Uitgerekend in 2016

14-09-2015 13:28 263 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zelf praat ik mee in verschillende topics maar ik ben een erg actieve forummer en vind het leuk om lekker te kletsen. Ik wil dus graag een nieuw topic openen voor meiden die ook lekker willen kletsen. Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend in 2016 of dat nou januari of mei is dat is geen probleem.

naamleeftijdkindjeuitgerekendafsprakengeslachtNoctua311e17 januari29 oktober controle verloskundigemeisjeImikgirl291e22 januarijongen Ruthje91241ejanuariEndatisnr4364e5 februari4 Februari bevallen van een dochterDerpina252e20 februarimeisjeDreamer-89261e25 februari30 december intake kraamzorg, 8 januari controle verloskundige, 29 januari liggingsechomeisjeKruimeltje1234331e27 februarijongenDesiree198812731 maartliefzoontje322e11 april27 oktober controle verloskundigemisstiek2015291e14 april6 november geslachtsbepaling echo, 1 december 20 weken echoKoelkastdeur2emei
Noctua inderdaad veel meisjes in dit topic! Ik twijfel ook niet aan de hygiëne in dit land maar wel in turkije hahahaha! Ag ja het zal allemaal wel goed komen. Lastig zo met je linkerhand typen maar rustig aan toch je hebt alle tijd om iets te schrijven. En snap dat je in huilen uitbarstte ik heb dat ook regelmatig hoor toen ik vrijdag nacht ziek werd heb ik de hele nacht liggen huilen wat kan een zwangerschap je onzeker maken he.
Jeetje dat is wel heel spannend Kruimel. Maar de NIPT kun je volgens mij wel vertrouwen maar nog een keer de bevestiging en de kleine zien kan een hoop schelen.

@Noctua Wat vervelend zeg :( gelukkig zit ze veilig in je buik maar kan me je verdriet goed voorstellen .

Maar 'gelukkig' nu en niet met 38 weken dan is een hand in het gips niet handig.

Bevallen op de 29e ben ik niet zo bang voor. Derpje is meT 36+4 geboren, en heb nu weer de kans op vroeggeboorte. Maar ik ga er vanuit dat deze gewoon langer blijft zitten om haar vader te pesten .
Waar ga je naar toe en Turkije ? En daar zijn ze wel schoon hoor .
Derpina ik ga naar antalya we gaan naar een ultra 24 uurs all inclusive 5 sterren hotel dus mag er van uit gaan dat het er wel oké is!
Leuk!! Ik schrijf graag mee. Toen het januari 2016 topic begon, durfde ik in het begin niet zo goed mee te schrijven, wilde eerst weten of het wel goed zat. En toen ik bij 9 weken een goede echo had, zat het topic al vol en was er een deurbeleid ingesteld

Leeftijd 29, 1e kindje, uitgerekende datum 22 januari, geslacht een jongen. 20 weken echo gehad en alles was ok!

Nu even de rest van het topic lezen
Ik wil ook een motto
Welkom imikgirl en leuk een jongen erbij! Fijn dat alles met de 20 weken echo goed was een fijn gevoel lijkt me dat!
@dreamer, dank je :-)

Had je al geboekt voor Turkije voordat je wist dat je zwanger was? Ik denk dat het wel goed komt met het eten daar. Alles wat goed gaar is, kan in ieder geval. brood e.d. Is ook geen probleem. Misschien alleen rauwkost dat er mss wat mee is? Hoe lang ga je? En misschien ook wel goed als je niet alles vertrouwd, ik eet meestal veels te veel bij een all inclusive

@noctua, sterkte met je gebroken arm! Gelukkig is met de baby alles ok!

ik vind het wel leuk om op verschillende sites te lezen wat er nu in een bepaalde week weer gegroeid is/gebeurd met de baby. Alleen wel apart dat er heel vaak bij staat: je zal deze weken heeeeeel moe zijn; nu begint de misselijkheid; duizelig hoort erbij; de eerste vreetbuien dienen zich aan etc. Etc. En als je dan nergens last van hebt, begin je ook wel te denken... Gaat het nog goed! Gelukkig voel ik nu dagelijks de baby, dus dat scheelt een heleboel!

@kruimeltje fijn dat de NIPT in ieder geval goed was! Lijkt me een hele spannende periode, had je de uitslag van de NIPT snel? Ik hoop dat je na de uigebreide echo wat meer kan genieten.

Mijn man heeft vandaag trouwens ook voor het eerst de baby gevoeld
Ik wil ook een motto
Imikgirl nee wij hadden een reis naar Amerika geboekt voor 17 dagen. Dit hadden we een maand geboekt voordat ik zwanger werd maar de lange vlucht zag ik niet zitten nu ik zwanger ben en als je in Amerika bent wil je natuurlijk allemaal dingen gaan bekijken en doen en aangezien ik snel moe ben ben ik bang dat ik dat niet ga trekken dus vandaar omgeboekt naar Turkije wilde nog wel een beetje lekker weer. Toen dacht ik nog niet zo over het eten na maar nu dus wel haha maar goed vrijdag goed met de verloskundige praten en hopelijk voel ik me er dan wat beter over.

Wat super dat je man de kleine al gevoeld heeft! Zal hier voorlopig nog niet gebeuren ik voel der zelf wel licht aan de binnenkant maar ik heb mijn placenta aan de voorkant liggen dus waarschijnlijk duurt het wat langer voordat je het aan de buitenkant voelt.
Hoi dames,

ik schrijf ook graag mee.

ik ben 36 moeder van 3 meiden (10, 7 en 5,5 jaar oud). Ik ben nu zwanger van nr 4. Uitgerekend op 5-2-2016. We willen nu niet weten wat het wordt. 😊 gister 20 weken echo gehad, zag er allemaal goed uit.
Oh ja, volgende week woensdag weer naar de vk toe. Zo alles voor de tabel compleet volgens mij😊
Endatisnr4 welkom! Mooi dat de 20 weken echo goed was! Spannend hoor dat jullie nu niet willen weten wat het word heb je misschien nu wel lichtelijk een voorkeur voor een jongen? Haha zal wel grappig zijn 4 meiden!
@ dreamer89

Had anders heel weinig geduld hoor! ;-)Maar manlief wilde het geslacht eigenlijk pas weten bij de geboorte.. Dus ben allang blij dat hij overstag is gegaan om het toch bij de 20 weken echo te horen! Kan niet wachten, ben zoo benieuwd.. En ook of alles goed is, jongen/meisje is uiteindelijk een bijzaak, belangrijkste is dat het gezond is en geen afwijkingen heeft.

@Noctua

Oh meid toch daar zit je nu niet op te wachten! Veel sterkte ermee..

@Endatisnr4

Leuk dat je ook meeschrijft! Je profielfoto, is dat je echo zeker?
@dreamer fijn een vakantie in het vooruitzicht.. Kan me ook voorstelen dat je je druk maakt om eten.. Maar als het een beetje een goed hotel is komt het wel goed..

Ja was een hele opluchting dat de NIPT goed was.. We hadden relatief snel de uitslag. Ze hadden gezegd 3 weken maar binnen anderhalf week belden ze al. dus dat was heel fijn.. Nu nog 2 weken wachten..

Baby voelen zal hier ook nog wel even duren.. Ook de placenta aan de voorkant..
Dreamer:Tja een meisje is leuk, jongens heb ik geen ervaring mee 😉 maar is ook leuk. maakt me echt niet uit nu, ook wel fijn een verrassing😊ja Ruth is een echo maar dan de vorige keer met ca 10 weken niet van gister haha. Deze leek/lijkt trouwens wel erg op mn meiden qua gezichtje. En druk 😨 dat voelde ik al maar nu met live beeld was wel gaaf.
Endatisnr4 snap het een meisje ben je natuurlijk gewend een jongen word weer wat anders maar goed beide is leuk als het inderdaad gewoon lekker gezond is!

Ik ben net weer bij de verloskundige geweest ze wilde voor de zekerheid kijken of ik niet uitgedroogd ben omdat ik sinds vrijdag buikgriep heb en diarree. Gelukkig was dat niet het geval en hebben we gelijk de controle gedaan die zou eigenlijk vrijdag zijn maar vond het ook onzin om 3 keer in 1 week tijd te komen dus de volgende afspraak verplaats over 3 weken. Bloeddruk was prima en de baarmoeder zei ze die zit tot net boven je schaambeen dus ik schrok ik zei huh is dat niet een beetje laag voor 17 weken. Toen zegt ze oh uh ja dat klopt niet dan ga ik nog eens voelen en blijkt dat me baarmoeder gewoon al tot aan mijn navel komt dus dat verklaard ook de schopjes die ik voel op navel hoogte verder ook nog eventjes het hartje gehoord en alles is nog steeds prima. Gelijk gevraagd voor de vakantie met betrekking tot eten zegt ze zolang je in een all inclusive hotel zit gaat het eten aan de lopende band dus ik hoef me daar niet druk om te maken en als ik ziek word of weer diarree krijg kan dat ook geen kwaad voor de kleine het is wel verstandig om ORS mee te nemen dus dat ga ik zeker doen. Nou ik ben weer helemaal gerustgesteld
@Endatis dat word een drukke gezellige bedoeling bij jullie. Wisten jullie bij de andere 3 wat het ging worden?

Hoe vinden je dochters het ?

@Dreamer Fijn dat de controle goed was en dat je weer gerust gesteld bent.
Ik schrijf ook al mee in verschillende topics maar aangezien ook ik wel regelmatig op het forum zit, wil ik me ook wel bij deze aansluiten!

Ik ben 25 jaar, dit is ons eerste kindje, 4 januari uitgerekend, 25 september controle afspraak verloskundige en we verwachten een jongen!

Zal nu eerst even jullie berichten teruglezen!
Welkom leuk dat je ook hier mee wilt schrijven witteparel en wat leuk een jongen!
Precies dreamer, dat bedoel ik. Fijn dat je weer gerustgesteld bent bij de vk.

derpina: ja alle vorige keren wisten we het wel vooraf, bij een pas heel laat wilde we toen alsnog weten 😀. Maar nu niet, ook leuk. En de meiden vinden het geweldig!
Hoi allemaal.

Via dreamer hier terecht gekomen

Ik schrijf graag mee als jullie dat goed vinden.

Ik ben 32 jaar en heb al een zoontje van 3 jaar.

Inmiddels zwanger van de 2e.

Ben nu 10,5 week en heb dinsdag de termijnecho

Spannende weken achter de rug, na 2 miskramen te hebben meegemaakt, maar het vertrouwen komt steeds een beetje meer.

Heb een goede echo gehad met 7,5 week en met 9 weken.

Voor nu ben ik 11 april 2016 uitgerekend, maar dit kan dinsdag nog wat veranderen.
Hoi liefzoontje,

Welkom. Ik kan me heel goed voorstellen dat het spannende weken zijn geweest. Hoe voel je je nu? Vertrouwen groeit met je zwangerschap mee nu hé. Weet er alles van.
Endatisnr4 super toch dat je dochters het geweldig vinden een klein broertje of zusje

Yeah liefzoontje leuk dat je je hier aan sluit! Ondanks je moeilijke periode gaan we er nu vanuit dat alles goed gaat
Ruthje heb je je 20 weken echo al gehad? Ben erg benieuwd!!
Thanks Dreamer

endatisnr4: Ik vind het nog steeds erg spannend.. Vorige week nog een goede echo gehad en een week later word ik alweer onzeker, dus kijk erg uit naar dinsdag.. De termijnecho voelt wel als een mijlpaal en heb mezelf voorgenomen om dan echt te gaan proberen te geloven dat het goed komt! Wat leuk dat je in verwachting bent van nummer 4! Wat een rijkdom zeg!! Leuk!!
Liefzoontje, herkenbaar. Je leeft van de ene naar de andere mijlpaal. Maar met de goede echo's die je hebt gehad en die van dinsdag raak je steeds meer vertrouwd. Wil je weten wat het wordt straks of niet?

Tja 4😆 lekker druk. Wel erg gezellig en nu de meiden groter zijn kan ik ook meer genieten merk ik.

dreamer: hoe is het nu met jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven