hebt. Dat mag, allebei.Jij leest echt alleen maar wat je wil lezen. Vraag ik hier "mijn gelijk" als ik het belachelijk vind dat Star op het moderator-topic gaat klagen over één simpel woord terwijl ze/jullie wel ergere dingen schrijven.

Dat is geen gelijk willen halen, dat is gewoon een feit, dat doe ik opmerken.

LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 08 september 2015 @ 19:07:

[...]

Jij leest echt alleen maar wat je wil lezen. Vraag ik hier "mijn gelijk" als ik het belachelijk vind dat Star op het moderator-topic gaat klagen over één simpel woord terwijl ze/jullie wel ergere dingen schrijven.

Zoals wat? En wie zijn ze/jullie?

[...]

Jij leest echt alleen maar wat je wil lezen. Vraag ik hier "mijn gelijk" als ik het belachelijk vind dat Star op het moderator-topic gaat klagen over één simpel woord terwijl ze/jullie wel ergere dingen schrijven.

Nee, dat is nog steeds een mening.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:hatsetats schreef op 08 september 2015 @ 19:01:

[...]

Dat heet kotsen
Het punt is dat wat 'wij'(of ik, laat ik het even bij me eigen houden) schrijven helemaal niet erger is dan iemand constant een Gutmensch noemen. Alles is zo erg als je het zelf wilt vinden. Ik heb inderdaad geschreven dat ik niet zo veel kan met de manier van discussiëren van een aantal deelnemers van het Wees Welkom-topic, nou als dat al Erg is. Schelden met Gutmensch vind ik trouwens ook niet zo erg, eerder een beetje grappig dus.

Maar goed, Star vindt het dus wel irritant, dat Gutmensch-gedoe. Dat heeft ze aangegeven op het modtopic, en toen gaven de mods haar het advies de betreffende posts te staffen zodat ze ze makkelijker terug konden vinden. Dus niet omdat ze Gutmensch ook een vreselijk scheldwoord vinden, maar gewoon om het ze wat gemakkelijker te maken. En ze hebben nergens gezegd dat je mijn Vreselijke Opmerkingen over het discussie-gehalte op het Welkom topic niet mag staffen. Als het je zo hoog zit, staf dan alsjeblieft.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 september 2015 @ 18:50:

Elsa heeft ook wel een punt hoor, ik ben zelf ook wel eens enorm de mist in gegaan met mijn leuke grapjes over een vermeende trol die dus geen trol bleek te zijn. En of je dat nou in het topic zelf doet of hier in de Napraat maakt natuurlijk geen reet uit, want de Napraat is gewoon voor iedereen te lezen dus ook voor zo'n TO (wat allemaal niet wegneemt dat ook ik het hier soms niet kan laten hoor, niets menselijks is mij vreemd ).

Maar die rare scheldpartij had niet gehoeven natuurlijk. Of ik 'm banwaardig vind weet ik niet, ze heeft tenslotte niemand persoonlijk een kutwijf genoemd of zo. Wat mij betreft was een in-topic modingreep (gummen en waarschuwen) ook wel goed geweest.

ik heb het schelden niet gelezen, dat was al gewist toen ik online kwam

was het iets ergs of was het meer in de trant van 'stomme mensen' ofzo?
quote:Morrigan- schreef op 08 september 2015 @ 19:19:

[...]

was het iets ergs of was het meer in de trant van 'stomme mensen' ofzo?Kun je volgens mij nog lezen in het modtopic.

[...]

was het iets ergs of was het meer in de trant van 'stomme mensen' ofzo?Heb jij Hats onder de negeer staan? Staat een paar reacties hierboven.

Ik vind niet dat je als weldenkend mens zoiets op een forum neer kan plempen. Dat is vragen om een ban.

