Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 8 september 2015 om 21:19
dinsdag 8 september 2015 om 21:20
quote:Nouschi schreef op 08 september 2015 @ 21:19:
[...]
Gebeurt niet. Zo'n vluchtelingentopic ook, komt gewoon niet van de grond hier, zo jammer.Toch steeds weer mensen die het proberen. Vind ik best sneu, dat er dan zo weinig gereageerd wordt.
[...]
Gebeurt niet. Zo'n vluchtelingentopic ook, komt gewoon niet van de grond hier, zo jammer.Toch steeds weer mensen die het proberen. Vind ik best sneu, dat er dan zo weinig gereageerd wordt.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 8 september 2015 om 21:20
quote:Honeymoonquiz schreef op 08 september 2015 @ 21:17:
Vergeet de donormelk niet he? Altijd nog beter dan die chemische poedertroep uit de winkel!
Goed idee, maar dan moeten je kinderen ook iets doneren. Anders is het niet eerlijk.
BTW, ik vind die topics altijd onwijs lachen. Ik was kampioen borstvoeden, ik heb langgevoed, ik heb getandemd en de hele mikmak. Nou dan kun je je ook wel bergen, want dan ben je ineens een Eng Mens . Ik moest er maar eens mijn motto van maken: het is niet goed of het deugt niet.
Vergeet de donormelk niet he? Altijd nog beter dan die chemische poedertroep uit de winkel!
Goed idee, maar dan moeten je kinderen ook iets doneren. Anders is het niet eerlijk.
BTW, ik vind die topics altijd onwijs lachen. Ik was kampioen borstvoeden, ik heb langgevoed, ik heb getandemd en de hele mikmak. Nou dan kun je je ook wel bergen, want dan ben je ineens een Eng Mens . Ik moest er maar eens mijn motto van maken: het is niet goed of het deugt niet.
dinsdag 8 september 2015 om 21:22
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 september 2015 @ 21:20:
[...]
Borstvoeding is ook heel eng. Borsten zijn gemaakt om mee te spelen en naar te kijken, niet om er daadwerkelijk iets mee te doen...
Als je dan toch borstvoeding geeft, dan echt niet langer dan een half jaar, anders is het zielig voor je man (of vrouw)
[...]
Borstvoeding is ook heel eng. Borsten zijn gemaakt om mee te spelen en naar te kijken, niet om er daadwerkelijk iets mee te doen...
Als je dan toch borstvoeding geeft, dan echt niet langer dan een half jaar, anders is het zielig voor je man (of vrouw)
dinsdag 8 september 2015 om 21:22
dinsdag 8 september 2015 om 21:24
quote:Amaqanda schreef op 08 september 2015 @ 21:22:
[...]
Anders worden die kinderen nooit zelfstandig.
Kunnen we het ook nog even hebben over borstvoeden in het openbaar? Of heeft ook daar niemand hier een mening over?
[...]
Anders worden die kinderen nooit zelfstandig.
Kunnen we het ook nog even hebben over borstvoeden in het openbaar? Of heeft ook daar niemand hier een mening over?
dinsdag 8 september 2015 om 21:25
quote:Amaqanda schreef op 08 september 2015 @ 21:22:
[...]
[...]
dinsdag 8 september 2015 om 21:25
dinsdag 8 september 2015 om 21:27
quote:Solomio schreef op 08 september 2015 @ 21:25:
[...]
Wat heeft die dan gedronken als baby? Ik ken geen enkel dier dat dat zegt.
Het kind heeft dyslexie.
Oud onderwijs-geintje.
[...]
Wat heeft die dan gedronken als baby? Ik ken geen enkel dier dat dat zegt.
Het kind heeft dyslexie.
Oud onderwijs-geintje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 8 september 2015 om 21:28
dinsdag 8 september 2015 om 21:29
dinsdag 8 september 2015 om 21:34