Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Goedemorgen allemaal!

Hier even een teken van leven

Alles gaat goed met me, alleen een gekneusde rib en last van mijn nek.

Even een kort verslag:

Gisteren op de A9 richting huis, aan de andere kant van de A9 was een ongeluk gebeurd. De automobilist vóór mijn voorganger vond het waarschijnlijk nodig om plotseling te remmen om te kijken naar dat ongeluk. Mijn voorganger ging uiteraard vol in de ankers, en ja.....de rest is wel te raden; Ik ook vol op de rem, slipte flink door (auto zonder ABS helaas) en met een snelheid van zo'n 80 kilometer vloog ik tegen mijn voorganger aan....geen houden meer aan. Na de klap merkte ik wat pijn aan nek en ribben. Politie vond het verstandig een ambulance te laten komen "voor de zekerheid". Een check in de ambulance wees uit dat het verstandig was voor een algehele check op de SEH. Man o man......het leek wel of ik zwaargewond was....kwam daar op een brancard de traumakamer (jajaja...traumakamer ) binnen, een team van 6 à 7 mensen stonden klaar om mij na te kijken. Opeens ging alles heel snel: Bloed prikken, nekkraag om, kleren uit, infuus, röntgenfoto's van nek, ribben, bekken en rug, aan de monitor gekoppeld om de bloeddruk en hartslag te bewaken, vragen stellen: wie ben jij, weet je wat er gaande is, hoe oud ben je, welke dag is het vandaag?, buikecho, plassen in een potje, met licht in mijn ogen schijnen (check) en nog veel meer. Pffffffff, vond het wel een circus!

Na de check kwam de uitslag van de foto's: Niks aan de hand, alleen de spieren hadden een optater gehad. De nekkraag mocht gelukkig af. Na het controleren van de rest van de röntgenfoto's was alles "veilig" verklaard, en werd ik gereden naar een andere afdeling. Daar voor de zekerheid weer aangesloten op een monitor voor hartbewaking. En nu maar wachten op de uitslagen van bloed en urine. Intussen kwam Prinses binnen, beetje bijgepraat. Na een tijdje kwam arts binnen met de mededeling dat ik kon gaan. Alles was prima in orde: hart, longen, urine, bloed. Alleen zat er in mijn bloed te weinig kalium. Advies: Méér koffie drinken ( ), en meer tomaten en bananen eten!

Momenteel kan ik niet veel; alles is stijf, een kleine beweging doet al pijn. Zal er voorlopig last van hebben.

Prinses speelt nu voor zustertje (mis alleen het uniform nog)

Tot later!
Wil even het 17000ste berichtje plaatsen

17.000!!!!!!
Goedemorgen !

17.001....Xan, krijg jij nou een prijs?

Bedankt voor je levensteken. Wat schrikken....en kan je nagaan 80 km...je had nog wel harder kunnen rijden. Je bent vast opgelucht dat het zo goed is afgelopen !! Je beschrijft het wel grappig, het hele circus, en zelfs een echte Traumakamer.....;-)

Veel sterkte met het herstel. Lekker rustig aan doen, spieren en ribben tot rust laten komen en gelukkig heb je nu een verpleegster thuis. Vleer heeft vast nog wel een kittig uniformpje voor Prinses en anders...feestwinkel . Hoe is het met de rest?

Ik ga koffer pakken, ga week weg voor m'n werk. Fijne dag iedereen, geniet van de zon
Hey Xan; goed om te horen dat het meeviel allemaal (en natuurlijk fijn voor je dat je het 17000e berichtje mag plaatsen .

Het is tegenwoordig de trend dat uniformen in de zorg afgeschaft moeten worden, dus helaas voor jou (en prinses) .

Gister opt feestje van vader van vriendin wast gezellig, alleen, ondanks vuurkoven, warmtelampen, dikke truien; wat koud (was gedeeltelijk buiten). Was ook weer goed voor mijn assertiviteit, want ik kende nog geen 10 % van de mensen daar. Heb wat gepraat met mensen die ik nog niet kende, maar ut kwam niet echt van de grond m.i. Ach ja, de wereld is niet vergaan gelukkig.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Weet je toevallig hoe he is met degene waar je op bent geknald trouwens?
Hoi Ingel,

Uniformen afgeschaft? Dus verpleging loopt straks in spijkerbroeken, shirtjes, wat je maar wil ? Hoe blijven ze herkenbaar dan?
Wat een circus Xan, zo maak je nog eens wat mee!

Gelukkig ben je nu alweer thuis bij Prinses in denkbeeldig uniform. Goed uitrusten he! Ook al valt het mee, het is wel effe een flinke klap!
quote:ingelke_kepringelke schreef op 20 september 2008 @ 10:32:

Weet je toevallig hoe he is met degene waar je op bent geknald trouwens?Daar ben ik ook benieuwd naar. Hopelijk had diegene goede en goed afgestelde hoofdsteunen ..
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Telegraaf-site gisteren:

Drukke avondspits door lage zon

DEN HAAG - De totale lengte van de files tijdens de avondspits was vrijdag groter dan normaal door een aantal ongevallen als gevolg van de laagstaande zon.

Dat heeft de ANWB laten weten. Volgens een zegsman zijn er zeker vijf ongevallen geweest met grote impact op het verkeer.

Zo is bij Ridderkerk op de A15 de weg geheel afgesloten in de richting van Rotterdam door een ongeval waarbij een auto over de kop is geslagen. Ook twee vrachtwagens zijn bij dat ongeval betrokken. Daardoor loopt ook het verkeer op de A16 en A20 vast.

Op de A4 richting den Haag en richting Amsterdam was het eveneens erg druk. Ook daar zorgden ongevallen voor lange files. In totaal stonden er rond half vijf 's middags 46 files, met een totale lengte van 237 kilometer. In een 'normale' avondspits op vrijdag staat er rond die tijd 180 kilometer.
Hoi Singles (en Miranda in het bijzonder),

Het is al een tijdje geleden dat ik hier vaste gast was, maar ik zie nog wel een aantal bekende 'gezichten'. Dus ik kom gewoon even 'hoi' zeggen en naar jullie zwaaien

Hopelijk vermaken jullie je prima en is iedereen gezond.

Miran, goede reis!
quote:Miranda01 schreef op 20 september 2008 @ 10:45:

Hoi Ingel,

Uniformen afgeschaft? Dus verpleging loopt straks in spijkerbroeken, shirtjes, wat je maar wil ? Hoe blijven ze herkenbaar dan?

Wij lopen met naamplaatjes waar ook de naam van het bedrijf (instelling) opstaat. Voor de spullen die je normaal gesproken in je uniformzakken stopt (handschoenen, plakband, etc) zijn buideltasjes gemaakt. Ik weet niet weter(heb bijna nooit met uniform gewerkt) en vind de buideltasjes best een uitkomst.

Qua hygiene, waarvoor sommige medewerkers graag het uniform hadden gehouden, zeggen ze; altijd met plasitc, wegwerpbaar schort werken. Goed punt, want met zo'n jasje rondlopen van de ene naar de ander is ook nix.

Weer enorm off-topic, maar voor deze keer dan
Hoi allemaal,

Kom ook even gedag zegen en iedereen prettig weekend wensen! Had gisteravond een (uitgelopen) kantoorborrel en vandaag huis+ boodschappen en daarna terrasje pakken (fingers crossed dat de zon blijft schijnen) en eten met vrienden. Dus niet veel tijd om sociaal hier te zijn, sorry!

Xander: heel veel beterschap en sterkte toegewenst!

Weet niet wie het datingprobleem had, Mozzarella geloof ik. Ik zou ook eerst bellen hoor voordat je af gaat spreken. Ik ben de laatste x in zon valkuil getrapt (heb er zelfs een topic voor geopend), mijnheer wilde niet bellen 'om t spannend' te houden. Achteraf bleek dat t spannende voor hem: vreemd (proberen te) gaan. Wil niet zeggen dat dit in jouw geval ook zo is, maar al is het maar een kort telefoontje, een stem en de manier van lachen zeggen toch wel veel over een persoon. Succes iig!

En Miran, mocht je nog mee kunnen gluren, goede werkvakantie!

Heeft Vleer een kater? :-)

Zodra ik wat meer tijd heb, zal ik proberen mn kruisje weg te halen hoor!

(kan de smilies ook niet vinden, duhhh...) daaaag!
Zo ik ben ook weer rise and shining. Gister naar borrel geweest en iets te diep in het glaasje gekeken, voel me een beetje gaar.

Oh ja voordat ik het vergeet, het lijstje:

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd? 37

- Hoe lang al single? 7 jaar zoiets?..met aantal korte avontuurtjes tussendoor

- Langste relatie ? 6 jaar

- Kortste relatie? 2 weken

- Regio? Randstad

- Aan het daten? Nee

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 8

- Sterrenbeeld ? Waterman

- Kinderen of kinderwens ? geen kids, wil ze wel geloof ik ?
En over dat bellen of gelijk afspreken. Mijn ervaring is dat iemand door de telefoon leuk over kan komen, maar in real life dat totaal niet is! Over de telefoon kwam die persoon heel zeker over en profileerde zichzelf als "man of the world", maar in het echt was ie oer- en oersaai. Ja ik vind lastig.....ik denk als je iemand ziet dus gewoon face to face, dan je dan het beste op je gevoel af kan gaan en iemand kan peilen.

Wanneer heb je je date Mozarella?

Gisteren wel leuke mannen gespot op de borrel maar ik durf er nooit op af te stappen. Stom he? Hoe pakken jullie dat aan?
Xania veel plezier op het terras!!
Mozzz, ik zou ook niet te lang wachten met afspreken. Stem zegt wel wat (zeker als je afknapt op plat accent of zo..;-)

en ik msn altijd liever dan mail, omdat je dan meer een "instant" reactie hebt. Maar....face to face is toch de gok of het dan net zo leuk is. Wel spannend weer toch !

Xen, je kan de smilies vinden als je op "bekijk bericht" klikt voordat je hem verstuurt, dan kan je smilies erbij zetten.
Moon, leuk dat je ff komt gluren. Hoe gaat het met je?

Hier nog altijd OK....lekker werken, reizen, leuke dingen doen, maar nog niet die Mr. Right gevonden...helaas...

Erykah wij zijn van het zelfde bouwjaar. Xenia iets ouder.

Leeft bij jou/jullie soms ook het gevoel van....wellicht krijg ik geen kinderen meer?....en hoe speelt dat bij de rest?
quote:Miranda01 schreef op 20 september 2008 @ 15:12:

Mozzz, ik zou ook niet te lang wachten met afspreken. Stem zegt wel wat (zeker als je afknapt op plat accent of zo..;-)

en ik msn altijd liever dan mail, omdat je dan meer een "instant" reactie hebt. Maar....face to face is toch de gok of het dan net zo leuk is. Wel spannend weer toch !

Xen, je kan de smilies vinden als je op "bekijk bericht" klikt voordat je hem verstuurt, dan kan je smilies erbij zetten.Bellen heeft nooit mijn voorkeur gehad, ben beter irl dan aan de telefoon. MSN heeft ook de voorkeur boven mail alleen je moet wel allebei online zijn en daar gaat het vaak mis. De voorkeur heeft natuurlijk wel een date dan weet je tenminste gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.
Met mij gaat t ook best goed Miran. Had 10 maanden een relatie met een jongen waar ik nog steeds gek op ben (Mister Almost Right). Het is nu bijna 4 maanden uit. Nu zijn we soort van aan het scharrelen. Verder druk met laatste half jaar school, werk en reis naar Azië voorbereiden.

Hier geen kinderwens trouwens, maar ben wel stukkie jonger.
Ik ben wakker met koppijn .. jaa katerrrr

Maar errug gezellig feessie.. Vriendin van 10jr geleden weer gezien en gesproken helemaal leuk.

Ben om half 6 afgetaaid, de rest is geloof ik nog door gegaan tot 9uur vanmorgen.

smsje van LLM dat ie graag nog eens wil afspreken.. Waarom snap ik mannen niet ? Hij wordt niet verliefd , denkt nu al te weten dat een evt relatie er niet in zit. Maar wil mij wel graag blijven zien.. Terwijl Vleer heel duidelijk heeft gezegd dat ze absoluut geen sex meer met hem wil .. Mannen ?!?

Drunken dialer Vleer heeft vannacht met RPD gebeld was erg gezellig hij was ook dronken haha

Moon : HAAAAIIII
Tjeeeee....WM is weer in de opperlui modus! En heeft last van schoonmaakontwijkend gedrag!

Gister bij vriendin wezen eten en daarna gezellig de stad in geweest. Lekker geborreld...niet te laat naar huis! Na een heftige werkweek en weinig slaap aardig moe!

Wij (ik van 25 en vriendin van 29) werden op een gegeven moment wel versierd door 2 kerels van ruim 50 jaar.....ik snap dat echt nooit!

Vleer:....klinkt als een gezellig feestje! Tsja de kater maar op de koop toe nemen Ik zal gewoon een LLM duidelijkheid vragen...."Wat wil je nou van me?" Dronkentelefoongesprekken zijn wel altijd erg leuk! Weet je nog waar RPD en jij het over hebben gehad?

Moz....ik zou gewoon een keer bellen maar dan wel snel erna afspreken. Msn, sms, mail, telefoon kan het wel mooier maken dan dat het is. Bij afspreken merk je het vaak meteen....

Miran...Veel plezier...hoop dat je ook nog kan genieten behalve alleen werken!

Xan....Heel veel beterschap en sterkte met de pijn die je voelt!!
Miranda....dat vraagstuk speelt zeker bij mij, vooral de laatste tijd. Veel mensen om me heen zijn zwanger of net bevallen. Ja vind ik weleens moeilijk hoor maar ik heb het niet uitgesloten voor mezelf. Veel vrouwen krijgen hun eerste kind eind 30, Maar laat ik eerst maar eens leuke vent aan de haak slaan....:-)

Hoe ervaar jij dat dan?
quote:winkelmandje schreef op 20 september 2008 @ 16:00:

Tjeeeee....WM is weer in de opperlui modus! En heeft last van schoonmaakontwijkend gedrag!

Gister bij vriendin wezen eten en daarna gezellig de stad in geweest. Lekker geborreld...niet te laat naar huis! Na een heftige werkweek en weinig slaap aardig moe!

Wij (ik van 25 en vriendin van 29) werden op een gegeven moment wel versierd door 2 kerels van ruim 50 jaar.....ik snap dat echt nooit!

Schoonmaakontwijkend gedrag ken ik heel goed maar ben vandaag toch door de knieen gegaan en heb toch maar de stofzuiger opgezocht......

Tsja mannen.... Maar 50 ligt een beetje boven je leeftijdsgrens dus?
LLm vind het leuk en gezellig met mij , ik ook met hem. Maar wat heeft het voor zin om elkaar te blijven zien of te willen zien (in zijn geval) terwijl hij ook tegelijkertijd zegt dat een evt relatie niet zal gaan groeien.

Zal hij geen vrienden hebben ?
quote:Blue_Eyes schreef op 20 september 2008 @ 16:06:

[...]

Schoonmaakontwijkend gedrag ken ik heel goed maar ben vandaag toch door de knieen gegaan en heb toch maar de stofzuiger opgezocht......

Tsja mannen.... Maar 50 ligt een beetje boven je leeftijdsgrens dus?

Tsja niet mijn ideaal om met mijn 50ste mijn eigen vent op te zoeken in een bejaardentehuis.....

Mijn max ligt toch wel bij 10 jaar als ik het nu zo bekijk...maar goed, je kan het nooit helemaal zeggen. Maar 20 wordt het zeker niet

Wat ik wel zeker weet is dat ik geen jonger iemand wil...2 gehad...(ja een ezel stoot zich wel eens voor de 2de keer aan dezelfde steen ) maar dat gebeurd me nooit meer.....

Jij dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven