Entertainment alle pijlers

Uitstel van executie

26-08-2015 14:49 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren de eerste aflevering van een nieuwe reeks.

Vrouw die met torenhoge schulden achtergelaten is na de zelfdoding van haar partner.Een partner die een sexverslaving bleek te hebben welke ontdekt werd na zijn zelfdoding.Een tweede hypotheek op het huis met vervalsing van haar naam,leningen,creditcardschulden en dat alles ging naar hoeren,betaalde sexsites etc.

Gelukkig kon door een goede verkoop van het huis en schulden kwijtschelding ivm vervalste handtekening de torenhoge schuld teruggebracht worden tot ca 23000 schuldenlast.

Volgende week ook het nieuwe seizoen van dubbeltje op zijn kant, heerlijk die programma's weer
Zeg dat wel. Alles beter dan een restschuld en afhankelijk van boodschappengeld en giften van andere nensen....
Ik kijk ook.

Staat het te verkopen huis in Veenendaal?
Nee in Katwijk geloof ik.
Zogenaamd heilig en geen anticonceptie ivm met het geloof maar wel stiekem verhuren. Dat mag ook niet van die daarboven hoor.
Keep on, keep keepin' on....
Nee Katwijk geloof ik.
Ik heb niet meegekregen wat de afstand is tussen oude huis en nieuwe huis, maar vond de argumentatie voor niet terug naar het oude huis ook wat mager.

En je huis verhuren zonder toestemming van de bank, oeioeioei.
Huis staat in Katwijk. Ze wisten niet dat ze niet mochten verhuren?!?
Kan zij niet werken trouwens? Of moet zij thuis blijven voor de kinderen, terwijl haar man ook thuis zit.
Ben benieuwd of hun nieuwe huis ook onder water staat. Als die kinderen het huis uit gaan, kunnen ze kleiner gaan wonen.
quote:Mugske schreef op 08 september 2015 @ 20:53:

Kan zij niet werken trouwens? Of moet zij thuis blijven voor de kinderen, terwijl haar man ook thuis zit.Mag misschien niet van het geloof?
Blijkbaar kijken ze wel tv 😆
Hoe langer ik er over nadenk hoe absurder ik het vind. Niet terug willen verhuizen vanwege de kinderen. Echt, als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan hoor.
quote:Mugske schreef op 08 september 2015 @ 20:56:

Blijkbaar kijken ze wel tv 😆Scherp!
De bank geeft mij gelijk...
Ik vind ze een beetje naïef. Hij kan zelf geen afspraak maken bij de bank.
Martijn heeft wel een beetje een bierbuik...
Ik denk steeds dat ik bij dubbeltje. Ik wil ze aan het werk zetten, spullen verkopen enzo.

Hup met John naar het uitzendbureau 😊
Ik kan nog geen sympathie voor deze mensen opbrengen. Als hij geen baan meer heeft is geen sprake meer van een reistijd.
Hihi @mugske.. Lijkt wel op elkaar ja! Dat komt hierna.. Ook leuk!
Als je iets van die bank wil, is het misschien verstandiger om achter gesloten deuren in gesprek te gaan.
Wat willen ze eigenlijk van de bank?
quote:Mugske schreef op 08 september 2015 @ 21:06:

Ik denk steeds dat ik bij dubbeltje. Ik wil ze aan het werk zetten, spullen verkopen enzo.

Hup met John naar het uitzendbureau 😊Dat gevoel heb ik er ook bij ja. Ook het gevoel dat er niet de meest slimme financiële keuzes worden gemaakt.
Dat hij directeur van twee scholen is geweest, zeg. Echt snugger komt-ie niet over. Dan heb je toch ook met financiën te maken?
quote:eefjepeef1 schreef op 08 september 2015 @ 21:12:

Wat willen ze eigenlijk van de bank?Dat ze in het nieuwe huis mogen blijven en iets met de restschuld.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 08 september 2015 @ 21:15:

Dat hij directeur van twee scholen is geweest, zeg. Echt snugger komt-ie niet over. Dan heb je toch ook met financiën te maken?De meester van groep 8 deed vast t rekenwerk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven