Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Een stoere divadot. Dat wil ik zien.

Madokus en ik zijn vandaag 5 jaar getrouwd. We hebben elkaar in totaal zo'n 10 minuten gezien vandaag, dus veel romantiek valt er niet te beleven. Over 5 jaar nog maar eens proberen.
Toch gefeliciteerd Madootje!

En neem er een glaasje op, zou ik zeggen

Later is nu
toch maar gefeliciteerd mado! En ook gefeliciteerd voor mootje (en meave), 8 jaar is vet groot man!!

Pfff, eindelijk paar dagen vrij, lekker. Heb me ontzettend geërgerd aan de zooi hier in huis, ben vanmiddag al enigzins begonnen met schoonmaken (en dan ècht, stofnesten, spinrag achter en onder banken en stoelen en achter gordijnen enzo). weet dat het zo niet erg vlot gaat, maar het is echt hard nodig. Morgen de rest van beneden en de keuken (ai, kutklus)...pffff kan leukere dingen verzinnen maar goed. KK is ziekig en blijft morgen maar lekker thuis, scheelt nog meer tempo, maar goed.
cool rood!

Lil, ik ben net zo`n hair-virgin als jij, nooit gekleurd, nooit gepermanent oid. Wordt echter toch wel grijzig hier en daar en vind dat niet zo leuk. Moet er misschien toch maar iets aan doen zo langzamerhand, doe je dat de eerste keer bij een kapper of zelf?
Ik heb nog nooit laten kleuren door een kapper, Bentetje.. veuls te duur Maar uitgroei bij jezelf weghalen is volgens mij ook best lastig.

Voordeel van een kapper is, dat er echt naar je eigen haar gekeken wordt, en een specifiek kleurenmengsel gemaakt wordt en als het niet is als beloofd, behoren ze volgens mij je weer te helpen totdat het resultaat wel is als beloofd, qua kleur. Als je het thuis verpest, zit je er dus mee.
Later is nu
Hallloooooo?

~blikt verbaasd om zich heen maar ziet geen lege flessen, omgevallen barkrukken, lege chipszakken of roes uitslapende Kroeggangers~

Dan maar koffie, misschien lokt dat wat hierheen?
Kopje thee, mag dat ook.

* trekt weer dekbed over zich heen*

http://toetje.punt.nl/

Zoenen voor iedereen hier (virtueel isnie besmettelijk toch?)
Oh hier is iedereen!

Gezellie zeg, las dat je in Kuttekrabbeveen bent geweest voor een presentatie Toet. Mag je nu nog naar Zweden?

Beterschap trouwens Toet.

Gaat rond volgens mij.
Beterschap, Toet en Bloes! Gaat allemaal een beetje rond, volgens mij. Mijn kids zijn ook erg verkouden, en blaffen ook als zeehondjes, 's nachts!

Bent, ik zou naar de kapper gaan!

Ha, ook in 't rood ben je vast een beauty, Pim! Laat je 't rood tot aan het Slempweekend?!?! Toeoe?
Haihai

wat een rust hier... iedereen in bedjes en onder slaapzakjes/dekbedden dus.. vervelend zeg.

Ik voel me wat benauwd op de luchtpijp, maar verder alles goed. Vandaag BHV gehad.. lekker weer brandjes geblust.

Thuisgekomen chagrijnige kinderen, omdat we iets aten dat zij niet lusten (ja? en?), die vanavond naar disco gaan. Ik houd m'n hart vast, daar begon vorige keer ruzie van LD met vriendinnen.

Elvis was vandaag naar de hoofdstad, is nog niet terug, maar moet volgens mij vanavond ook weer weg.. goh, gezellig.

Heb vandaag ziekenhuis gebeld, waarom ik nog geen nieuwe oproep had voor MRI. Nou, dat is dus omdat het apparaat nog steeds kapot is Maandag weten ze meer.

