Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 12 september 2015 om 10:36
quote:redbuIIetje schreef op 12 september 2015 @ 10:22:
[...]
Dit idd!
Dit was sarcastisch bedoeld. De positieve discriminatie lijkt in dit geval voor degenen die het normaal vinden mensen van een andere afkomst aan te duiden als 'gespuis die op gemeenschapskosten komen parasiteren'. En degenen die dat geweldig vinden en alleen maar mokken dat er weerwoord komt.
Het blijft vreemd dat hier niet op gemodereerd word. Dus een uitleg kan zijn dat hier wat milder mee word omgegaan.
[...]
Dit idd!
Dit was sarcastisch bedoeld. De positieve discriminatie lijkt in dit geval voor degenen die het normaal vinden mensen van een andere afkomst aan te duiden als 'gespuis die op gemeenschapskosten komen parasiteren'. En degenen die dat geweldig vinden en alleen maar mokken dat er weerwoord komt.
Het blijft vreemd dat hier niet op gemodereerd word. Dus een uitleg kan zijn dat hier wat milder mee word omgegaan.
zaterdag 12 september 2015 om 10:38
quote:vruchtgebruik schreef op 12 september 2015 @ 10:36:
[...]
[...]
zaterdag 12 september 2015 om 10:40
quote:vruchtgebruik schreef op 12 september 2015 @ 10:36:
[...]
[...]
zaterdag 12 september 2015 om 10:40
ik ben echt zo klaar met jou, missie_m
als je zegt dat je gaat, ga dan ook en ga niet verder zitten janken
verder, missie_m: ik zou het op prijs stellen als je het hebt over wat er in napraat wordt gesproken je dit niet alleen aan mij adresseert en het persoonlijk maakt. te veel eer. want zoals zo vaak sla je weer de plank volledig mis. als je nóg vaker zou meelezen in napraat, dan zou je weten dat ik je mening deel over dat het niet netjes is om hier te gaan roepen dat topics met mogelijk échte serieuze problemen trollentopics zijn en ze belachelijk te maken. dat is namelijk van de week hier nog onderwerp geweest. ik begrijp dus ook niet waarom je die posting (die offtopic was in het mod topic) aan mij adresseert.
(dit is even nav een posting van missie in het mod topic die vermoedelijk alweer gegumd is)
als je zegt dat je gaat, ga dan ook en ga niet verder zitten janken
verder, missie_m: ik zou het op prijs stellen als je het hebt over wat er in napraat wordt gesproken je dit niet alleen aan mij adresseert en het persoonlijk maakt. te veel eer. want zoals zo vaak sla je weer de plank volledig mis. als je nóg vaker zou meelezen in napraat, dan zou je weten dat ik je mening deel over dat het niet netjes is om hier te gaan roepen dat topics met mogelijk échte serieuze problemen trollentopics zijn en ze belachelijk te maken. dat is namelijk van de week hier nog onderwerp geweest. ik begrijp dus ook niet waarom je die posting (die offtopic was in het mod topic) aan mij adresseert.
(dit is even nav een posting van missie in het mod topic die vermoedelijk alweer gegumd is)
zaterdag 12 september 2015 om 10:42
zaterdag 12 september 2015 om 10:44
quote:Morrigan- schreef op 12 september 2015 @ 10:42:
gaat trouwens lekker in het mod topic.
mod geeft een waarschuwing dat als er nog gepost wordt er zal worden geband en sommigen gaan gewoon door
ik snap het wel eigenlijk, mensen worden pissig en terecht.
Ja, je meldt wat er allemaal gebeurt en dan word je gegumd.
En gewezen op de staffunctie. Om te gieren als het niet zo triest was.
gaat trouwens lekker in het mod topic.
mod geeft een waarschuwing dat als er nog gepost wordt er zal worden geband en sommigen gaan gewoon door
ik snap het wel eigenlijk, mensen worden pissig en terecht.
Ja, je meldt wat er allemaal gebeurt en dan word je gegumd.
En gewezen op de staffunctie. Om te gieren als het niet zo triest was.
zaterdag 12 september 2015 om 11:15
quote:yasmijn schreef op 12 september 2015 @ 11:13:
[...]
Gummen. Domweg gummen. Omdat je zegt dat er forummers bedreigd worden. En dat de aangifte loopt.