[...]

was het iets ergs of was het meer in de trant van 'stomme mensen' ofzo?Iets met kutlui. Ik kon me er persoonlijk niet echt druk over maken, maar als dat de manier wordt waarop we elkaar hier aanspreken is het einde wel zoek natuurlijk.
o, da's best serieus schelden dan.

ben het wel met je eens dat dat heel ver gaat inderdaad, je kunt ook anders je ongenoegen uitspreken

@mrseinstein, die posting van hats had ik blijkbaar overheen gelezen

ik denk dat elsa zelf ook heel goed wist dat het haar een ban ging opleveren

blijkbaar had ze dat ervoor over. het kan je maar hoog zitten.
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 september 2015 @ 18:06:

wat een zwarte dag gisteren. Leo weg.Zwarte dag. Vooral voor haarzelf. De reden maakt het nog wat zwarter
quote:JollyJ schreef op 08 september 2015 @ 19:35:

[...]

Zwarte dag. Vooral voor haarzelf. De reden maakt het nog wat zwarterEens.
Je bent zelf een theepot
quote:missie_m schreef op 08 september 2015 @ 18:50:

[...]

[...]

Wie is 'jullie'? Ik ben ik en dat is er maar één.

Wie zwaait er hier steeds met stafjes?

[...]

Waar schrijf ik dat ik me aangesproken voel? Waarom zou ik me aangesproken moeten voelen als iemand het woord "gutmensh" schrijft als ik er zelf niet aan mee doe? Ik vraag me zowieso af waarom iemand aan Star die naam wil geven? Misschien omdat anderen 'denken' dat Star dat graag wil zijn?

Ik vind het wel heel misselijk hoe achterbaks hier gereageerd word. Op zowat iedereen "die boven het maaiveld uitkomt" hebben jullie wat op en aan te merken. Dat is voor mij op het moment een overweging om me af te melden van ViVa.

Veeg je eens voor de grap die haren weg voor je ogen dan kun je beter lezen wat ik schrijf.

Spreek me gewoon eens aan in plaats van over me te praten.

Niemand heeft me goedmens/Gutmensch genoemd of willen noemen, ik schreef alleen maar dat ik het een achterlijk woord vind.

[...]

Nee, dat is geen feit maar een mening.
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 september 2015 @ 18:50:

Maar die rare scheldpartij had niet gehoeven natuurlijk. Of ik 'm banwaardig vind weet ik niet, ze heeft tenslotte niemand persoonlijk een kutwijf genoemd of zo. Wat mij betreft was een in-topic modingreep (gummen en waarschuwen) ook wel goed geweest.Ik vind 'm wel terecht. Want als Eindeloos een ban kreeg vanwege de sfeer, dan kan Elsa 'm ook krijgen. Duidelijk hoe ze over NP denkt, hoef je niet keer op keer te komen stoken. Dahaag.
"Dat doe ik opmerken", verschil tussen feit en mening niet begrijpen. Ik vermoed dat hier op reageren niet verstandig is.

[...]

Hee joh, bok nu eens even lekker op. Ik heb je nooit xenofoob of wat dan ook genoemd.
quote:JollyJ schreef op 08 september 2015 @ 19:48:

"Dat doe ik opmerken", verschil tussen feit en mening niet begrijpen. Ik vermoed dat hier op reageren niet verstandig is.Die hele 'doe' is gewoon grrrrrr.
Ik had de verkeerde smiley gepakt.
quote:Star schreef op 08 september 2015 @ 19:47:

[...]

Ik vind 'm wel terecht. Want als Eindeloos een ban kreeg vanwege de sfeer, dan kan Elsa 'm ook krijgen. Duidelijk hoe ze over NP denkt, hoef je niet keer op keer te komen stoken. Dahaag.Elsa kreeg hem niet vanwege de sfeer, maar vanwege schelden. En dat schelden vond ik nou ook weer niet zo erg banwaardig, maar dat is ook maar een mening he . Overigens vind ik het natuurlijk nou ook weer niet zó erg dat ze geband is, dat gezuig keer op keer begint mij ook aardig de keel uit te hangen. En nee Elsa, dat is geen roddelen want dat heb ik je ook al meermaals in je gezicht gezegd.
fietsie in "Hoe maak ik deze maanden verdraagzaam?"

En dan niet loepen! Niet doen! Je bent gewaarschuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven