Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Ik heb geen respect voor mensen die zulke dingen doen. En dan ook nog begripvolle reacties verwachten.

Ik heb daar totaal geen respect voor.

Maar laten we de discussie vooral voeren op het topic en niet hier.
Eens met opperdepop. Als forummers de behoefte hebben om door te praten over dit onderwerp kan dat m.i ook in een ander topic. Daarin zou je de discussie wat meer in het algemene kunnen houden i.p.v het op één persoon te richten.

Bovendien is volgens mij alles inmiddels wel gezegd op dit topic. Ik zou niet weten wat nog meer veroordelingen en preken nog voor TO of wie dan ook kunnen betekenen.
The time is now
quote:shining schreef op 13 september 2008 @ 11:43:

Ik heb geen respect voor mensen die zulke dingen doen. En dan ook nog begripvolle reacties verwachten.

Ik heb daar totaal geen respect voor.

Maar laten we de discussie vooral voeren op het topic en niet hier.Voor een discussie over het sluiten lijkt mij dit de juiste plaats. Ik dacht dat God iets was met barmhartigheid, liefde, medemens, vergeving, en dat soort dingen. Maar ik merk dat ik jaren geleden de juiste beslissing genomen heb door alle geloven te laten voor wat ze zijn...
quote:opperdepop schreef op 13 september 2008 @ 11:49:

[...]

Voor een discussie over het sluiten lijkt mij dit de juiste plaats. Ik dacht dat God iets was met barmhartigheid, liefde, medemens, vergeving, en dat soort dingen. Maar ik merk dat ik jaren geleden de juiste beslissing genomen heb door alle geloven te laten voor wat ze zijn...Als je een discussie over het geloof wilt, moet je eens op overig kijken. Of actueel. Zijn er verschillende.
Het topic is verwijderd. Wij zijn verplicht hier aan gehoord te geven (wettelijk) zie ook discussie eerder in dit topic.

Anyway: wat Banba oppert, mag (post van 11.44), hou het algemeen!
quote:Viva Angel5 schreef op 13 september 2008 @ 12:23:

Het topic is verwijderd. Wij zijn verplicht hier aan gehoord te geven (wettelijk) zie ook discussie eerder in dit topic.Angel, ik heb dit al een aantal keer eerder gelezen inderdaad, maar waar in de wet staat dat, kun je misschien een link naar een wetsartikel ofzo geven? Ik kom namelijk op diverse andere fora waar ze dat gewoon absoluut niet doen, dus ik ben wel benieuwd waarom jullie menen dat dit wettelijk verplicht zou zijn. Ik zeg niet dat dit niet zo is hoor, maar ik vraag me af waarom dit het enige forum is wat ik ken wat schermt met de wet en zou graag zien waarop jullie dit baseren.
Ik zal je vraag doorgeven aan Sanne Capibara. Zij heeft het uit laten zoeken
Bedankt alvast.
Ik ben ook benieuwd, aangezien ik beheerder ben van een ander forum. Maar op dat forum komen echter bijna nooit gevoelige kwesties aan de orde zoals hier op dit forum.

Ik heb maar één keer gehad dat ik een topic censureerde, omdat iemand te herkenbaar werd (in een opgenomen filmpje).
World of Warcraft: Legion
Het heeft met de wet van de privacy te maken, voor zover ik weet. Maar ik heb Sanne gemaild, dus ik hoop dat ze zich spoedig meldt hier
quote:Capibara schreef op 13 september 2008 @ 15:26:

[...]

Angel, ik heb dit al een aantal keer eerder gelezen inderdaad, maar waar in de wet staat dat, kun je misschien een link naar een wetsartikel ofzo geven? Ik kom namelijk op diverse andere fora waar ze dat gewoon absoluut niet doen, dus ik ben wel benieuwd waarom jullie menen dat dit wettelijk verplicht zou zijn. Ik zeg niet dat dit niet zo is hoor, maar ik vraag me af waarom dit het enige forum is wat ik ken wat schermt met de wet en zou graag zien waarop jullie dit baseren.

Hi Capibara,

Wettelijk ben je als websitebeheerder verplicht op verzoek berichten te verwijderen die 'persoonsgegevens' bevatten.

Nu is dit een behoorlijk breed begrip, variërend van naam, woonplaats tot geboortedatum. Aangezien dit slecht controleerbaar is én wij de privacy van onze forummers bovendien héél belangrijk vinden, hebben we besloten ons te conformeren aan de op 11 december 2007 gepubliceerde "Richtsnoeren Publicatie van persoonsgegevens op internet" van het college bescherming persoonsgegevens.

Meer informatie hierover kun je vinden op de website: mijnprivacy.nl

Met vriendelijke groet,

Sanne Walvisch
Ik kan me er wel in vinden, maar hoe zit het als mensen - vooral op internetfora zoals dit forum - zelf persoonlijke informatie geven, en later de moderators verzoeken het te verwijderen?

M.i. is de persoon zelf verantwoordelijk als hij vertrouwelijke informatie over zichzelf zet in een forumbericht. Het wordt een andere kwestie als hij overduidelijk risico loopt op welke wijze dan ook (dan kan hij tegen zichzelf worden beschermd) of als anderen te herkenbaar worden, omdat de beschrijving van een gebeurtenis nogal uniek is. Filmpjes in forumberichten (of URLs ernaartoe) waarbij iemands reputatie aangetast wordt (omdat hij herkenbaar in beeld is) kunnen daarom wel terecht gecensureerd worden.
Sanne geeft toch al antwoord op je vragen Hans?
Ja, dat is zo, maar ik verwoordde mijn mening over haar antwoord.
Bedankt voor de info Sanne!
Engel,

Mag de posting van Snok in het Singles-topic (van 16.00 uur) verwijderd worden?

Er is in de afgelopen dagen een pittige discussie ontstaan, waarbij we er met elkaar niet uitgekomen zijn. Het Singlestopic is uiteindelijk in tweeën gesplitst en ieder gaat z'n eigen weg. Dat is prima, en daar kan iedereen volgens mij mee leven. Tijdens de discussie hebben mensen elkaar niet willens en wetens beledigd of gekwetst.

Ik vind de post van Snok (die nog nooit in het Singlestopic gepost heeft) wél onnodig beledigend, kwetsend en provocerend. Mag deze verwijderd worden?

Groet,

Erwt
Peas on earth!
Pode, done
Ben ik ineens debiel geworden of mis ik een topic?
Geen bijzonderheden
Zie onderin de lijst
Yas, "kleine" update autist bij de nietjes. Even geen energie om te mailen ivm griep e.d.

Sorry 5 voor het offtopic gaan, ik hoop dat je het me kan vergeven * boro kijkt met liefste griepperige puppy ogen *
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ah het was juist zo leuk!
flauw hoor, het gaat over daten met bekende mensen, zo ot is dat niet.

maargoed, dan niet. kinderachtig
Dames, zie mijn post aldaar, jullie kunnen gewoon verder op dat andere topic hoor. Of schrikt de sekspijler jullie zó af?
nee hoor, ik kom daar ook wel.

maar om dat nou op te gaan zoeken terwijl er op een sowieso niet heeeeeeel zerieus topic gewoon op een organische manier een leuk gespek ontstaat, nee, laat maar.

flauw, dus, maar je doet maar. tis jouw forum.
Ja, die schrikt voor mij erg af.

We hadden het over daten met beroemdheden. Dat was niet off topic, hoor.

Boro, check.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven