Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Jemig, arme Xan! Gelukkig valt het geloof ik redelijk mee? (heb al even gespiekt bij de gourmetters)

Wel schrikken zeg, ook voor Prinses!

Laten we duimen dat 'ie er met de schrik en wat spierpijn vanaf komt...

Veel plezier met rockenrollen vanavond, Ingel!

Hou die positieve vibe erin, EA! Het werkt zelfs lichtelijk aanstekelijk! Jeeeeee!
Oh, dank je voor het melden, DS!
Vleer heeft andere defragmentatie progje op haar laptop geknald en haar windows vista in klassieke vorm gezet en t lijkt nu beter te gaan.. Pfjieuww Naja voor zolang t duurt

Lekker gedouched en mij zo klaar maken voor een lange avond en nacht met veel vriendjes en vriendinnetjes en veulll alcohol
Veel plezier Vleer !

Goedenavond allemaal ! Heb ff berichtje voor Xan daar gepost, alhoewel, hoefde eigenlijk niet want hij leest het hier ook wel.

Wat schrikken zeg. Auto total loss, maar je eigen gezondheid is het allerbelangrijkste. Xan, beterschap !!! (f)
Pop, het is toch juist lief van die mannen dat ze vriendjes willen worden met jouw kat
Ook hier is het lekker weekend!

Ik ga zo naar een borrel, altijd leuk..kijken wat er allemaal rondloopt.:-)

Moet ik eigenlijk het lijstje nog invullen, heb ik volgens mij niet gedaan? Of is het afgeschaft?
Ja, het is wel lief, en ik wil ook wel dat ze moeite doen, maar de ARROGANTIE waarmee ze mij durven verzekeren dat ze na een uur al heel goede vriendin zijn met mijn katten.... Ik kan het dan bijna niet laten om mn mond te houden als ik zie dat popkater wil uithalen, gnagna!

Popkater heeft medicatie en speciaal voer, maar is inmiddels zo mager dat zn spieren verteren. Hij rent dan ook niet meer zo hard, en slaapt veel meer, maar hij is verder nog vrolijk en heeft ook geen pijn, dus ik kijk hoe lang hij vrolijk blijft en niet teveel kotst.

Vleer, have fun! Ik ga zo sporten en wil daarna nog n biertje, maar moet vroeg op morgen, dilemma dilemma!
neee Erykah, is niet afgeschaft

Pop sterkte met je kat !
Ik kan meestal wel goed met katten overweg, gewoon omdat ik ze respecteer (en omdat ik het heerlijk eigenzinnige beesten vind). Er zijn katten die heel lang doorgaan met de kat () uit de boom te kijken en er zijn ook allemansvriendjes die zó bij je op schoot klimmen.

Popkater is blijkbaar van de argwanende soort. Als je een beetje op de lichaamstaal let zie je heus wel of een kat ontspannen is of juist op het punt staat om uit te halen. Mannen die dat ontgaat kunnen beter uit de buurt van katten blijven.

Jammer Pop, dat Popkater een nierziekte heeft. Zo te horen is het wel een beestje met karakter Ik hoop dat je nog lang plezier van hem mag hebben !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Vleer heeft een bad Hair day .. Maar om nou weer onder de douche te springen en mijn haar weer uit te wassen gaat me weer ff te ver voor een avondje met vrienden.

Naja ze mottuh t er maar mee doen vanavond..

Vleer twijfelt over de kleding die ze aan zal trekken , spijkerbroek met leuk shirtje erop of maillots met laarzen en leuk spijkerrokje.. Vleer moet op de fiets terug weg met vriendin + krukken achterop.. Denk dus maar de spijkerbroek.. zie ons beide al zo van de fiets vallen.

@ Xan .. hopelijk valt het allemaal mee , heel veel sterkte gewenst.

Mijn laptop defragmentatie is nu op 60% en t ding is al 3 uur bezig
Ik ben niet zo van de katten eigenlijk, vind honden leuker en makkelijker om mee te dollen idd...katten..: niet te vertrouwen, voor je het weet heb je een haal..

quote:winkelmandje schreef op 19 september 2008 @ 14:08:

Ik zwaai even heel snel gedag...heb zo diploma uitreiking

Het is 's avonds idd veel drukker!

Vanavond gezellig bij een vriendin eten en daarna even op stap Gezellig!

Het weekend is begonnen!! Hele leuke dag voor jou dus WM heel veel plezier en gefeliciteerd met je diploma (neem aan dat het jouw uitreiking is)
Doe maar je spijkerbroek Vleer, praktischer in dit geval. Wordt vast gezellig met je vriendinnetje achterop hihihi. Vooral als de drank dan rijkelijk is gaan vloeien. Fietsen is dat toch iets lastiger. Have fun!
heeft net RPD gesproken aan de telefoon en hem nog een par fotos van mijzelf gestuurd.. Leuk hij vind mij een lekker ding *lol*

Maar hij gaat eerst op vakantie met een vriendin (lesbi) das wel fijn om te weten hehe

Na zijn vakantie gaan we gezellig afspreken

Peeps.. ik ga richting de winkel sigaretten halen en dan feesten
Heeft net ff anti moe heid creme op gesmeerd.. t werkt meteen ;)
Oh, dat spul moet ik ook hebben!!!!
Goedenaaf allen, kom nog even om de hoek kijken hier

Volgens mij gaat het best eigenlijk wel lekker met iedereen hier, dat is goed om te lezen. Want dat doe ik nog altijd wel hoor, al kostte het inderdaad wel heeeel erg veel tijd soms. Ik moet namelijk van mezelf alle pagina's doorlezen , ik heb een soort volgorde-obsessie hahaha. Zo heb ik ook nog een enorme stapel Viva's ongelezen liggen omdat ik ze alleen maar op volgorde wil lezen en het daarom steeds maar meer opstapelt. Okee ik weet: gestoord

Maar goed, sinds de splitsing is het alleen nog maar ingewikkelder want nu moet ik twee topics lezen haha.

Miran, ik heb ook meer met honden trouwens. Al hebben we sinds kort twee ieniemienie poezen en ik ben nu al helemaal dol op ze. Maar met een hond heb je wel meer interactie zeg maar...

Hoe gaat het met je verder?
Hoi Nemo! Herkenbaar, die volgorde-obsessie

Ik kom net van salsa... Weer helemaal opgeladen, wat is die muziek toch lekker! Net of je in de zon zit

Waren natuurlijk wel weer te weinig mannen, dus heb de halve les zonder man gedanst... (en juist dan wordt er niet gewisseld he... pfff).
Mozz, idd heerlijke muziek!

Maarre....moest je dan alleen dansen ipv

Nemooo, leuk dat je er ff bent!

Met mij gaat het goed hoor, nog altijd lekker bezig, reizen, leuke dingen, genieten hier, helaas nog altijd niet die Mr. Right....als hij bestaat.....;-)

Bij jou gaat het lekker dus! En op school? En de studie? Huis?
Ja ik wil ook die creme !!! Hoe heet ie ???
quote:nemovisje schreef op 19 september 2008 @ 21:46:

ik heb een soort volgorde-obsessie hahaha. Zo heb ik ook nog een enorme stapel Viva's ongelezen liggen omdat ik ze alleen maar op volgorde wil lezen en het daarom steeds maar meer opstapelt. Okee ik weet: gestoord
Ja, halve les alleen gedanst :(

Maar gelukkig niet de hele tijd hoor!

Uiteindelijk gedanst met een donkere vent met heel veel tattoos en spieren, maar hij danste heel zachtaardig Ook allerlei dingen die we nog niet gehad hadden, vind ik altijd wel leuk, beetje rondgezwierd worden buiten het oefenen van het net geleerde draaitje om!

Wel weer even lekker hoor, even aan wat mannen zitten op de vrijdagavond
Oja, mag ik ook jullie advies weer even over een dating kwestie... (ja, we blijven bezig he)

Heb met iemand een paar leuke mailtjes uitgewisseld, maar nou wil 'ie me graag al ontmoeten... aan de ene kant ben ik wel nieuwsgierig... maar misschien ook wat snel? Of juist niet? Hoe doen jullie dat? Altijd eerst nog msn of een paar keer bellen? Of gewoon zo hup vanaf een paar mailtjes gelijk een date regelen?

Er zijn natuurlijk geen regels voor... maar vroeg me af hoe jullie 'volgorde' meestal is...
quote:Miranda01 schreef op 19 september 2008 @ 23:28:

Ja ik wil ook die creme !!! Hoe heet ie ??? Ik hèb me wel eens laten wijsmaken dat Sperti goed helpt tegen oogwallen ..
quote:Mozzarella schreef op 20 september 2008 @ 00:02:

Oja, mag ik ook jullie advies weer even over een dating kwestie... (ja, we blijven bezig he)

Heb met iemand een paar leuke mailtjes uitgewisseld, maar nou wil 'ie me graag al ontmoeten... aan de ene kant ben ik wel nieuwsgierig... maar misschien ook wat snel? Of juist niet? Hoe doen jullie dat? Altijd eerst nog msn of een paar keer bellen? Of gewoon zo hup vanaf een paar mailtjes gelijk een date regelen?

Er zijn natuurlijk geen regels voor... maar vroeg me af hoe jullie 'volgorde' meestal is...Mijn aanpak (en mijn advies): eerst bellen. Een stem zegt best veel over iemand vind ik. En als je aan de telefoon leuk met elkaar kunt praten zal het in de kroeg of op een terrasje ook wel lukken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven