Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 11 september 2015 om 20:40
quote:anoniem110920152041 schreef op 11 september 2015 @ 20:37:
Gatverdamme ik zit gewoon te janken nu. Ik moet ineens weer denken aan dat topic over zoon, toen was dit forum toch eigenlijk wel heel mooi. Kutzooi.
Jij was ook net één van die forummers die dit forum zo mooi maakt.
Gatverdamme ik zit gewoon te janken nu. Ik moet ineens weer denken aan dat topic over zoon, toen was dit forum toch eigenlijk wel heel mooi. Kutzooi.
Jij was ook net één van die forummers die dit forum zo mooi maakt.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 11 september 2015 om 20:42
quote:anoniem110920152041 schreef op 11 september 2015 @ 20:37:
Slaap er dan een nachtje over. Dan ga je in ieder geval niet weg uit pure emotie.
En jij maakt het forum zelf ook mooi. Met je humor, je gezonde verstand, je relativeringsvermogen. Dat hebben we hier nodig. Persoonlijk lees ik je heel graag, want tussen alle "ik heb gelijk" discussies ben jij vaak degene die zaken ook eens van de andere kant kunt bekijken. En je bent grappig en stoer.
Stel je voor dat je nu weggaat en er spijt van krijg?
Ik vind dat de mods hier hele stevige actie moeten nemen tegen de mensen die zo over de schreef gaan zodat jij (en wij allemaal) hier normaal kunnen forummen.
Slaap er dan een nachtje over. Dan ga je in ieder geval niet weg uit pure emotie.
En jij maakt het forum zelf ook mooi. Met je humor, je gezonde verstand, je relativeringsvermogen. Dat hebben we hier nodig. Persoonlijk lees ik je heel graag, want tussen alle "ik heb gelijk" discussies ben jij vaak degene die zaken ook eens van de andere kant kunt bekijken. En je bent grappig en stoer.
Stel je voor dat je nu weggaat en er spijt van krijg?
Ik vind dat de mods hier hele stevige actie moeten nemen tegen de mensen die zo over de schreef gaan zodat jij (en wij allemaal) hier normaal kunnen forummen.
vrijdag 11 september 2015 om 20:46
vrijdag 11 september 2015 om 20:47
quote:Moiren_ schreef op 11 september 2015 @ 20:38:
[...]
En Enn staat bij iedereen op de negeer, dus aan haar bijval heb je niets.
Wel lekker rustig dan. Sjee zeg.....
Ik verwacht binnenkort een Uiensoepje te lezen. Punt uit.
[...]
En Enn staat bij iedereen op de negeer, dus aan haar bijval heb je niets.
Wel lekker rustig dan. Sjee zeg.....
Ik verwacht binnenkort een Uiensoepje te lezen. Punt uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 11 september 2015 om 20:49