Dat wordt gegumd Ja, het is echt effe een zooitje, volgens mij wordt er niet eens meer gekeken naar de daadwerkelijk belangrijke reacties, maar wordt er gewoon gegumd, want tegenspraak. Goed dat de aangifte loopt.
[...]
Gummen. Domweg gummen. Omdat je zegt dat er forummers bedreigd worden. En dat de aangifte loopt.
Dat wordt gegumd Ja, het is echt effe een zooitje, volgens mij wordt er niet eens meer gekeken naar de daadwerkelijk belangrijke reacties, maar wordt er gewoon gegumd, want tegenspraak. Goed dat de aangifte loopt.
zaterdag 12 september 2015 om 11:18
zaterdag 12 september 2015 om 11:25
Ik heb jaren terug mijn account op anoniem laten zetten vanwege de redenen die ik hier nu lees. Sommige forumsters irl kennen en iets te veel info gegeven et voila. Ik ben hier pas vorig jaar weer teruggekomen vanwege Lamaatje en ben erg zuinig met reacties op actueel, ben wel al die jaren blijven meelezen. Ik zou dan ook nooit meer mijn naam of een vorige nick bekend maken omdat ik bang ben dat alles weer opnieuw begint!
zaterdag 12 september 2015 om 11:25
zaterdag 12 september 2015 om 11:29
quote:ditisnietmijnechtenaam schreef op 12 september 2015 @ 11:25:
En wie mag dat dan 'de waarheid zeggen'? En wat is die waarheid?
Die bestaat niet en dus de jouwe klopt ook niet.
Afijn, zijn we er nog allemaal? Of heb ik alweer iets gemist?
En wie mag dat dan 'de waarheid zeggen'? En wat is die waarheid?
Die bestaat niet en dus de jouwe klopt ook niet.
Afijn, zijn we er nog allemaal? Of heb ik alweer iets gemist?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 12 september 2015 om 11:31
quote:lurkert schreef op 12 september 2015 @ 11:25:
Ik heb jaren terug mijn account op anoniem laten zetten vanwege de redenen die ik hier nu lees. Sommige forumsters irl kennen en iets te veel info gegeven et voila. Ik ben hier pas vorig jaar weer teruggekomen vanwege Lamaatje en ben erg zuinig met reacties op actueel, ben wel al die jaren blijven meelezen. Ik zou dan ook nooit meer mijn naam of een vorige nick bekend maken omdat ik bang ben dat alles weer opnieuw begint!Maar wat gebeurde er dan? Werd je privé lastig gevallen?
Ik heb jaren terug mijn account op anoniem laten zetten vanwege de redenen die ik hier nu lees. Sommige forumsters irl kennen en iets te veel info gegeven et voila. Ik ben hier pas vorig jaar weer teruggekomen vanwege Lamaatje en ben erg zuinig met reacties op actueel, ben wel al die jaren blijven meelezen. Ik zou dan ook nooit meer mijn naam of een vorige nick bekend maken omdat ik bang ben dat alles weer opnieuw begint!Maar wat gebeurde er dan? Werd je privé lastig gevallen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 12 september 2015 om 11:36
quote:ditisnietmijnechtenaam schreef op 12 september 2015 @ 11:33:
[...]
Precies, iedereen heeft haar eigen waarheid en soms of vaak zijn er overlappingen.
Nou kijk eens aan. Krijg ik nu de de heiligverklaring?
Lekker belangrijk verder.
[...]
Precies, iedereen heeft haar eigen waarheid en soms of vaak zijn er overlappingen.
Nou kijk eens aan. Krijg ik nu de de heiligverklaring?
Lekker belangrijk verder.
zaterdag 12 september 2015 om 11:38
quote:sweetcaroline schreef op 12 september 2015 @ 11:32:
[...]
Nee, er zijn een paar gerespecteerde forummers vertrokken.
Ik checkte even of het er sinds gisteravond niet meer zijn geworden.
Uiensoep, EleoNoera en Bosjehooi verwacht ik vanzelf weer terug.
[...]
Nee, er zijn een paar gerespecteerde forummers vertrokken.
Ik checkte even of het er sinds gisteravond niet meer zijn geworden.
Uiensoep, EleoNoera en Bosjehooi verwacht ik vanzelf weer terug.