Entertainment alle pijlers

Masterchef Australië

07-09-2015 22:06 2871 berichten
Vanaf 7 september weer een nieuwe aflevering van dit kookprogramma.

met Gerry, George en Matt
Alle reacties Link kopieren
quote:upperclass schreef op 08 september 2015 @ 19:20:

Ik wil het recept van die tortellini Coquille van gisteren. Lijkt me zo lekker dat ik er wel een jaar of wil oefenen.Zal straks even voor je googlen, vorig seizoen had je een link/site waar die recepten stonden, zal even kijken, moet die nog wel hebben denk ik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 september 2015 @ 19:22:

[...]

Zal straks even voor je googlen, vorig seizoen had je een link/site waar die recepten stonden, zal even kijken, moet die nog wel hebben denk ik.Oeh, dank!!
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 september 2015 @ 19:22:

[...]

Zal straks even voor je googlen, vorig seizoen had je een link/site waar die recepten stonden, zal even kijken, moet die nog wel hebben denk ik.Pas op dat je de uitslag niet ziet! Ik was vorig jaar aan het googlen en toen zag ik wie de winnaar was.
quote:upperclass schreef op 08 september 2015 @ 19:08:

Waar zijn Sum en Charlotte? En Jack?

Zit meer te luisteren dan te kijken eigenlijk, drie dingen tegelijk

Moet er altijd even in komen, zo'n nieuwe serie. Maar ik ben wel blij dat er geen eindeloze voorrondes zijn.
Tjezus, wat vals
Die vrouw van die geschifte soep lijkt me juist zo goed.

Stom dat ik zo slecht ben in namen
quote:yasmijn schreef op 08 september 2015 @ 19:25:

[...]

Pas op dat je de uitslag niet ziet! Ik was vorig jaar aan het googlen en toen zag ik wie de winnaar was.

Omg, nee ik wil de uitslag niet weten, nu nog niet. Aiiiii. Ik kijk bij mijn recepten of ik alleen kan lezen wat de site is.

Upperclass, mocht dat lukken dan zet ik het zo hier neer, ik wil nog geen winnaar weten. Ik kom er zo op terug als dit is afgelopen.

Bedankt Yas voor de waarschuwing.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

[...]

Pas op dat je de uitslag niet ziet! Ik was vorig jaar aan het googlen en toen zag ik wie de winnaar was. Heb ik ook een keer gehad, en dan heel hard proberen het te vergeten
Tjezus, wat vals
vreemde soep, die uiensoep
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

[...]

Pas op dat je de uitslag niet ziet! Ik was vorig jaar aan het googlen en toen zag ik wie de winnaar was. Dan niet doen. Ik durf dus ook niet te googlen.
Tot morgen!
Tjezus, wat vals
quote:nlies schreef op 08 september 2015 @ 19:28:

vreemde soep, die uiensoepHet idee erachter is goed. Maar te weinig bouillon.
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 september 2015 @ 19:28:

[...]

Omg, nee ik wil de uitslag niet weten, nu nog niet. Aiiiii. Ik kijk bij mijn recepten of ik alleen kan lezen wat de site is.

Upperclass, mocht dat lukken dan zet ik het zo hier neer, ik wil nog geen winnaar weten. Ik kom er zo op terug als dit is afgelopen.

Bedankt Yas voor de waarschuwing.Wacht anders maar 10 weken. Ik overleef al meer dan 30 jaar dus iets meer moet me lukken.
quote:upperclass schreef op 08 september 2015 @ 19:29:

[...]

Dan niet doen. Ik durf dus ook niet te googlen.

Ik zou het echt niet leuk vinden het te weten.

Zal ik anders in een kletsgroepje of een vriendin irl vragen die MC niet kijken of zij willen zoeken? Of zoeken na de finale maar dat duurt denk nog even.
quote:upperclass schreef op 08 september 2015 @ 19:31:

[...]

Wacht anders maar 10 weken. Ik overleef al meer dan 30 jaar dus iets meer moet me lukken.Ok is goed. Niet vergeten dan he
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 september 2015 @ 19:32:

[...]

Ok is goed. Niet vergeten dan he Ik vergeet het gerecht niet dus dit mislukte googlewonder vraagt je dan wel. Zet het wel in m'n onderschrift
quote:upperclass schreef op 08 september 2015 @ 19:34:

[...]

Ik vergeet het gerecht niet dus dit mislukte googlewonder vraagt je dan wel. Zet het wel in m'n onderschrift

De link gevonden bij mijn recepten, ik deed mijn ogen dicht en heb het voor je gekopieerd, even vragen of iemand wil kijken die niet kijkt.

Ik zag door een kiertje alleen de jury maar ik durf niet verder te zoeken op die site, straks stuit ik wel op iets.

http://tvnz.co.nz/masterchef-australia/recipes-3627583
Tjezus, wat vals

*slikt laatste hap avondmaal weg, veegt handen aan de broek af en is klaar!*
hoog niveau dit jaar volgens mij.
hoog niveau weer
Tjezus, wat vals
quote:friezinnetje2014 schreef op 09 september 2015 @ 18:33:

hoog niveau dit jaar volgens mij.
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 09 september 2015 @ 18:34:

[...]

quote:friezinnetje2014 schreef op 09 september 2015 @ 18:33:

hoog niveau dit jaar volgens mij.wilde het ook net schrijven
Is dit een man of vrouw?
al weer zo'n gedeconstructie geval

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven