Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Jee. Ik had mezelf even een forumverbod gegeven voor een paar dagen. Doe ik vaker, als ik het gevoel krijg dat het forum mijn leven begint te overheersen, als ik mezelf erop betrap dat de eerste en laatste die ik op een dag spreek lettertjes op een scherm zijn.

Kom ik even terug om het hoekje kijken, zijn Leo en LV weg?!

En dat kennelijk allemaal uit jaloezie. Jaloezie dat een ander kennelijk populairder is, de jaloezie van een groepje pesters dat anderen sowieso niets gunt, dat altijd bang is zelf iets tekort te komen en daarom tekeer gaat tegen iedereen die als een potentiële bedreiging wordt gezien: vluchtelingen, buitenlanders, moslims, en kennelijk ook populaire forummers.

Triest.

Terwijl de pesters zelf de grootste bedreiging voor hun eigen hachie vormen: jaloezie vergiftigt alles en uiteindelijk ook jezelf.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Enn schreef op 12 september 2015 @ 11:31:

[...]

Maar wat gebeurde er dan? Werd je privé lastig gevallen?Precies, werd prive lastig gevallen en ben toen gestopt. Het ging toen via hyves dus zo lang is het al geleden. Ik vond het echt vreselijk, ik lees nu vooral veel mee en reageer niet zo vaak hoewel ik vooral op het actueel topic vaak op mijn handen moet zitten
Lady Voldemort, als je dit leest, vanaf het begin dat ik hier kwam was je altijd hartelijk en aardig tegen me, toen ik na een hele lange pauze terugkwam herinnerde je me nog en ik ga je ontzettend missen. Weet ook niet of ik hier veel blijf komen want de sfeer is goed verziekt en ik kom hier toch vooral voor de lol en ontspanning. Hoop wel dat jij terugkomt.
IMHO
Okay LV, ik heb besloten dat je terug komt en dat je, als je je niet prettig voelt op het forum dan gewoon drie weken wegblijft, zo doe ik het altijd. Die geschifte tovenaar is jouw internet identiteit, die kan je toch niet zomaar weggooien, dus kom maar gewoon terug en laat die mutsen achter je. Er houden hier veel meer mensen van je dan dat er zijn die jou lastig willen vallen en als je dan toch bezig bent, neem dan gelijk Brom eventjes mee, want die hoort hier ook bij het meubilair, net als jij.

Je ziet dus dat je er geen keuze in hebt, want ik heb besloten.

Tot snel.

Liefs,

Cateautje
@cateautje: +1000, mooi verwoord.
IMHO
quote:yasmijn schreef op 12 september 2015 @ 11:13:

[...]

Gummen. Domweg gummen. Omdat je zegt dat er forummers bedreigd worden. En dat de aangifte loopt.

Dat wordt gegumd Allemachtig!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Amen Cateau
Djeez wat is er allemaal aan de hand?! Ik ben nu met teruglezen bij 20.40 gisteravond. Kan er iemand ajb een samenvatting geven?
quote:GrimbleGrumble schreef op 12 september 2015 @ 11:41:

Lady Voldemort, als je dit leest, vanaf het begin dat ik hier kwam was je altijd hartelijk en aardig tegen me, toen ik na een hele lange pauze terugkwam herinnerde je me nog en ik ga je ontzettend missen. Weet ook niet of ik hier veel blijf komen want de sfeer is goed verziekt en ik kom hier toch vooral voor de lol en ontspanning. Hoop wel dat jij terugkomt.Hey! Jij mag niet weg!
quote:Cateautje schreef op 12 september 2015 @ 11:42:

Er houden hier veel meer mensen van je dan dat er zijn die jou lastig willen vallen en als je dan toch bezig bent, neem dan gelijk Brom eventjes mee, want die hoort hier ook bij het meubilair, net als jij.

Tot snel.

Liefs,

CateautjePrecies. Eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Dana schreef op 12 september 2015 @ 11:39:

Jee. Ik had mezelf even een forumverbod gegeven voor een paar dagen. Doe ik vaker, als ik het gevoel krijg dat het forum mijn leven begint te overheersen, als ik mezelf erop betrap dat de eerste en laatste die ik op een dag spreek lettertjes op een scherm zijn.

Kom ik even terug om het hoekje kijken, zijn Leo en LV weg?!

En dat kennelijk allemaal uit jaloezie. Jaloezie dat een ander kennelijk populairder is, de jaloezie van een groepje pesters dat anderen sowieso niets gunt, dat altijd bang is zelf iets tekort te komen en daarom tekeer gaat tegen iedereen die als een potentiële bedreiging wordt gezien: vluchtelingen, buitenlanders, moslims, en kennelijk ook populaire forummers.

Triest.

Terwijl de pesters zelf de grootste bedreiging voor hun eigen hachie vormen: jaloezie vergiftigt alles en uiteindelijk ook jezelf.

Amen.

Niks meer aan toe te voegen.

B & LV

Het ga jullie goed en hopelijk tot ziens.

Liefs Bella
Huts!
Eén en ander is allemaal gebeurd op basis van emotie en er is nu een nachtje overheen gegaan, we zijn weer in de verstandmodus, dus doen we allemaal gewoon weer gewoon en gaan we over tot de orde van de dag. Iedereen die zich weg heeft laten pesten komt weer terug en we slaan de handen in elkaar. Dit forum is voor ons en dat mogen we niet laten verzieken.

Het lijkt me overigens leuk als de napraters zich ook eens laten zien op andere topics, zodat het forum weer wat gaat leven, want het is maar een dooie boel daar. Tegenwoordig zijn de zwanger- en kinderpijlers de populairste en dat kunnen we niet over onze kant laten gaan anders wordt het straks echt een forum voor huisvrouwen. Kom op hoor, schouders eronder allemaal en laten we er wat van maken. Het was altijd zo gezellig voordat de napraat bestond.
quote:Sidroht schreef op 12 september 2015 @ 11:52:

[...]

Hey! Jij mag niet weg!

+1

Wat een leegloop zo
quote:Cateautje schreef op 12 september 2015 @ 11:55:

Eén en ander is allemaal gebeurd op basis van emotie en er is nu een nachtje overheen gegaan, we zijn weer in de verstandmodus, dus doen we allemaal gewoon weer gewoon en gaan we over tot de orde van de dag. Iedereen die zich weg heeft laten pesten komt weer terug en we slaan de handen in elkaar. Dit forum is voor ons en dat mogen we niet laten verzieken.

Het lijkt me overigens leuk als de napraters zich ook eens laten zien op andere topics, zodat het forum weer wat gaat leven, want het is maar een dooie boel daar. Tegenwoordig zijn de zwanger- en kinderpijlers de populairste en dat kunnen we niet over onze kant laten gaan anders wordt het straks echt een forum voor huisvrouwen. Kom op hoor, schouders eronder allemaal en laten we er wat van maken. Het was altijd zo gezellig voordat de napraat bestond.Ik ga het van harte proberen Cateau!!!
quote:Cateautje schreef op 12 september 2015 @ 11:55:

. Het was altijd zo gezellig voordat de napraat bestond.Denk jij nou dan Napraat voor die ommekeer heeft gezorgd?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 12 september 2015 @ 11:57:

[...]

Denk jij nou dan Napraat voor die ommekeer heeft gezorgd?Ja, daar ben ik van overtuigd.
quote:Enn schreef op 11 september 2015 @ 22:57:

[...]

Gooi die inmiddels volslagen belachelijke Actueel pijler dicht dan verplaatst het zich hopelijk naar elders.Dit is misschien wel de enige oplossing. Afschuwelijk, dat het zo ver is gekomen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Cateautje schreef op 12 september 2015 @ 11:58:

[...]

Ja, daar ben ik van overtuigd.Waarom?

[...]

Ja, daar ben ik van overtuigd.

Nou, lees Dana's woorden maar, Napraat was juist een wijze waarop sommige zaken eens aan kaak gesteld konden gaan worden. Je kon alleen maar mailen met de mods.

En dat he hier af en toe een echt NaarPraat topic is dat ben ik met je eens maar dat is in mijn ogen niet de aanleiding.
quote:Cateautje schreef op 12 september 2015 @ 11:42:

Okay LV, ik heb besloten dat je terug komt en dat je, als je je niet prettig voelt op het forum dan gewoon drie weken wegblijft, zo doe ik het altijd. Die geschifte tovenaar is jouw internet identiteit, die kan je toch niet zomaar weggooien, dus kom maar gewoon terug en laat die mutsen achter je. Er houden hier veel meer mensen van je dan dat er zijn die jou lastig willen vallen en als je dan toch bezig bent, neem dan gelijk Brom eventjes mee, want die hoort hier ook bij het meubilair, net als jij.

Tot snel.

Liefs,

Cateautje+ leo, want die zal ook gemist worden!
quote:marana schreef op 12 september 2015 @ 10:48:

Argh! Dankzij die ipadbug mis ik van alles!

Dag Leo, LadyV en Brom, wat ontzettend spijtig dat dit zo moet gaan...Meld dit even in het bugtopic want de mod aldaar denkt dat er niet zoveel aan de hand is. Maar forummen is zo goed als onmogelijk op de tablet
Ow ben ik gegumd?

Tja dat mag niet maar lekker losgaan op Aktueel wel.
quote:Enn schreef op 12 september 2015 @ 11:57:

[...]

Denk jij nou dan Napraat voor die ommekeer heeft gezorgd?

Als op napraat niet was besproken dat er een klein edoch fel groepje op actueel maar eens fors tegengeluid moet krijgen was het nooit zo geweest dat actueel weer meerstemmig/meningig werd. En waren de mods niet bewust van het feit dat actueel ervaren werd/wordt als een giftige modderpoel.

En waren sommige mensen niet heband en/of niet intens vals geworden omdat ze ineens niet meer een podium voor schreeuwerig met slechts meejuichstanders hadden.

Dus ja, het is allemaal de schuld van napraat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Een vreemde vraag misschien, waarom gooit men de pb.functie niet een poos dicht!

En dan massaal?

[...]

Ja, daar ben ik van overtuigd.Ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven