Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:cochise schreef op 13 september 2015 @ 07:59:

Missie, als alles op de napraat je zo stoort, waarom kom je hier dan?Ja dat vroeg ik gister ook al nav Cateau en Hulang maar toen bleef het ijzig stil.
Hats heb je een recept voor dat bananenbrood?
quote:hatsetats schreef op 13 september 2015 @ 09:41:

Restday in Villa Kakelbont. Beetje wasjes draaien (lees vijf volle wasmanden wegwerken, leuk joh al dat sporten) en verder aanlummelen. Dirty Dancing kijken, haar verven, maskertje, nagels doen, voeten ff een pedicure geven, wenkbrauwen harsen, banaanbrood bakken, kwarktaart maken, beetje preppen, badderen.

rood?

ladies, welkom terug!

Restday in Villa Kakelbont. Beetje wasjes draaien (lees vijf volle wasmanden wegwerken, leuk joh al dat sporten) en verder aanlummelen. Dirty Dancing kijken, haar verven, maskertje, nagels doen, voeten ff een pedicure geven, wenkbrauwen harsen, banaanbrood bakken, kwarktaart maken, beetje preppen, badderen.Wat lekker bananenbrood mmmm. Ik kan helaas niet zo goed koken en bakken Als ik iets nieuws wil uitproberen op dat gebied dan begint mijn gezin al angstig te kijken en bereiden zich voor op een rit naar friettent of chinees
quote:Fenrir-Greyback schreef op 13 september 2015 @ 09:19:

Ah, lekker! Zullen we er voor de gezellige gopa'sen dan maar een zondagochtendtopic van maken? Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Ik ga met zoon naar de Open Monumentendag, en mijn keuken opruimen want ik heb gisteren Indisch gekookt en nu is er daar een bom ontploft. Ik schrok me dood toen ik beneden kwam.

Ik was gisteren al naar Open Monumentendag. Bij de kerk werden oude ambachten getoond, allemaal kerkgerelateerd, en mijn vader stond daar met zijn opa's ambacht dat ooit de basis was van het bedrijf van mijn vader, mijn opa en mijn overgrootvader. Het gereedschap van dit ambacht heeft altijd in het bedrijf gehangen als aandenken. Het gereedschap was er, maar mijn vader wist er niet genoeg van, dus heeft hij vorige maand een spoedcursus gehad van een bevlogen collega. Erg leuk!

Vandaag de dingen doen die gisteren zijn blijven liggen. Wasje, strijk etc.
quote:lurkert schreef op 13 september 2015 @ 09:55:

[...]

Wat lekker bananenbrood mmmm. Ik kan helaas niet zo goed koken en bakken Als ik iets nieuws wil uitproberen op dat gebied dan begint mijn gezin al angstig te kijken en bereiden zich voor op een rit naar friettent of chinees

Vind je het wel leuk ? Dan kun je eens een basiskookboek kopen. Volgens mij gaat het daarvsoms mis: de basis niet beheersen

Wij eten straks gehaktballen die gaar worden in tomatensaus. Aan het eind kikkererwten en spinazie erdoor. Couscous erbij.

Mosselen, hmmm, volgende week dan
Je bent zelf een theepot
*
Ik vind koken wel leuk en blijf volhouden en eerlijk is eerlijk, mijn familie ook hoor, tis niet allemaal kommer en kwel
Ik gok zomaar dat het bananenbrood van Hats niet in een basiskookboek staat maar in een koolhydraatarmkookboek.
quote:lurkert schreef op 13 september 2015 @ 10:09:

Ik vind koken wel leuk en blijf volhouden en eerlijk is eerlijk, mijn familie ook hoor, tis niet allemaal kommer en kwel

Haha, dat is wel fijn voor ze.

Ik vind koken en bakken ook pas sinds een paar jaar echt echt leuk en niet alles lukt ook meteen helemaal naar wens.

