Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 18 september 2008 om 23:28
Wat ook spannend is: de eerste kennismaking van kat met vreemde man...
Met MRPD was de kat die altijd heel erg tegen vreemden is heeeelemaal dol op hem (heeft de hele nacht op zijn buik geslapen). En die andere kat, die meestal juist bovenop al het bezoek zit, was nergens te bekennen...
Zou er een studie van moeten maken... en de evaluatie van de katten mee laten tellen
Met MRPD was de kat die altijd heel erg tegen vreemden is heeeelemaal dol op hem (heeft de hele nacht op zijn buik geslapen). En die andere kat, die meestal juist bovenop al het bezoek zit, was nergens te bekennen...
Zou er een studie van moeten maken... en de evaluatie van de katten mee laten tellen
donderdag 18 september 2008 om 23:31
Ik heb een hekelaan mannen die doen alsof mijn katten binnen een paar uur zijn grootste vriendjes zijn. Dat is namelijk niet zo, zeker niet bij Popkater. Das mijn grote vriend, en heeft het echt niet op elk persoon. Heb ook wel eens gemerktdat Popkater het niet heeft om sommige mannen. Hij heeft daar een beter gevoel over dan Pop. Die trapt er dan nog wel eens in met haar blauwe oogjes! Helaas is Popkater erg ziek, ik weet niet hoe lang hij nog te leven heeft, maar het is een aflopende zaak.
Ik weet dan ook niet of ik dan nog een kat neem als gezelschap voor poppoes. Ach, dat kan ik tegen die tijd nog wel beslissen!
Trusten to y'all!!
Ik weet dan ook niet of ik dan nog een kat neem als gezelschap voor poppoes. Ach, dat kan ik tegen die tijd nog wel beslissen!
Trusten to y'all!!
vrijdag 19 september 2008 om 00:25
Zo zie je maar weer hoe ingewikkeld omgang met vrouwen kan zijn voor simpele wezens als mannen.
Van Winkelmandje moet je haar kat aardig vinden, van Mozzarella moet je van katten houden maar van Pop mag je weer geen vriendjes worden met haar kater.
Pfffffff .... je zou er als man toch bloednerveus van worden ?
Van Winkelmandje moet je haar kat aardig vinden, van Mozzarella moet je van katten houden maar van Pop mag je weer geen vriendjes worden met haar kater.
Pfffffff .... je zou er als man toch bloednerveus van worden ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
vrijdag 19 september 2008 om 07:52
vrijdag 19 september 2008 om 15:59
JAAAAAAAAA WEEEEEEEEKEEEEEEND!!!
DS, ik wil graag dat je vriendjes wordt met Popkater, maar zo zit Popkater nou niet helemaal in elkaar. Hij is niet erg lief tegen vreemden. Ik heb juist een hekel aan mannen die vinden dat ze na een uur 'zo'n goede band' met mijn katten hebben!
Popkater heeft een nierziekte, hij is bijna 4, dus veel te jong!
Waar is dat Neanderthalertopic dan???
Leuke plannen voor het weekend?
DS, ik wil graag dat je vriendjes wordt met Popkater, maar zo zit Popkater nou niet helemaal in elkaar. Hij is niet erg lief tegen vreemden. Ik heb juist een hekel aan mannen die vinden dat ze na een uur 'zo'n goede band' met mijn katten hebben!
Popkater heeft een nierziekte, hij is bijna 4, dus veel te jong!
Waar is dat Neanderthalertopic dan???
Leuke plannen voor het weekend?
vrijdag 19 september 2008 om 16:41
Haha, DS, zijn eindelijk die mannen eens ergens bloednerveus over... ik zie de topics al voor me: "De kat van mijn date vindt mij niet aardig, wat moet ik nu doen?"
Hoe ging je diploma uitreiking, WM, waar was het van?
Veel plezier vanavond!
Popkater pas 4! Veel te jong zeg... Is het echt al een aflopende zaak? Kan 'ie daar niet nog lang mee leven, met nierdieëten enzo?
Vanavond eindelijk sinds maaaanden weer naar salsa! Ben benieuwd of ik het nog niet verleerd ben, en natuurlijk naar het mannelijk aanbod
Weekend wordt doorwerken voor mij. Soms is freelancen helemaal niet leuk
Ga wel proberen of ik wat vrienden kan optrommelen voor bioskoopje/etentje...
Hoe ging je diploma uitreiking, WM, waar was het van?
Veel plezier vanavond!
Popkater pas 4! Veel te jong zeg... Is het echt al een aflopende zaak? Kan 'ie daar niet nog lang mee leven, met nierdieëten enzo?
Vanavond eindelijk sinds maaaanden weer naar salsa! Ben benieuwd of ik het nog niet verleerd ben, en natuurlijk naar het mannelijk aanbod
Weekend wordt doorwerken voor mij. Soms is freelancen helemaal niet leuk
Ga wel proberen of ik wat vrienden kan optrommelen voor bioskoopje/etentje...
vrijdag 19 september 2008 om 16:46
Ingel is der ook weer; gaat een sociaal-levend-slopend-werk-weekeind tegenmoet. Zaterdag en zondag van 7.30-11h en van 18-22h werken...... beetje vervelend...
Gelukkig heb ik vnvd een feesje van de pa van mijn vriendin. Een nogal 'rockenroll' vader en dus speelt een rockenroll-bandje ook vnvd; zal lachen worden. Ben benieuwd of mijn vriendin der broer ook nog leuke vrienden heeft
Gelukkig heb ik vnvd een feesje van de pa van mijn vriendin. Een nogal 'rockenroll' vader en dus speelt een rockenroll-bandje ook vnvd; zal lachen worden. Ben benieuwd of mijn vriendin der broer ook nog leuke vrienden heeft
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 19 september 2008 om 16:58
Met enige schroom (ik weet niet of het aan mij is om dit te melden maar ik vind wel dat jullie op de hoogte moeten zijn) meld ik het toch ook maar hier: Xander heeft vanmiddag een aanrijding gehad en ligt in het ziekenhuis.
Het lijkt redelijk met hem te gaan. Prinses is naar hem toe.
Het lijkt redelijk met hem te gaan. Prinses is naar hem toe.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
vrijdag 19 september 2008 om 17:08
quote:Donkeyshot schreef op 19 september 2008 @ 16:58:
Met enige schroom (ik weet niet of het aan mij is om dit te melden maar ik vind wel dat jullie op de hoogte moeten zijn) .Schroom niet; anders hadden we het toch wel via het 'gourmet-topic' gehoord. Hopelijk is de schrik bij hun groter dan de schade.
Met enige schroom (ik weet niet of het aan mij is om dit te melden maar ik vind wel dat jullie op de hoogte moeten zijn) .Schroom niet; anders hadden we het toch wel via het 'gourmet-topic' gehoord. Hopelijk is de schrik bij hun groter dan de schade.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.