Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 8 september 2015 om 21:59
dinsdag 8 september 2015 om 22:00
quote:Morrigan- schreef op 08 september 2015 @ 21:53:
griekse yoghurt, dat heb ik vanmorgen voor het eerst gegeten.
dat is lekker zeg, veel beter te eten dan bijv kwarkPlus als je de 0%versie eet dan skip je toch behoorlijk wat vet, want ook in magere kwark zit nog best wat. En de 'Griekse stijl' bevat dan weer meer eiwitten dan de 'echte' griekse yoghurt.
griekse yoghurt, dat heb ik vanmorgen voor het eerst gegeten.
dat is lekker zeg, veel beter te eten dan bijv kwarkPlus als je de 0%versie eet dan skip je toch behoorlijk wat vet, want ook in magere kwark zit nog best wat. En de 'Griekse stijl' bevat dan weer meer eiwitten dan de 'echte' griekse yoghurt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 8 september 2015 om 22:04
dinsdag 8 september 2015 om 22:07
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 september 2015 @ 20:03:
[...]
Elsa kreeg hem niet vanwege de sfeer, maar vanwege schelden. En dat schelden vond ik nou ook weer niet zo erg banwaardig, maar dat is ook maar een mening he . Overigens vind ik het natuurlijk nou ook weer niet zó erg dat ze geband is, dat gezuig keer op keer begint mij ook aardig de keel uit te hangen. En nee Elsa, dat is geen roddelen want dat heb ik je ook al meermaals in je gezicht gezegd.Waarom denkt iedereen altijd dat een ban een gevolg is van een Naprater?
[...]
Elsa kreeg hem niet vanwege de sfeer, maar vanwege schelden. En dat schelden vond ik nou ook weer niet zo erg banwaardig, maar dat is ook maar een mening he . Overigens vind ik het natuurlijk nou ook weer niet zó erg dat ze geband is, dat gezuig keer op keer begint mij ook aardig de keel uit te hangen. En nee Elsa, dat is geen roddelen want dat heb ik je ook al meermaals in je gezicht gezegd.Waarom denkt iedereen altijd dat een ban een gevolg is van een Naprater?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
dinsdag 8 september 2015 om 22:08
dinsdag 8 september 2015 om 22:09
quote:yasmijn schreef op 08 september 2015 @ 22:07:
[...]
Duh, dan moet ik net zoveel sporten als jij.
Gaat hem niet worden Hoeft niet, alleen word je dan moddervet denk ik als je wel zoveel vreet als ik maar niet beweegt
Ik heb gisterochtend n uur gebokst, daarna 150 deadlfts met 82,5kg. En vandaag bootcamp. Dan wil je ook wel vreten hoor.
[...]
Duh, dan moet ik net zoveel sporten als jij.
Gaat hem niet worden Hoeft niet, alleen word je dan moddervet denk ik als je wel zoveel vreet als ik maar niet beweegt
dinsdag 8 september 2015 om 22:11
quote:yasmijn schreef op 08 september 2015 @ 22:08:
[...]
Ik heb werkelijk geen idee of ik genoeg eiwitten eet. Ik eet vlees, kip, vis, eieren, yoghurt,kaas, dat soort zaken. Zitten zat eiwitten in denk ik maar zo.Dat weet ik ook niet Ik eet echt om n bepaald doel te bereiken, hou ook van die kloterige lijstjes bij.
[...]
Ik heb werkelijk geen idee of ik genoeg eiwitten eet. Ik eet vlees, kip, vis, eieren, yoghurt,kaas, dat soort zaken. Zitten zat eiwitten in denk ik maar zo.Dat weet ik ook niet Ik eet echt om n bepaald doel te bereiken, hou ook van die kloterige lijstjes bij.
dinsdag 8 september 2015 om 22:11
quote:hatsetats schreef op 08 september 2015 @ 22:09:
[...]
Hoeft niet, alleen word je dan moddervet denk ik als je wel zoveel vreet als ik maar niet beweegt
Ik heb gisterochtend n uur gebokst, daarna 150 deadlfts met 82,5kg. En vandaag bootcamp. Dan wil je ook wel vreten hoor.Laat maar zitten. Ik lijn wel af en toe
[...]
Hoeft niet, alleen word je dan moddervet denk ik als je wel zoveel vreet als ik maar niet beweegt