Ben noodgedwongen ook meer de koolhydraatarm kant opgeduwt en moet ook anders leren koken, zit ook wel eens een miskleuntje bij.
quote:frida_suarez schreef op 13 september 2015 @ 09:02:

[...]

Het is weer ok nu dan lieverd.

*vreugdedansje doet*

Restday in Villa Kakelbont. Beetje wasjes draaien (lees vijf volle wasmanden wegwerken, leuk joh al dat sporten) en verder aanlummelen. Dirty Dancing kijken, haar verven, maskertje, nagels doen, voeten ff een pedicure geven, wenkbrauwen harsen, banaanbrood bakken, kwarktaart maken, beetje preppen, badderen.En dat noemt ze een rustdag
quote:Star schreef op 13 september 2015 @ 10:17:

[...]

En dat noemt ze een rustdag
quote:Goede-Fee schreef op 13 september 2015 @ 10:11:

Ik gok zomaar dat het bananenbrood van Hats niet in een basiskookboek staat maar in een koolhydraatarmkookboek.Fout.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Star schreef op 13 september 2015 @ 10:17:

[...]

En dat noemt ze een rustdag
Er zitten behoorlijk wat Kh in dat recept Fee, dus als jij Kh arm moet eten is het niks voor jou.
quote:hatsetats schreef op 13 september 2015 @ 10:23:

Er zitten behoorlijk wat Kh in dat recept Fee, dus als jij Kh arm moet eten is het niks voor jou.

Crap

Ik google nog even verder naar wat lekkere recepten dan. Bedankt.
Goodmeurning.

Ik ben an die arbeit. As usual de laatste weken op zondag. Verdorie.

En bbq vanavond, dus ik bid voor geen regen.
quote:lurkert schreef op 13 september 2015 @ 10:09:

Voor mijn puberkeukenprinses had ik het kookboek van Karin Luiten gekocht (Koken zonder pakjes) omdat daar zoveel basisrecepten in staan. O dertussen hebben we er samen al veel uit gemaakt. Dat het koken zonder pakjes is, is mooi meegenomen.
Je bent zelf een theepot
quote:Sidroht schreef op 13 september 2015 @ 10:38:

Goodmeurning.

Ik ben an die arbeit. As usual de laatste weken op zondag. Verdorie.

En bbq vanavond, dus ik bid voor geen regen.

Misschien wil de proxyforummer meedoen?

Ik zal voor je duimen
Je bent zelf een theepot
Ik had een pb van de proxyforummer. Vermoed ik. Want weer een andere naam. Maar hij was het met me eens over een ding. Of toch niet, of wel een beetje maar alleen op maandag, als het niet regende, want krokodillen op de domtoren.

Zoiets.

Ik kon er niet echt chocola van maken.
quote:SuzanneSuus schreef op 13 september 2015 @ 10:38:

[...]

Voor mijn puberkeukenprinses had ik het kookboek van Karin Luiten gekocht (Koken zonder pakjes) omdat daar zoveel basisrecepten in staan. O dertussen hebben we er samen al veel uit gemaakt. Dat het koken zonder pakjes is, is mooi meegenomen.Bedankt voor de tip, die ga ik eens opzoeken en idd zonder pakjes is ook mooi meegenomen daar ik een gemakskokin ben
quote:Goede-Fee schreef op 13 september 2015 @ 10:33:

[...]

Crap

Ik google nog even verder naar wat lekkere recepten dan. Bedankt.Sorry Ik moet juist veel Kh eten van de trainerT.
quote:hatsetats schreef op 13 september 2015 @ 10:47:

[...]

Sorry Ik moet juist veel Kh eten van de trainerT.Hoe fijn.
Ha, welkom terug, bijna alles is weer bij het oude!

Bijna? Ja, bijna... Ik heb Elle tien minuten geleden een post zien doen waarin ze zowaar de spijker op z'n kop sloeg. Je kunt van haar zeggen wat je wilt, maar soms is het gewoon raak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven