Uitgerekend in 2016
maandag 14 september 2015 om 13:28
Zelf praat ik mee in verschillende topics maar ik ben een erg actieve forummer en vind het leuk om lekker te kletsen. Ik wil dus graag een nieuw topic openen voor meiden die ook lekker willen kletsen. Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend in 2016 of dat nou januari of mei is dat is geen probleem.
naamleeftijdkindjeuitgerekendafsprakengeslachtNoctua311e17 januari29 oktober controle verloskundigemeisjeImikgirl291e22 januarijongen Ruthje91241ejanuariEndatisnr4364e5 februari4 Februari bevallen van een dochterDerpina252e20 februarimeisjeDreamer-89261e25 februari30 december intake kraamzorg, 8 januari controle verloskundige, 29 januari liggingsechomeisjeKruimeltje1234331e27 februarijongenDesiree198812731 maartliefzoontje322e11 april27 oktober controle verloskundigemisstiek2015291e14 april6 november geslachtsbepaling echo, 1 december 20 weken echoKoelkastdeur2emei
naamleeftijdkindjeuitgerekendafsprakengeslachtNoctua311e17 januari29 oktober controle verloskundigemeisjeImikgirl291e22 januarijongen Ruthje91241ejanuariEndatisnr4364e5 februari4 Februari bevallen van een dochterDerpina252e20 februarimeisjeDreamer-89261e25 februari30 december intake kraamzorg, 8 januari controle verloskundige, 29 januari liggingsechomeisjeKruimeltje1234331e27 februarijongenDesiree198812731 maartliefzoontje322e11 april27 oktober controle verloskundigemisstiek2015291e14 april6 november geslachtsbepaling echo, 1 december 20 weken echoKoelkastdeur2emei
donderdag 24 september 2015 om 10:35
Mijn bekkenpijn begon met 12/13 weken ongeveer. Met 14 weken ben ik gestopt met werken omdat het gewoon niet meer ging, ook was de situatie op het werk ook niet bepaald positief, een regiomanager die oa totaal geen begrip toonde voor mijn zwangerschap.
Ik heb ook al een bekkenfysiotherapeut, maar het helpt helaas weinig, dus rustig aan doen is het voor mij!
Ik zie dat sommigen hier ook al kinderen hebben? Wat leuk! Hoe reageerden ze op de komst van een broertje of zusje?
Ik heb ook al een bekkenfysiotherapeut, maar het helpt helaas weinig, dus rustig aan doen is het voor mij!
Ik zie dat sommigen hier ook al kinderen hebben? Wat leuk! Hoe reageerden ze op de komst van een broertje of zusje?
donderdag 24 september 2015 om 22:08
Ja witte parel het is erg vervelend maar je moet goed om jezelf en je kindje denken dus dan maar eerder stoppen pech voor je regiomanager!
Mijn werk is best wel zwaar en merk dat het mij ook steeds minder goed afgaat heb aan het einde van de dag erge last van mijn onderrug en soms als ik te veel gedaan heb heb ik zelfs al een harde buik. Ik ga over 2 weken dan ook vragen bij de verloskundige of ik misschien een briefje kan krijgen om een uurtje per dag minder te werken denk dat dat al een stuk gaat schelen
Mijn werk is best wel zwaar en merk dat het mij ook steeds minder goed afgaat heb aan het einde van de dag erge last van mijn onderrug en soms als ik te veel gedaan heb heb ik zelfs al een harde buik. Ik ga over 2 weken dan ook vragen bij de verloskundige of ik misschien een briefje kan krijgen om een uurtje per dag minder te werken denk dat dat al een stuk gaat schelen
vrijdag 25 september 2015 om 07:47
@witteparel en dreamer, wat naar zeg die bekkenklachten! Maar zeker niet gaan forceren, als het werken niet lukt dan gaat het gewoon niet.
Ik heb inderdaad al een zoontje van 3 jaar Hij zal bijna 4 zijn als de baby geboren wordt.
Eerst wilde hij geen broertje of zusje, maar vanmorgen wilde hij weer het liefst een zusje, omdat een meisje niet met zijn tractors speelt. Haha hij is nogal op zijn tractors gericht. Er zal best veel leeftijdsverschil tussen zitten maar ik vind dat ook wel weer leuk, hij maakt het erg bewust mee allemaal en kan (op zijn manier) een beetje ``helpen``. (zogenaamd dan he)
Ik heb inderdaad al een zoontje van 3 jaar Hij zal bijna 4 zijn als de baby geboren wordt.