En dan.

is het vrijdag en heb ik een behoorlijke zin in een alcoholische versnapering. Eigenlijk had ik mezelf aan banden gelegd, in deze, maar ach... heb ook al koekjes gehad enzo.. kan er ook wel een iets alcoholisch bij, toch? Weet alleen nog niet wat. Zul je zien.. twijfel ik zolang dat ik toch vanavond alleen thee neem. Ofzo.

toedels

Later is nu
Oke..... Tia Mariaatje bij de koffie eeuuh thee dan maar?!

Hier ook al zo'n gezellige vent; hij moet vanavond werken! Hm. 'k Heb geloof ik nog en leuk boek liggen. Of anders huiswerk maken!! We kregen afgelopen donderdag (eerste cursusdag "assessor") doodgewoon huiswerk mee voor volgende week. Tsssss.... moet niet gekker worden. 't Is nog veel werk ook! Nah, ik doe maar net als vroeger. Alles lekker op 't laatste moment!

Bam, hoe is ie, meid?

Gaat er nog iemand iets gezelligs doen, dit weekend?
~stuurt zennnnnnn naar MM, die NU op visite is bij Aso en Breiblad~
Lief is kamperen. Ergens in sintoedenrodeofzo. Met mannen. Gaan ze sportieve mannendingen doen. Met fietsen en steps en kanoos en tenten. Hij heeft zelfs onze BBQ mee. Die is best groot. Rare man.

"Ga maar hoor" zei ik, ik red me wel, heus. Ik ga met de kinderen mee naar bed en gooi er zo nu en dan wat eten en drinken in en laat ze gewoon lekker op straat spelen als ik thee drink op de bank. Tot zondag!". Dus ging ie. Mij lijkt het vooral koud, slapen in een tent.

Ik ga dus bankhangen, veel slapen en proberen me door de dagen heen te slepen. Ondertussen zitten de kinderen al langer dan een half uur in bad. Wat is de maximumtijd dat ik ze daar kan laten zitten denken jullie?

Sterkte met huiswerk Xop. Doe het nou maar nu, echt veel lekkerder dan op de nipper!

Brandjes blussen, stoer hoor! Dream!

Dag virgins van mij, goed weekend iedereen. Knuffel degene die je dichtbij hebt. ZOEN!
Oeh, vrijdag 20 uur. Hoe KON ik het vergeten.

ZENNNNNNNNNNNNNNNNN!
Oeh Bloes, wat een gek idee moet dit zijn...
Oh! En mijn Zus is bezwangerd!

En mijn Jongste heeft aarsmaden. Wie zei er dat we elkaar virtueel niet konden besmetten???? En de w.c.pot lekt nu, in navolging van de douchebak.

Nu weer even aandacht aan Jongste geven.
Toet, een uur of drie is wel het maximum. Je kunt de temperatuur van het badwater aan de kleur van de lipjes aflezen.
Jeetje, ik word er plaatsvervangend zenuwachtig van. Bloes.... hoe moet jij je welniet voelen. Loop je een beejte rondjes door het huis met je ziel onder de arm?! Oehhh, dit is weird!

Wow, Toet! Het hele weekend alleen met de kids. Hmm... wel mogelijkheid om eens lekker bij te pitten?! Manoman, ik benijd 'm niet; lijkt me berekoud om nu in een tent te zitten/liggen.... Sportieve gedoe zou ik erg leuk vinden, maar dan wel graag een warm kacheltje in de tent, 's nachts! Dommm...had ie toch jou mee moeten nemen .
Wat? Je jongste ook wormen? Dezelfde als Mops? Jasses, wat vervelend! Mims nog tips?

Ohh, en wat leuk dat je tante wordt!! Gefeliciteerd! Hoeveel weken is ze nu?
quote:Bloesem schreef op 19 september 2008 @ 20:14:

Toet, een uur of drie is wel het maximum. Je kunt de temperatuur van het badwater aan de kleur van de lipjes aflezen. Er zit lavendelolie in het bad, dus die blauwe lipjes zijn gewoon reflectie toch?

Ik wacht gewoon altijd net zolang tot ze beginnen te miepen.....
Ja hoor, nix aan de hand. Alleen als ze gaan trillen dan zou dat mogelijk van de kou kunnen zijn....