Eerst wilde hij geen broertje of zusje, maar vanmorgen wilde hij weer het liefst een zusje, omdat een meisje niet met zijn tractors speelt. Haha hij is nogal op zijn tractors gericht. Er zal best veel leeftijdsverschil tussen zitten maar ik vind dat ook wel weer leuk, hij maakt het erg bewust mee allemaal en kan (op zijn manier) een beetje ``helpen``. (zogenaamd dan he)
vrijdag 25 september 2015 om 08:44
hehe, eindelijk mijn collega verteld dat ik zwanger was (haar eindelijk onder 4 ogen kunnen spreken)... ze vermoedde het natuurlijk al omdat ik zo "vreemd" reageerde op haar vraag om mei en juni vrij te houden . nu hebben we nog tijd genoeg om alles te regelen en te herschikken natuurlijk hier intern
pfieuw, blij dat ik het eindelijk nog aan iemand extra kon vertellen
pfieuw, blij dat ik het eindelijk nog aan iemand extra kon vertellen
vrijdag 25 september 2015 om 18:19
vrijdag 25 september 2015 om 20:02
@Witteparel Vervelend dat ze ook al geen begrip hadden zeg.
@Dreamer verstandig, misschien sowieso al even met je werkgever overleggen ?
@Tiek Fijn dat je het hebt kunnen vertellen. En nu rustig de tijd om alles te regelen dat is ook prettig.
@nr4 Hier ook een actieve dame
@Liefzoontje Derpje slaapt ook al niet meer dus hier ook nooit even liggen
.
Derpje snapt het trouwens nog niet hoor is 1.5 en 2 als de baby geboren wordt.
We betrekken hem wel bij het maken van zijn nieuwe kamer en dat vind hij wel heel interessant.
'Waauw!' En loopt er al trots rond terwijl het nog lang niet af is .
@Dreamer verstandig, misschien sowieso al even met je werkgever overleggen ?
@Tiek Fijn dat je het hebt kunnen vertellen. En nu rustig de tijd om alles te regelen dat is ook prettig.
@nr4 Hier ook een actieve dame
@Liefzoontje Derpje slaapt ook al niet meer dus hier ook nooit even liggen
Derpje snapt het trouwens nog niet hoor is 1.5 en 2 als de baby geboren wordt.
We betrekken hem wel bij het maken van zijn nieuwe kamer en dat vind hij wel heel interessant.
'Waauw!' En loopt er al trots rond terwijl het nog lang niet af is .
maandag 28 september 2015 om 11:45
Ja Derpina ik wil deze week nog proberen vol te houden want volgende week heb ik 3 weken vakantie en dan daarna even overleggen hoe of wat! 1,5 is inderdaad nog jong dus snap wel dat hij het nog niet helemaal begrijpt dat komt vanzelf wel. Wel leuk dat hij trots rond loopt straks word hij trotse broer haha super leuk!
maandag 28 september 2015 om 15:59
@ dreamer wat een heerlijk vooruitzicht vakantie! en @Endatisnr4 wat leuk dat je de baby zo goed voelt.. Ik heb altijd heel veel last van mijn darmen dus er borrelt altijd wel iets daar dus geen idee of ik de baby al gevoeld heb.. Ik denk het nog niet..
Morgen de echo.. Word nu toch wel een beetje zenuwachtig..
Morgen de echo.. Word nu toch wel een beetje zenuwachtig..
woensdag 30 september 2015 om 10:05
Dag allemaal,
Nou gisteren GUO gehad en die verliep helaas toch anders ls gehoop.. Ze hebben nu iets te veel vocht gezien in een gedeelte van de hersenen. Er zit een kiste die er voor zorgt dat het vocht niet goed afgevoerd kan worden.. Hoeft niet heel erg te zijn maar de gyn twijfelde en stelde een vruchtwaterpunctie vor. Deze heb ik gisteren meteen gedaan.. Ze gaan nu kijken naar alle chromosoonafwijkingen ipv alleen de drie die ze met de NIPT doen.. en over 2 weken de uitslag.. Wederom een onzekere periode
Een ding is zeker dit wordt geen onbezorgde zwangerschap meer.. Had zo gehoop hierna beetje meer te kunnen gaan genieten..
Het is in iedere geval een jongentje!
@dreamer heel veel plezier donderdag met de echo..
Nou gisteren GUO gehad en die verliep helaas toch anders ls gehoop.. Ze hebben nu iets te veel vocht gezien in een gedeelte van de hersenen. Er zit een kiste die er voor zorgt dat het vocht niet goed afgevoerd kan worden.. Hoeft niet heel erg te zijn maar de gyn twijfelde en stelde een vruchtwaterpunctie vor. Deze heb ik gisteren meteen gedaan.. Ze gaan nu kijken naar alle chromosoonafwijkingen ipv alleen de drie die ze met de NIPT doen.. en over 2 weken de uitslag.. Wederom een onzekere periode
Een ding is zeker dit wordt geen onbezorgde zwangerschap meer.. Had zo gehoop hierna beetje meer te kunnen gaan genieten..
Het is in iedere geval een jongentje!
@dreamer heel veel plezier donderdag met de echo..
woensdag 30 september 2015 om 13:26
Dank dreamer ja was best schrikken.. Althans wel en niet.. Omdat we al een keer slecht nieuws hadden gehad ben je iets meer voorbereid ofzo maar had zo gehoopt dat ze zouden zeggen dat alles goed is..
Gelukkig lees je veel verhalen op het internet van mensen die het ook hadden waar niets aan de hand was. Nou ja we zullen zien..
Gelukkig lees je veel verhalen op het internet van mensen die het ook hadden waar niets aan de hand was. Nou ja we zullen zien..
woensdag 30 september 2015 om 15:44
@liefzoontje ja ik lees veel van dat soort verhalen dus ik hoop ook dat er bij ons niets aan de hand is..
We hadden eerder een combinatietest die niet goed was.. Althans er was een te dikke nekplooi.. Daarna NIPT gehad en deze kwam weer goed uit dus dat was dan wel weer positief.. We worden beetje heen en weer geslingerd dus..
Dank allemaal voor het medeleven
We hadden eerder een combinatietest die niet goed was.. Althans er was een te dikke nekplooi.. Daarna NIPT gehad en deze kwam weer goed uit dus dat was dan wel weer positief.. We worden beetje heen en weer geslingerd dus..
Dank allemaal voor het medeleven
woensdag 30 september 2015 om 15:48
woensdag 30 september 2015 om 16:33
Jeetje, kruimeltje, wat een onzekperheid! Wat akelig zeg. Ik duim voor jullie dat alles goed blijkt te zijn. Die onzekerheid lijkt me slopend. Hoe ging de vruchtwaterpunctie?
Ook sterkte voor diegenen met erge bekkenklachten. Naar hoor . Is er iets wat verlichting kan brengen? Dreamer, fijn dat je bijna vakantie hebt joh! Oh en ik zie dat je morgen de 20 weken echo hebt. Spannend! Ik hoop dat het goed gaat. Heb je er vertrouwen in?
Mijn intentie om regelmatig mee te schrijven is lastig gebleken, ivm de gebroken hand. Typen gaat een beetje moeizaam. Een gebroken hand en nesteldrang is trouwens echt een vreselijke combi. Het kriebelt continue om iets te doen maar het gaat niet! Daarbij komt ook nog eens dat wr zoveel te doen is in huis omdat we niet lang geleden verhuisd zijn. Aaargh! Soms komen de muren op me af hoor, want ik kan ook niet werken. Als jullie nog boekentips of serietips hebben, let me know!
Eergister controle gehad bij de vk en alles was weer prima. Hartje van onze dame ging als een tierelier
. Zo leuk om te horen. Het klonk bijna als een galopperend paard . Ze is ook behoorlijk actief en schopt al goed hard. Mijn hele buik gaat dan op en neer. Hebben jullie dat ook al? @endatisnr4: bij mij doet het idd ook soms pijn! Of duwt ze mijn longen zodanig aan de kant dat ik geen lucht meer krijg ik wist van te voren niet dat bewegingen ook onaangenaam kunnen zijn..
Ook sterkte voor diegenen met erge bekkenklachten. Naar hoor . Is er iets wat verlichting kan brengen? Dreamer, fijn dat je bijna vakantie hebt joh! Oh en ik zie dat je morgen de 20 weken echo hebt. Spannend! Ik hoop dat het goed gaat. Heb je er vertrouwen in?
Mijn intentie om regelmatig mee te schrijven is lastig gebleken, ivm de gebroken hand. Typen gaat een beetje moeizaam. Een gebroken hand en nesteldrang is trouwens echt een vreselijke combi. Het kriebelt continue om iets te doen maar het gaat niet! Daarbij komt ook nog eens dat wr zoveel te doen is in huis omdat we niet lang geleden verhuisd zijn. Aaargh! Soms komen de muren op me af hoor, want ik kan ook niet werken. Als jullie nog boekentips of serietips hebben, let me know!
Eergister controle gehad bij de vk en alles was weer prima. Hartje van onze dame ging als een tierelier
woensdag 30 september 2015 om 16:43
Noctua ja ben er nu echt aan toe om lekker op vakantie te gaan. Inderdaad morgen de 20 weken echo ik ben best zenuwachtig bang dat er van alles mankeert pfff ik ben zelf al erg onzeker dus hoop dat alles goed is. Leuk he naar het hartje luisteren dat is echt bijzonder en wat leuk dat je al zo lekker geschopt word ik kan niet wachten dat ik haar elke dag duidelijk voel dat neemt toch een beetje onzekerheid weg