En mijn Zus had voor ons alledrie een pakje meegenomen. Met een fotolijstje met daarin een echo van een frutje van 12 weken. Zoooooo leuk, zo leuk, ik had de hoop al opgegeven dat ik ooit tante werd want ze is 38 nu.

Ik moet wel mijn mond houden tegen Opa want die weet nog nix en komt morgenavond pas thuis van vakantie. Maar dan is ze weer in de buurt en gaat het hem dan vertellen. Wow.

En ja, ik zit een beetje te raaskallen want ik ben er wel zenuwachtig van dat MM nu in het huis van de Aso zit. Hij was gewoon doodkalm, ongelofelijk. Stoere kerel dat is het.

Er zit al een pil in Jongste trouwens, Ik ben zo'n muts die dat standaard in huis heeft. *bloosem*
Ik ga nu naar bed, is er al nieuws van het MMfront???

Kan ik rustig gaan slapen of moet ik nog enge mannen naar Asotown sturen?
Soooww.. dat is spánnnend zeg Bloes.. wow

En gefeliciteerd met zus!

Met een goede slaapzak is het helemaal niet erg, nu camperen.. aldus mijn zus. Mij niet gezien

Oh dear.. nog een jeukende bibs.. iedereen aan de pillenkuur dan maar! (in huize Bloes dan he.. ik doe niet mee)

Je moet kinderen zo optijd uit bad halen, dat ze niet zover zijn opgelost dat ze meegaan door het putje .. ofzo.. Wanneer ze ruziekrijgen is ook een goede tijd.

(voordat de badkamer blank staat)

Ha, die kinderen van mij. Er was vanavond disco in het buurtcentrum.. begon om half 8, zeiden ze... komen we daar, ietsje later, want ja.. op direct op tijd zijn is ook zo wat, ik vraag aan de leiding hoelaat het afgelopen is .. "8 uur"..

Staat ook écht op de aanplakbiljetten hoor en in groep 4 hebben béide kinderen volgens mij ruimschoots leren klokkijken, in groep 5 hebben ze geleerd wat 18.30 uur precies inhoudt enzoo.. afijn.. wel 15 minuten zijn we er geweest.

En in de 15 minuten is Elvis thuisgeweest en weer weggegaan.. ook saai, die heb ik dus niet gezien.

Nu heb ik de kinderen toegezegd dat ze morgenavond hier een disco mogen houden. Elvis gaat toch weer weg. Vriendinnen van LD en vriendjes van LE.. als dat maar goed gaat (wat heb ik gezegd?.. ~help?~)

'k Zit aan de thee, trouwens. Helemaal blij want externe harde schijf en dus onze foto's van jaren her, is gered

En ik heb nog een hoofdstukje voorgelezen uit Kruistocht in Spijkerbroek. Ik geloof dat ik mijn kennis der Middeleeuwen wat op moet frissen, de kinderen stellen zoveel vragen. .. wel leuk

'k heb weer een heel verhaal gleuf ik

Is MM alweer bij je Bloes??

vertel!

Later is nu
Het was dus geen kennismakingsgesprek. Het was een poging om MM te overtuigen van hun gelijk en zij wilden dat illustreren met allerlei voorbeelden. Maar die heeft MM afgekapt en uitgelegd dat ze daarmee bij hem aan het verkeerde adres zijn. Aso klaagde over de communicatie, dat die zo slecht is met mij. Dus vroeg MM of hij een voorbeeld wilde geven. En gaf daar zijn mening over, waardoor uiteindelijk de Aso vroeg hoe hij zijn communicatie dan kon verbeteren. MM zei dat hij denkt dat we eerst eens terug moeten naar de basisafspraken. En heeft gezegd dat hij het heel erg jammer vind en niet zo slim dat Aso de mediation heeft afgebroken. Ze verwachten uiteindelijk dat MM een rol gaat spelen in de communicatie tussen ons (wat hij niet wil), ze hopen dat hij mij goed steunt ( ) en ze zwaaiden hem uit met de mededeling dat ze elkaar snel weer zien.

Wat een rare snuiters zijn het.....

~NU naar mijn slaapzak, die wel warm is want in het Cheers-kantoortje~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven